AndroidHealthClinic

Meest effectieve Tricep-oefening (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

freekoz

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
252
Waardering
7
Wat is volgens jullie de meest effectieve tricep oefening waarbij heel de tricepspier volledig belast wordt voor optimaal resultaat?
 
Close grip bench.
Dips.
Hammerpress.

En als isolatie : paused lying tricep extensions .
 
Inderdaad close grip benchpress en dips. Zelf vind ik JM-presses ook lekker, maar dan als 2e of 3e oefening.
 
Dips
CG Bench
Skull Crushers
 
Close Grip bench heb ik eigenlijk nog nooit doelgericht geprobeert die zal ik eens gaan toepassen ziet er fijn uit ;)
 
Zware bench partials en zware close grip bench. Voor triceps liefst laag in reps gaan.
 
CGBP
Dips
Pushdowns.
 
zonder twijfel de close grip bench press ,zalige oefening
 
weighted dips voor mij zeker de topper
 
louis.

(triceps extensies waarbij je de stang steeds achter je hoofd brengt. De beweging bestaat dus uit twee gedeeltes. Eentje vanuit je elleboog en de andere vanuit je schouder)
 
Close grip bench press, ik vind die oefening nogal k*t voor mij polsen, hebben jullie daar geen last van of is er een trucje?
 
Close grip bench press, ik vind die oefening nogal k*t voor mij polsen, hebben jullie daar geen last van of is er een trucje?

je pakt hem te smal.

probeer het eens op schouderbreedte of iets wijder.
 
Inderdaad close grip benchpress


hoever moeten de handen uit elkaar staan met closegrip? of verschilt dat per persoon?

en als oefening noem ik toch die waar je die dumbbell met 1 arm in de lucht bijna strekt, en dan langzaam achter je hoofd laten zakken en weer terug naar boven, die voelde ik goed
 
-dippen
-skull crusher
-smal bankdrukken
 
je pakt hem te smal.

probeer het eens op schouderbreedte of iets wijder.

x2. Dat deed ik vroeger ook altijd en nu ze wat verder van elkaar staan, heb ik er nauwelijks nog last van.
 
BBBenchPressCloseGrip.gif


BBCloseGripInclineBenchPres8.gif
 
Ja, dippen is ook een lekkere killer voor de tri's!
Close bench doe ik eigenlijk nooit (toch eens gaan proberen)
Ik vind de oefeningen waarbij je op de urg ligt en de barbell (of z-stang) achter je hoofd laat zakken en daarna weer je armen sterkt ook erg lekker. Ik meen dat deze oefening french press wordt genoemd.
 
Back
Naar boven