MuscleMeat

injectie vaagheid... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Klopt, tren hoest was iets waar ik niet aan gedacht had... Dus blijkbaar kan een injectie wel onmiddellijk reactie opleveren. Wat eigenlijk raar is gezien het verhaal over het opnemen van AS in het bloed...

sjah, er gaan hier wel meer rare theroien de ronde ;).
maatjes van me merken direct 'iets werken' (mentaal) na een inject met lange esthers... ik heb hier zelf helaas geen last van :D
 
here the same bro, hang in there-)

ga zo mn benen aanpakken... ik blijf door knokken ;) hoewel een paar rust dagen geen kwaad lijken te kunnen...

jij ook sterkte roberto! wat voor kuur draai jij nu ???
 
heb eerst 8 weken tren e met mast e gedraait, nu nog ff 3 weekjes ace.
mijn laatste keer lange esters, alleen deca nog, verder vanaf nu alleen nog
maar ace en prop. Mast e heb k helemaal weinig van gemerkt.
 
zonde/jammer van die mast-e dan he. reageer je wel goed op andere DHT's dan ???
al die DHT shizzle lijkt bij mij eigenlijk niets tot weinig te doen....

ik denk dat ik het ook voortaan ook maar bij korte esthers houd.. hoewel ik nog moet zien/ervaren of dit beter aanslaat... maar het idee dat je korter kan kuren en dus sneller hersteld spreekt me wel aan.
 
heb eerst 8 weken tren e met mast e gedraait, nu nog ff 3 weekjes ace.
mijn laatste keer lange esters, alleen deca nog, verder vanaf nu alleen nog
maar ace en prop. Mast e heb k helemaal weinig van gemerkt.

Like i said;)
primo, lange ester ook niet?
knalse nog ff die 3 weekjes bro, maar wel beetje kort niet?
 
zonde/jammer van die mast-e dan he. reageer je wel goed op andere DHT's dan ???
al die DHT shizzle lijkt bij mij eigenlijk niets tot weinig te doen....

ik denk dat ik het ook voortaan ook maar bij korte esthers houd.. hoewel ik nog moet zien/ervaren of dit beter aanslaat... maar het idee dat je korter kan kuren en dus sneller hersteld spreekt me wel aan.

primo op een gram, reken maar dat het werkt :D
 
eey kappeh bro.. ben halverwege deze cycle en ik zit nu alweer vooruit te denken... da's niet goed he :D
 
zonde/jammer van die mast-e dan he. reageer je wel goed op andere DHT's dan ???
al die DHT shizzle lijkt bij mij eigenlijk niets tot weinig te doen....

ik denk dat ik het ook voortaan ook maar bij korte esthers houd.. hoewel ik nog moet zien/ervaren of dit beter aanslaat... maar het idee dat je korter kan kuren en dus sneller hersteld spreekt me wel aan.


mijn enige dht ervaring is deze mast en winny oral, die ik beide niet denderend vind. Zal winny inject en mast prop nog s een kans geven, maar idd, dht doet het voor mij ook niet echt tot nu toe:(

Like i said;)
primo, lange ester ook niet?
knalse nog ff die 3 weekjes bro, maar wel beetje kort niet?


primo moet r ook nog s aan geloven ja, en bold denk ik ook nog wel s. Maar ja, dat zijn ook roids die aan een langwerkende ester gekoppeld horen te zijn, tren en mast dus duidelijk niet. 3 weken is idd redelijk kort, maar zit dan in totaal 11 weken aan de tren, en wil nog langer met mn nieren door 1 deur ;)
Ben voor nu ook tevreden met het resultaat, ondanks de matte enanthaat versies van de tren en mast. Daarnaast ga k straks 1 week op vakantie, dus heeft t weinig zin om ace verder te zetten. Bij terugkomst ligt er een vial slin en een grote pot megagrow op me te wachten, en over 3 maand ga k weer terug op mn grote liefde, mrs deca ;)
 
Laatst bewerkt:
mijn enige dht ervaring is deze mast en winny oral, die ik beide niet denderend vind. Zal winny inject en mast prop nog s een kans geven, maar idd, dht doet het voor mij ook niet echt tot nu toe:(




primo moet r ook nog s aan geloven ja, en bold denk ik ook nog wel s. Maar ja, dat zijn ook roids die aan een langwerkende ester gekoppeld horen te zijn, tren en mast dus duidelijk niet. 3 weken is idd redelijk kort, maar zit dan in totaal 11 weken aan de tren, en wil nog langer met mn nieren door 1 deur ;)
Ben voor nu ook tevreden met het resultaat, ondanks de matte enanthaat versies van de tren en mast. Daarnaast ga k straks 1 week op vakantie, dus heeft t weinig zin om ace verder te zetten. Bij terugkomst ligt er een vial slin en een grote pot megagrow op me te wachten, en over 3 maand ga k weer terug op mn grote liefde, mrs deca ;)


Ja je weet hoe ik over primo denk he,
Primo en tren ace hebben bij mij een gedeelde eerste plaats!
3 weekjes ace, op 150mg EOD, moet wel leuke gains meebrengen in ieder geval, ook al is 3 weken kort, het zal evengoed nog een leuke eindklap meenemen;)

persoonlijk doet mast P totaal niks voor mij, op, een giga acné na...
 
Ik ervaar ook bitter weinig positiefs met de mast p, op wat extra hardheid na, en hier en daar een adertje die tevoorschijn komt...
Zit nu 3 weken op 150mg EOD en had hiervan meer verwacht !
Kvond de winny op 50mg ED toch nog net iets beter hoor !
 
Ik ervaar ook bitter weinig positiefs met de mast p, op wat extra hardheid na, en hier en daar een adertje die tevoorschijn komt...
Zit nu 3 weken op 150mg EOD en had hiervan meer verwacht !
Kvond de winny op 50mg ED toch nog net iets beter hoor !

heb winny zelf nog nooit gebruikt, dus vraag me toch wel af wat de werking is, maar de pijnen in pezen enz staan mij een beetje tegen..
 
hmm, ben dus niet de enige in deze.
 
tja, nog een goede reden idd. Van de enanthaat trouwens geen enkele uitslag gehad.
 
mijn enige dht ervaring is deze mast en winny oral, die ik beide niet denderend vind. Zal winny inject en mast prop nog s een kans geven, maar idd, dht doet het voor mij ook niet echt tot nu toe:(




primo moet r ook nog s aan geloven ja, en bold denk ik ook nog wel s. Maar ja, dat zijn ook roids die aan een langwerkende ester gekoppeld horen te zijn, tren en mast dus duidelijk niet. 3 weken is idd redelijk kort, maar zit dan in totaal 11 weken aan de tren, en wil nog langer met mn nieren door 1 deur ;)
Ben voor nu ook tevreden met het resultaat, ondanks de matte enanthaat versies van de tren en mast. Daarnaast ga k straks 1 week op vakantie, dus heeft t weinig zin om ace verder te zetten. Bij terugkomst ligt er een vial slin en een grote pot megagrow op me te wachten, en over 3 maand ga k weer terug op mn grote liefde, mrs deca ;)

Megagrow ? Is dat de nieuwe naam voor Nederwiet ?







:D
 
Back
Naar boven