AndroidHealthClinic

Aanleg of wat! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wannabeestrong

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
4.931
Waardering
583
Lengte
1m80
Massa
126kg
Vetpercentage
> 50%
Ik train inmiddels in een andere sportschool met een jongen die highlandgames doet.(Mischa Dekker)
Hij heeft nog nooit eerder een sportschool van binnen gezien.
Wel traint ie al meer dan een jaar op highland games maar wat schertst mijn verbazing.
Na 3 weken trainen en zn 3e keer deadliften trok ie vanmiddag 180!!!!
Fullsquat doet ie nu ook 3 weken en hij deed vandaag 120 tot het gras!

Heb ik hier te maken met een freak??:D
Of is ie sterker geworden door de highlandgames?
Ik blijf het oerkracht vinden iig..
 
Laatst bewerkt:
deadlift valt mee opzich... maar die fullsquats zijn wel ziek idd
 
180 in zn 3e sessie vind jij meevallen?:)
Die 155 was vorige week he staat er denk ik wat onduidelijk my bad;)
 
vind het geen superstats vanwaar die mening? ik squat nu ook 140 full. ben wel al bijna anderhalf jaar onderweg maar toch.

d
 
Best bruut maar wat houdt dat Highlandgames precies in?
 
vind het geen superstats vanwaar die mening? ik squat nu ook 140 full. ben wel al bijna anderhalf jaar onderweg maar toch.

d

Hij 3 weken.
Gok dat hij in een paar maand ver over de 2-- zit..

Rougemonkey@ Hamerslingeren boomstam omkantelen gewicht hooggooien etc.
 
En waarom ik deze mening heb.
Nou omdat er op dit forum races zijn naar de 400 waar hij nu al bijna boven zit en ik hier heel wat lui al jaren zie trainen maar die redden die 180 nog niet.

Vandaar die mening je vergelijkt em met jou die 140 squat na anderhalfjaar beetje lullige vergelijking heb je 1,5 jaar getraind en vergelijk je jezelf met een newbee lol.
 
is idd snel maar zoals zeg doet highlandgames
ook niet bepaalt schaken of dammen

Zal denk ik ook wel een stevig mannetje zijn
dus dat kan
 
En waarom ik deze mening heb.
Nou omdat er op dit forum races zijn naar de 400 waar hij nu al bijna boven zit en ik hier heel wat lui al jaren zie trainen maar die redden die 180 nog niet.

Vandaar die mening je vergelijkt em met jou die 140 squat na anderhalfjaar beetje lullige vergelijking heb je 1,5 jaar getraind en vergelijk je jezelf met een newbee lol.

dan nog... ik zittegen de 500 en ik ben geen powerlifter, hij traint meer dan een jaar...zullen we zeggen 14 maanden, ik 17 maanden. dus vind mezelf net zo'n newbee als hij, daarom de vraag.

d
 
Wat is zijn Bw en lengte?:)
 
dan nog... ik zittegen de 500 en ik ben geen powerlifter, hij traint meer dan een jaar...zullen we zeggen 14 maanden, ik 17 maanden. dus vind mezelf net zo'n newbee als hij, daarom de vraag.

d

Highland techniek 1x per week lijkt me toch ff wat anders dan deadlift en squat hehe.
Maar idd net als Haak zegt het zal zeker geholpen hebben.
Maar hij verbaasde me gewoon positief dacht echt dat het wel een tijdje zou duren voor ie enigzins serieuze gewichten zou gebruiken.

Hij is 1,85 geloof ik en 113 kg.
 
Als hij zo blijft doorgroeien in zijn progressie en volhoudt met discipline dan word het idd een serieuze gast om rekening mee te houden denk ik.

d
 
Mischa doet dit jaar idd voor het eerst mee in de competitie voor NK Highland games in de C-klasse (daar begint elke nieuweling) en dat gaat zeker niet verkeerd. Hij moet nog veel aan zijn techniek bijschaven maar dat komt wel goed. Zoals je al zegt weegt hij in ieder geval dik +100kg en dan pak je
al snel wat zwaardere gewichten in de gym. Ik ben benieuwd wat zijn stats zullen zijn over een jaar.

@Rouge Monkey: Highland games bestaan uit de onderdelen: Hamerslingeren, steenstoten, gewicht vergooien (te vergelijken met discuswerpen maar dan met een gewicht aan een ketting), hooggooien en boomstam werpen.
 
Hij is 1,85 geloof ik en 113 kg.

dat levert je natuurlijk een flinke voorsprong op, of je 120 kilo bij iemand op zen nek legt van met een frame van 70kilo bij 1.85 ofzo of bij iemand van 113kilo bij dezelfde lengte is offcourse een wereld van verschil... bedenk wel dat die dude dus elke dag alstie na het scheiten opstaat al highbox squats doet met met zon 43 kilo meer dan die dude van bijv 70... geeft je toch een voordeeltje...

enne, die highland games zullen ook wel het nodige voor je doen. zen eventuele overige sportverleden kan natuurlijk ook invloed hebben, kweetnie oftie voor die highland games al wat deed?
 
True maar ik was ook rond de 110 toen ik begon met dl maar kon maar 120:(

3 maanden later deed ik 190 magoed.
 
Ik vindt het goede stats voor iemand die nog nooit sportschoolwerk heeft gedaan, zeker aanleg voor krachtsport.

Wel zie ik jonge judoka's zeg zo 19 à 20 jaar vaak net zulke stats halen in hun eerste gymsessies, de zwaardere jongens dan wel te verstaan, dus echt buitengewoon is het ook niet, gezien zijn achtergrond.

Een neefje van mij zat jaren in de bouw en trok in de sportschool in zijn eerste deadlift 235kg!!!! :eek: Dat was bruut.

Hij is er helaas niet mee verder gegaan, geen motivatie en vond het gewoon niet leuk....wel heel jammer.
 
True maar ik was ook rond de 110 toen ik begon met dl maar kon maar 120:(

3 maanden later deed ik 190 magoed.

ging jij dan ook gelijk voluit, of was het eerste periode meer techniek aftasten? ik weet dat ik persoonlijk heel veel tijd heb verspild aan dat 2e (maar ik was dan ook de enige die het deed, dus niemand die het uitlegde)
 
Ik train inmiddels in een andere sportschool met een jongen die highlandgames doet.(Mischa Dekker)
Hij heeft nog nooit eerder een sportschool van binnen gezien.
Wel traint ie al meer dan een jaar op highland games maar wat schertst mijn verbazing.
Na 3 weken trainen en zn 3e keer deadliften trok ie vanmiddag 180!!!!
Fullsquat doet ie nu ook 3 weken en hij deed vandaag 120 tot het gras!

Heb ik hier te maken met een freak??:D
Of is ie sterker geworden door de highlandgames?
Ik blijf het oerkracht vinden iig..

Een beetje zoals Liam Hoekstra dus ? :D
 
180 in zn 3e sessie vind jij meevallen?:)
Die 155 was vorige week he staat er denk ik wat onduidelijk my bad;)

ik vind het meevallen omdat toen ik zelf de eerste keer deadlifte al 170 trok .. en ik vind mezelf geen beest stats hebben en ook geen talent ... dus vandaar :P but no hate (L)
 
dat boomstam werpen komt toch ook wel een beetje uit je benen;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven