Fitness Seller

Eindelijk... Sust + tren ace + deca + mast prop + T3 + clen

Bezoekers in dit topic

Hehe good 2 have you back man ;)

Wat zegt de spiegel & weegschaal..?
 
Ik ondervind ook dat ik, na 4 dagen off geweest te zijn van de ECA, er vandaag dubbel en dik effect van ondervond, van 1 dosis !!! Dwz: gejaagd lopen, zweten als een gek, ...

Ik heb dat ook wel, kick snel in, maar is er ook zo weer uit :p
In ieder geval leuk spul ;)

Gaat nog steeds goed dus.
 
De weegschaal zegt: -2kg ;-( Stond vanmorgen dus op 104,5 ipv 106,5 maar zal dit gauw genoeg weer goed maken !
Spiegel geeft geen verschil weer ! Ook de gevreesde T3-rebound blijft (voorlopig althans) uit, zonder hiervoor extra hoog in de carbs te gaan, zonder gugglesterones, etc...

Gisteren mijn restje van de tren opgemaakt, zat nog bijna 2ml in, heb dit dan maar allemaal opgezogen, samen met 1,5 ml mast en 1 ml deca...
En toch nog eens volledig pijnloos geïnjecteerd, gewoon wat hoger in de gluteus, meer naar de onderrug toe...

Gisteravond trouwens de ECA veel heviger gevoeld dan ooit tevoren, had in de namiddag mijn tweede dosis genomen, en ondervond dat ik rond 17-18u echt nerveus liep en bij de minste inspanning in het zweet stond ! Echt raar wat zo'n paar daagjes Off voor een verschil kunnen maken !

Morgen heb ik vrijaf en ga ik in een andere zaal benen trainen, met rug en biceps, moet lukken !! Op die manier heb ik deze week toch elke groep nog eens getraind...
Dan weer 3 dagen rust, want maandag is het Nationale Feestdag en is de zaal gesloten !

Wie weet, met alle politieke perikelen hier in België, hoelang we onze 21 juli nog als feestdag behouden... hehe...
 
Wie weet, met alle politieke perikelen hier in België, hoelang we onze 21 juli nog als feestdag behouden... hehe...

Feest van de Vlaamse Gemeenschap op 11 juli in de plaats hé ;)

Toch al wat verlies op de weegschaal.
Telt mss niet heel echt, maar ik vind dat toch altijd al een beetje motiverend :p

Ik zit ondertussen in de 2de week ECA en begin al last te hebben van slaap
te vatten. Zelfs erger dan bij Clen. Denk dus einde van de week even terug
naar Clen voor 2 weken :p
 
Het verlies op de weegschaal was niet gewenst hoor, dit kwam door het voorbije weekend waar ik alle BB-principes voor even overboord heb gegooid... ;-))

clen doet voor mij niet de helft van wat ECA doet, was hier totaal niet positief over !
 
wat is de verhouding van jou eca stack . goede pr gezet kerel
 
ik neem per dosis: 30mg efedrine + 250mg caffeine + 100mg aspirine

De PR is trouwens niet op 160 gezet hoor, ik vermoed dat ik die druk als ik de voorgaande reeksen niet compleet uitvoer zoals beschreven...
Vind het echter zonde om een training op te offeren aan een PR...
 
ja dat is wel zo ja . veder gaat het wel naar het zin
 
Wegens tijdgebrek paar dagen niet kunnen posten, maar... here I'm back...

Weinig spectaculairs te melden eigenlijk, vorige vrijdag nog een keertje een KNALtraining gehad, kracht kon maar niet op, bv. standing bicep curls met halters van 36 kg (!!), setje van 6 reps !!! En nog een paar van die gekke dingen...

Gisteren daarentegen had ik het spijtige gevoel dat, na een weekje te zijn gestopt met de tren ace, mijn kracht lichtjes is afgenomen, kon op de BP slechts 3 keer 140 drukken, terwijl dit vorige borsttraining nog 5 keer was... Maar heb dan wel weer een pull-over gedaan met halter van 60kg (3 reps, dan KAPOT), flyes met 36kg (2*8)...

Gewicht blijft hangen op 104,5kg, ik zal nog moeilijk terug op 106,5 geraken denk ik, zonder de tren...

