MuscleMeat

injectie vaagheid... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kerel,

heb het ook gehad, wel vaker zelfs,
echt een gevoel van ik moet nuuuuu suiker hebben er komt een hypo aan, wazig licht gevoel. zweetaanvallen herken ik ook.
is echt de ace!
misschien zat je dichtbij een bloedvat, hoesten hoeft niet persé.

succes man, hoop dat het je overmorgen beter afgaat!:thumbs:
 
tnx sis!! dus nog een gebruikerservaring... ik hoopte al stiekem op jouw feedback! :D

ik heb geen ervaring met slin, maar een aankomende hypo voelt dus als zoiets? hmm! ok; ook goed om te weten i guess ;)

dat van dat bloedvat klinkt wel aannemelijk.. zal hier nog s proberen wat info van te vinden op een US board ofzo.
 
tnx sis!! dus nog een gebruikerservaring... ik hoopte al stiekem op jouw feedback! :D

ik heb geen ervaring met slin, maar een aankomende hypo voelt dus als zoiets? hmm! ok; ook goed om te weten i guess ;)

dat van dat bloedvat klinkt wel aannemelijk.. zal hier nog s proberen wat info van te vinden op een US board ofzo.

bij 1x geen reden tot alarm,
bij 2x begint het tricky te worden,
bij 3x nooit meer proberen!

komt wel goed, gewoon domme pech denk ik!

sterkte;)
 
is je dit ook wel eens zelf overkomen roberto?



accuut zweten wel, maar zet altijd in de badkamer na t douchen zodat k goed schoon ben, en dan is het nog wel s warm. Het hoesten heb ik helaas nog nooit mogen ervaren, hoest in principe niet graag, maar wil het toch wel s beleven-)

Vind het niet vergelijkbaar met hypo, tenminste, ben ooit 1x wat duizelig geworden na het zetten van slin, maar dat was zo weer weg. Na het zetten van ace werd ik gewoon heel snel heel warm.
 
accuut zweten wel, maar zet altijd in de badkamer na t douchen zodat k goed schoon ben, en dan is het nog wel s warm. Het hoesten heb ik helaas nog nooit mogen ervaren, hoest in principe niet graag, maar wil het toch wel s beleven-)

Vind het niet vergelijkbaar met hypo, tenminste, ben ooit 1x wat duizelig geworden na het zetten van slin, maar dat was zo weer weg. Na het zetten van ace werd ik gewoon heel snel heel warm.

je heb dit ook niet ervaren zeg je net;)
heb het een keer bijna laten komen tot een hypo, om te kijken hoe er op te anticiperen, je moet wel weten waar je mee te maken heb, onder toezicht van me train maatje hoor dus die kon te hulp schieten, als er 1tje aankomt van je je wazig/slap/week voelen erge dorst en honger..(dit laatste dan alleen niet bij de tren..)
 
bij 1x geen reden tot alarm,
bij 2x begint het tricky te worden,
bij 3x nooit meer proberen!

komt wel goed, gewoon domme pech denk ik!

sterkte;)

wat is het risico als ik dit gewoon zo blijf doen en elke keer dit effect heb? ;) ik kan er wel mee leven voor 6 weekjes denk ik....
 
wat is het risico als ik dit gewoon zo blijf doen en elke keer dit effect heb? ;) ik kan er wel mee leven voor 6 weekjes denk ik....

tsja, denk je dat je lichaam er zomaar zo op reageerd?
Rusher, zelfs IK!! zou na 3x zeggen nee!
maar wel een week of wat later weer proberen hahahah:D
 
tsja, denk je dat je lichaam er zomaar zo op reageerd?
Rusher, zelfs IK!! zou na 3x zeggen nee!
maar wel een week of wat later weer proberen hahahah:D

hahaha; ja maar ik spoor OOK niet !!!! :D

bovendien zie ik animallegs mn vialletjes al komen halen.. dat kan echt niet hoor!!
 
tsja, denk je dat je lichaam er zomaar zo op reageerd?
Rusher, zelfs IK!! zou na 3x zeggen nee!
maar wel een week of wat later weer proberen hahahah:D

ik zou eerst 75mg ace ED proberen dan denk ik....
 
