AndroidHealthClinic

Mensen die uit hun muil meuren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ghostrider

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
6.493
Waardering
2
Gatverdarre, vandaag samen gewerkt met een collega.
Haar eetpatroon vond ik al vreemd, maar dat verklaarde de geur ook hoogstwaarschijnlijk.
Toen ze naast mij stond en begon te praten begon ik steeds meer een Hulk kleur te krijgen, echter was dit vanwege het zuuroprispende gevoel in mijn onderbuik wat zich een weg wou banen richting mijn slokdarm.
De geur die ik rook is eigenlijk niet te beschrijven behalve dat het heel erg stinkt.
Toen ik haar voorstelde om haar vriend te baffen nadat hij zijn reet had afgeveegd i.p.v kort ervoor liep ze huilend weg.
Owja het was een buitenlander :D
 
idd, niets ranziger dan mensen die uit hun mond meuren en zweetgeur.
 
Ik heb er een hekel aan als mensen wat tegen je willen zeggen of komen praten en gewoon zo dichtop je komen staan dat je die lucht wel móet ruiken, ik wordt daar echt agressief van, want ik kan zowiezo niet tegen mondlucht van anderen, want het ruikt altijd wel ergens naar, en ik hoef niet te weten wat iemand 5 min geleden heb gegeten of gedronken.
 
Ik heb er een hekel aan als mensen wat tegen je willen zeggen of komen praten en gewoon zo dichtop je komen staan dat je die lucht wel móet ruiken, ik wordt daar echt agressief van, want ik kan zowiezo niet tegen mondlucht van anderen, want het ruikt altijd wel ergens naar, en ik hoef niet te weten wat iemand 5 min geleden heb gegeten of gedronken.

Diegene waar ik het over heb, heeft volgens mij echt de bruine anjer van haar partner lopen likken.
 
Gatverdarre, vandaag samen gewerkt met een collega.
Haar eetpatroon vond ik al vreemd, maar dat verklaarde de geur ook hoogstwaarschijnlijk.
Toen ze naast mij stond en begon te praten begon ik steeds meer een Hulk kleur te krijgen, echter was dit vanwege het zuuroprispende gevoel in mijn onderbuik wat zich een weg wou banen richting mijn slokdarm.
De geur die ik rook is eigenlijk niet te beschrijven behalve dat het heel erg stinkt.
Toen ik haar voorstelde om haar vriend te baffen nadat hij zijn reet had afgeveegd i.p.v kort ervoor liep ze huilend weg.
Owja het was een buitenlander :D

Raar, je collega vertelde net hetzlfde over jou :D
 
Denk overmatig koffie gebruik ;)

Ze drinkt geen koffie:eek:
En als dat geur van koffie is ben ik blij dat ik het niet drink.
Volgens mij heeft zij koffie van Anus en Frunnik.
 
Bij ons ook zo eentje. Volgens de 'wandelgangen' komt dit door haar medicijngebruik.
 
Gatverdarre, vandaag samen gewerkt met een collega.
Haar eetpatroon vond ik al vreemd, maar dat verklaarde de geur ook hoogstwaarschijnlijk.
Toen ze naast mij stond en begon te praten begon ik steeds meer een Hulk kleur te krijgen, echter was dit vanwege het zuuroprispende gevoel in mijn onderbuik wat zich een weg wou banen richting mijn slokdarm.
De geur die ik rook is eigenlijk niet te beschrijven behalve dat het heel erg stinkt.
Toen ik haar voorstelde om haar vriend te baffen nadat hij zijn reet had afgeveegd i.p.v kort ervoor liep ze huilend weg.
Owja het was een buitenlander :D

:roflol:

Dat heb je goed gedaan ;)
 
haha erg maar zo kom ik er elke dag tegen !
 
Ik heb er een hekel aan als mensen wat tegen je willen zeggen of komen praten en gewoon zo dichtop je komen staan dat je die lucht wel móet ruiken, ik wordt daar echt agressief van, want ik kan zowiezo niet tegen mondlucht van anderen, want het ruikt altijd wel ergens naar, en ik hoef niet te weten wat iemand 5 min geleden heb gegeten of gedronken.


Daar komen er 10 van in de winkel op een dag, echt zo irritant.
 
Ow ja hoe heet ze dan?


Ze heet Anja Bafkontliksters:D


Ik gruwel ook van mensen die uren in de wind uit hun bek lopen te stinken, vooral omdat ik zelf nogal belang hecht aan mondhygiëne. Ik deins er niet voor terug om iemand waarvan een strontgeur uit de bek walmt publiekelijk erop te wijzen.
 
Gatverdarre, vandaag samen gewerkt met een collega.
Haar eetpatroon vond ik al vreemd, maar dat verklaarde de geur ook hoogstwaarschijnlijk.
Toen ze naast mij stond en begon te praten begon ik steeds meer een Hulk kleur te krijgen, echter was dit vanwege het zuuroprispende gevoel in mijn onderbuik wat zich een weg wou banen richting mijn slokdarm.
De geur die ik rook is eigenlijk niet te beschrijven behalve dat het heel erg stinkt.
Toen ik haar voorstelde om haar vriend te baffen nadat hij zijn reet had afgeveegd i.p.v kort ervoor liep ze huilend weg.
Owja het was een buitenlander
:D

ik kan me idd voorstellen hoe je in real-life bent...........
:headbang::who:
 
ik kan me idd voorstellen hoe je in real-life bent...........
:headbang::who:

Waarom? Gewoon recht voor z'n raap, ik had het misschien niet zo geplaatst, maar ik had absoluut gezegd of ze volgende keer een pepermuntje wil nemen ofzo, omdat ik misselijk wordt van die vieze stinklucht, of dan iig niet zo dicht op me komt staan, van 2 meter afstand hoor ik je ook wel.
 
tis mijn nummer1 afknapper, leuke vrouwen en dan bij benadering blijken ze muf uit hun bek te meuren, dan wil ik gewoon weg lopen :o
 
Back
Naar boven