MuscleMeat

Atheïsten houden niet van films die geregisseerd zijn door niet atheïsten?

Bezoekers in dit topic

ll
 
Laatst bewerkt:
Heel simpel, je lult weer eens uit je nek. Ik zou dus een afkeer hebben van regisseurs met een religieuze achtergrond :roflol: Ik weet van veel films niet eens wie de regisseur is en het boeit me ook geen zak eigenlijk.
 
Heel simpel dat Atheïsten een bloedhekel hebben aan regiseurs die religieus zijn en dus hun films haten.

Aha.

Good thinking there...

Maar nee, ik zou zeggen dat bovenstaande stelling behoorlijk ridicuul is.
 
Vooral die nieuwe film van Christopher Nolan wordt zwaar geboycot: The dark knight.

Net als die IMDB topfilms Memento, Batman begins en The prestige.

[einde van sarcasme]
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Vooral die nieuwe film van Christopher Nolan wordt zwaar geboycot: The dark knight.

Net als die IMDB topfilms Memento, Batman begins en The prestige.

[einde van sarcasme]

Dus de regisseur van Memento is een religieus persoon?

DAMN!

Nou ja, ergens wás het ook wel een beetje een zware k*tfilm.
 
Ik ben Atheïst en vind Christopher Nolan en Paul Verhoeven zalige films maken....


Dit gaat nergens over
 
Het valt mij eerder op dat vanuit het geloof, met name in landen als Amerika en het Midden-Oosten, er eerder een jacht aan de gang is om alles te boycotten en/of te haten wat gemaakt is door niet-gelovigen of atheïsten.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ll
 
Laatst bewerkt:
Het valt mij eerder op dat vanuit het geloof, met name in landen als Amerika en het Midden-Oosten, er eerder een jacht aan de gang is om alles te boycotten en/of te haten wat gemaakt is door niet-gelovigen of atheïsten.

jap, ik vind noorse mythology nog aannemelijker dan mono-theïstische godsdiensten.

**** god, jahwee & allah ( jap kleine letter ! )

Heil Thor & Odin !!
 
Heel simpel dat Atheïsten een bloedhekel hebben aan regiseurs die religieus zijn en dus hun films haten.

Geen idee waarom, maar er schoot me even een nummer binnen:

Bob Dylan zei:
Idiot wind, blowing every time you move your teeth,
You're an idiot, HOUSTON.
It's a wonder that you still know how to breathe.
 
Atheïst is Overrated.......


noem het gewoon geloof loos..
 
ll
 
Laatst bewerkt:
ll
 
Laatst bewerkt:
Je ziet maar weer dat de atheisten zeer gefrustreerde mannetjes zijn, als je de reacties leest.

Zelf ben ik niet gelovig maar vind het zelf een beetje triest om je Atheist te noemen.
Net zoals dat je zelf Christen of katholiek noemt.

OMG!!
:roflol:



dit was te voorspellen dat het een reltopic zou gaan worden..........
:D
 
Back
Naar boven