Ik heb dit ook voorgehad..

Bij mij was de reden:

Uitgeweest tot in de vroege uurtjes, thuisgekomen, whey shake gedronken, effe wakker gebleven nog..

En toen de injectie moest gebeuren, was ik ZO SLAP als een vod!! (geen kh, suikers,..) dat ik ook die zweetaanval kreeg, echt licht in de kop werd,.. en moest dringend gaan liggen..

Nooit eerder gehad, buiten die ene dag.. En volgens mij was het dus toe te wijzen aan lage suikerspiegel,...
 
je heb dit ook niet ervaren zeg je net;)
heb het een keer bijna laten komen tot een hypo, om te kijken hoe er op te anticiperen, je moet wel weten waar je mee te maken heb, onder toezicht van me train maatje hoor dus die kon te hulp schieten, als er 1tje aankomt van je je wazig/slap/week voelen erge dorst en honger..(dit laatste dan alleen niet bij de tren..)



nouja, heb het deels wel ervaren, vond beide echter totaal verschillend overkomen. Maar goed, de 1 is de ander natuurlijk niet.
Rusher, eerste keer ace? Het effect is het namelijk wel waard..:D
 
nouja, heb het deels wel ervaren, vond beide echter totaal verschillend overkomen. Maar goed, de 1 is de ander natuurlijk niet.
Rusher, eerste keer ace? Het effect is het namelijk wel waard..:D

tsja, ieder misschien een andere ervaring, ik vond het redelijk overeen komen laat ik het zo stellen.
en idd, het effect is het zeker waard, godsbrouwseltje...

godver jongens, hoe kan ik nou off blijven, die lekkere praat hier over ace allemaal :(
 
nouja, heb het deels wel ervaren, vond beide echter totaal verschillend overkomen. Maar goed, de 1 is de ander natuurlijk niet.
Rusher, eerste keer ace? Het effect is het namelijk wel waard..:D

1e keer prop en ace idd (buiten wat prop in super-sust/sust) ik denk dat deze shizzle beter gaat aanslaan idd :) ik houd je op de hoogte!
 
hahaha; ja maar ik spoor OOK niet !!!! :D

bovendien zie ik animallegs mn vialletjes al komen halen.. dat kan echt niet hoor!!

Gelukkig woon je dichtbij mij :D Jammer dat je weer zo'n tough-guy bent en gewoon doorzet ;)
 
misschien bedenk ik me nog animal; ik ben zoooow ****ing moe !!!!
wordt er bijna leip van.
 
here the same bro, hang in there-)
 
mag ik vragen hoe lang jij over zo'n inject doet? :P
 
voorbeeld onmiddelijke fysieke gevolgen -> trenhoest.
als dit mogelijk is moeten er ook andere fysieke gevolgen mogelijk zijn.

ik wind me echt niet op over de injecties... zoals ik al in de openingstekst zei prik al geruime tijd (9 weken ofzo) zelf EOD. waarom zou ik me daar nog druk om maken? omdat het esthertje anders is? no way... en ik verdraag roids (te) goed... dus daar ook geen zorgen om.

mn bloeddruk is verder binnen normale waarden.. ik meet dit ook om de dag zo ongeveer.

tnx voor de feedback B !

Klopt, tren hoest was iets waar ik niet aan gedacht had... Dus blijkbaar kan een injectie wel onmiddellijk reactie opleveren. Wat eigenlijk raar is gezien het verhaal over het opnemen van AS in het bloed...
 
Klopt, tren hoest was iets waar ik niet aan gedacht had... Dus blijkbaar kan een injectie wel onmiddellijk reactie opleveren. Wat eigenlijk raar is gezien het verhaal over het opnemen van AS in het bloed...


een proces dat je kunt versnellen door dicht bij een ader te injecteren..
 
mag ik vragen hoe lang jij over zo'n inject doet? :P

uhm, minuutje of 5 denk ik wel... na elke ml (ongeveer, ik doe dit op het gevoel in mn kont ;p) pauzeer ik even. in mijn ervaring geeft dit minder pijnlijke injectie plekken.
 
Back
Naar boven