Een groot voordeel: sinds het stoppen met tren is ook die vervelende, diepe, droge hoest weg, die ik de hele dag door had, dus niet enkel rond het injectiemoment...

Ook de slaap wordt weer dieper en langer, wat toch ook wel deugd doet na een 8tal weken...

Van de mast kan ik nog niet echt iets zeggen, behalve dan dat ik meer en meer aders zie lopen, over biceps, schouders, voorarmen, ...

Straks staat rug en biceps opnieuw op het programma, zal dan onmiddellijk wel voelen of ik me mijn krachtafname maar inbeeld, of niet...
 
gaat evengoed lekker kerel!!
wens je succes met het behouden van je gains, gaat je wel lukken denk ik zo.
waarom plak je er niet gewoon nog ff lekker een paar weken aanvast als je op die 106.5 weer wil uitkomen?
 
Lekker man!!

Je komt er wel!!

Strax lekker knalle met die rug ;)
 
gaat evengoed lekker kerel!!
wens je succes met het behouden van je gains, gaat je wel lukken denk ik zo.
waarom plak je er niet gewoon nog ff lekker een paar weken aanvast als je op die 106.5 weer wil uitkomen?

Goh, ik zou wel willen, maar weet echt niet of de meerwaarde hiervan nog zou opwegen tegen de nadelen. Bovendien vraag ik me af welke AAS ik er nog zou kunnen aanplakken ?

Begin het EOD prikken eerlijk gezegd stilaan wat moe te worden, laat staan dat ik er nu opnieuw tren wil gaan ingooien...
Ik heb nog een goeie anderhalve week voor me, met sust en mast, zou echt niet weten wat mij nog dat beetje extra kan geven...

Zie het wel goed zitten om mijn gains te behouden, hopelijk slaag ik er ook in om mijn huidig BF zonder veel moeite aan te houden (of mss verder te laten zakken, puur op karakter, ECA en cardio ?)...

Heb vanmiddag trouwens niets meer gemerkt van krachtafname, heb een meer dan deftige rugtrainen neergezet, gevolgd door 3 oefeningen Biceps, welke werkelijk op springen stonden nadien...
 
er is genoeg dat je er aan kan plakken,
overdrive/ultradrive
primo only voor een wat mooiere afwerking,
bold alleen opzich..
NPP
Dia-inject
er is genoeg;)

of igf als nakuur.. ook erg lekker, hou je je gains helemaal mooi vast...
 
tja Sis, kdacht ook al aan Bold (of overdrive of zo), maar dan ben ik vertrokken voor minimum 12 weken ee, dat heb ik er niet meer over hoor nu !

Primo only is een goeie optie inderdaad, maar dat moet ook minstens voor 8 weken aan 400mg/week, en wordt een dure zaak dan...

over igf weet ik voorlopig niet genoeg om me daar zomaar blindelings in te storten...
 
Hij wordt helemaal gek strax met die grote keuze :D
 
tja Sis, kdacht ook al aan Bold (of overdrive of zo), maar dan ben ik vertrokken voor minimum 12 weken ee, dat heb ik er niet meer over hoor nu !

Primo only is een goeie optie inderdaad, maar dat moet ook minstens voor 8 weken aan 400mg/week, en wordt een dure zaak dan...

over igf weet ik voorlopig niet genoeg om me daar zomaar blindelings in te storten...

met Overdrive/ultradrive heb je geen 12 weken nodig, week 3-4 werkt het al op volvermogen.

Primo is niet zo duur hoor.
5 vialletjes nodig voor 10 weken... op 500mg...
 
Hmmmmmm, klinkt mij allemaal als hemelse muziek in de oren...
je maakt het mij ni echt makkelijk !!!!
 
Ik word zelf ook gek met jou log hier te volgen.
Kan gewoon niet wachten op mijn cycle wat er ook zo ongeveer zal uitzien!!


Hopelijk geraak je eruit kerel ;) :D
 
En wanneer heb je die dan gepland ?
Heel binnenkort, of moet je nog een paar maanden off gaan ?

Persoonlijk, als ik alles goed overweeg, zou ik je durven tren e aanraden ipv tren a, omdat ik bij mij de meerwaarde van de ace niet echt heb gevoeld ! Kan aan mij en mijn blijkbaar grote resistantie aan AAS liggen natuurlijk... ;-)
 
Back
Naar boven