MuscleMeat

injectie vaagheid... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kerel,

heb het ook gehad, wel vaker zelfs,
echt een gevoel van ik moet nuuuuu suiker hebben er komt een hypo aan, wazig licht gevoel. zweetaanvallen herken ik ook.
is echt de ace!
misschien zat je dichtbij een bloedvat, hoesten hoeft niet persé.

succes man, hoop dat het je overmorgen beter afgaat!:thumbs:
 
tnx sis!! dus nog een gebruikerservaring... ik hoopte al stiekem op jouw feedback! :D

ik heb geen ervaring met slin, maar een aankomende hypo voelt dus als zoiets? hmm! ok; ook goed om te weten i guess ;)

dat van dat bloedvat klinkt wel aannemelijk.. zal hier nog s proberen wat info van te vinden op een US board ofzo.
 
tnx sis!! dus nog een gebruikerservaring... ik hoopte al stiekem op jouw feedback! :D

ik heb geen ervaring met slin, maar een aankomende hypo voelt dus als zoiets? hmm! ok; ook goed om te weten i guess ;)

dat van dat bloedvat klinkt wel aannemelijk.. zal hier nog s proberen wat info van te vinden op een US board ofzo.

bij 1x geen reden tot alarm,
bij 2x begint het tricky te worden,
bij 3x nooit meer proberen!

komt wel goed, gewoon domme pech denk ik!

sterkte;)
 
is je dit ook wel eens zelf overkomen roberto?



accuut zweten wel, maar zet altijd in de badkamer na t douchen zodat k goed schoon ben, en dan is het nog wel s warm. Het hoesten heb ik helaas nog nooit mogen ervaren, hoest in principe niet graag, maar wil het toch wel s beleven-)

Vind het niet vergelijkbaar met hypo, tenminste, ben ooit 1x wat duizelig geworden na het zetten van slin, maar dat was zo weer weg. Na het zetten van ace werd ik gewoon heel snel heel warm.
 
accuut zweten wel, maar zet altijd in de badkamer na t douchen zodat k goed schoon ben, en dan is het nog wel s warm. Het hoesten heb ik helaas nog nooit mogen ervaren, hoest in principe niet graag, maar wil het toch wel s beleven-)