XXL Nutrition

trainen tijdens slaap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JoertjuH

kansloos
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
3.824
Waardering
401
Lengte
1m95
Massa
116kg
Vannacht was dan toch wel het vaagste moment dat ik wakker geworden ben.
Ik werd namelijk wakker gemaakt door mijn arm wat op en neer ging. Toen ik lichtjes bij bewustzijn kwam merkte ik dat mijn arm op de rand van mijn bed bicep curls aan het doen was, :eek: mijn hand in een vuistje die steeds naar beneden ging en weer naar mijn hoofd toe... ik moest toen best wel om mezelf lachen :o en ging daarna maar weer verder mijn mijn dagelijkse nachtrust.

zijn er nog meer mensen die wel eens trainen tijdens de slaap periode? of iets wat daar op lijkt?
 
:roflol: lachen
je bent er dus echt mee bezig hé
 
Nieuwe trainingsmethode van Milos Sarcev?!

Hardcore!:eek:
 
Vannacht was dan toch wel het vaagste moment dat ik wakker geworden ben.
Ik werd namelijk wakker gemaakt door mijn arm wat op en neer ging. Toen ik lichtjes bij bewustzijn kwam merkte ik dat mijn arm op de rand van mijn bed bicep curls aan het doen was, :eek: mijn hand in een vuistje die steeds naar beneden ging en weer naar mijn hoofd toe... ik moest toen best wel om mezelf lachen :o en ging daarna maar weer verder mijn mijn dagelijkse nachtrust.

zijn er nog meer mensen die wel eens trainen tijdens de slaap periode? of iets wat daar op lijkt?

Heb vroeger ook zulke dingen meegemaakt;)
 
misschien wilde je hand gewoon rukken maar kon die je lul niet vinden...kan ook natuurlijk ;)
 
Lol, trainen tijdens je slaap...:D
 
Ik droom soms wel over trainen, maar het effectief doen is toch nog iets anders :p
 
Hehe :D Voortaan een dumbbell aan je hand vast tapen als je gaat slapen.
 
ik heb weleens gehad dat ik al slapend aan het rukken was :eek:
 
misschien wilde je hand gewoon rukken maar kon die je lul niet vinden...kan ook natuurlijk ;)


Het waren eigenlijk cock concentration strokes ipv biceps concentration curls
 
Tjah, op deze manier krijg je natuurlijk overtraining he.....
Je moet wel je rust pakken;)
 
Ik word vaak badend in het zweet al squattend wakker.
 
Vannacht was dan toch wel het vaagste moment dat ik wakker geworden ben.
Ik werd namelijk wakker gemaakt door mijn arm wat op en neer ging. Toen ik lichtjes bij bewustzijn kwam merkte ik dat mijn arm op de rand van mijn bed bicep curls aan het doen was, :eek: mijn hand in een vuistje die steeds naar beneden ging en weer naar mijn hoofd toe... ik moest toen best wel om mezelf lachen :o en ging daarna maar weer verder mijn mijn dagelijkse nachtrust.

zijn er nog meer mensen die wel eens trainen tijdens de slaap periode? of iets wat daar op lijkt?

zat er geen lul in?
 
Je doet gewoon teveel biceps curls man! squatten met die hap, zodat je voortaan squatten't wakker word. (edit: oh k*t mn grap is te laat :( )
 
Back
Naar boven