Fitness Seller

Breaking News Ex-astronaut biecht op: we are not alone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kristoff

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2006
Berichten
1.642
Waardering
1
Ed Mitchell, 6de man op de maan, beweert dat onze aarde bezoek heeft gehad van aliens! :eek: De hele cover-up van de Nasa is volgens hem waar, heeft hij zelf vernomen van mensen uit de hogere kringen van de Nasa.
Dit vertelt hij allemaal in een radiointerview, hier te beluisteren:

http://www.kerrangradio.co.uk/Article.asp?id=804160&spid=

artikel:

Apollo 14 astronaut claims aliens HAVE made contact - but it has been covered up for 60 years


Last updated at 1:44 AM on 24th July 2008

* commentsComments (76)
* Add to My Stories Add to My Stories

Edgar Mitchell

Edgar Mitchell was the Lunar Module Pilot for Apollo 14

Aliens have contacted humans several times but governments have hidden the truth for 60 years, the sixth man to walk on the moon has claimed.

Apollo 14 astronaut Dr Edgar Mitchell, said he was aware of many UFO visits to Earth during his career with NASA but each one was covered up.

Dr Mitchell, 77, said during a radio interview that sources at the space agency who had had contact with aliens described the beings as 'little people who look strange to us.'

He said supposedly real-life ET's were similar to the traditional image of a small frame, large eyes and head.

Chillingly, he claimed our technology is 'not nearly as sophisticated' as theirs and "had they been hostile", he warned 'we would be been gone by now'.

Dr Mitchell, along with with Apollo 14 commander Alan Shepard, holds the record for the longest ever moon walk, at nine hours and 17 minutes following their 1971 mission.

'I happen to have been privileged enough to be in on the fact that we've been visited on this planet and the UFO phenomena is real,' Dr Mitchell said.

'It's been well covered up by all our governments for the last 60 years or so, but slowly it's leaked out and some of us have been privileged to have been briefed on some of it.
alien

UFO theorists believe Roswell in New Mexico was the site of an alien crash in 1947

'I've been in military and intelligence circles, who know that beneath the surface of what has been public knowledge, yes - we have been visited. Reading the papers recently, it's been happening quite a bit.'


More...

* PICTURED: Stunning shots of a freewheeling galaxy from 27m years away
* Dinosaurs 'ran out of evolutionary steam' before they became extinct
* Red Planet was once a water world, Nasa images reveal


Dr Mitchell, who has a Bachelor of Science degree in aeronautical engineering and a Doctor of Science degree in Aeronautics and Astronautics claimed Roswell was real and similar alien visits continue to be investigated.

He told the astonished Kerrang! radio host Nick Margerrison: "This is really starting to open up. I think we're headed for real disclosure and some serious organisations are moving in that direction.'

Mr Margerrison said: 'I thought I'd stumbled on some sort of astronaut humour but he was absolutely serious that aliens are definitely out there and there's no debating it.'

Officials from NASA, however, were quick to play the comments down.

In a statement, a spokesman said: "NASA does not track UFOs. NASA is not involved in any sort of cover up about alien life on this planet or anywhere in the universe.

'Dr Mitchell is a great American, but we do not share his opinions on this issue.'


http://www.kerrangradio.co.uk/goout.asp?u=http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1037471/Aliens-HAVE-contact-covered-claims-Apollo-14-astronaut.html



:bang::bang::bang:
 
Dement geworden.
 
Waarom zijn die aliens nog niet hier geweest dan? :)
 
Ik dacht al, vorige week in mijn kamer!

Komt het dus toch niet door de LSD!
 
tinfoil.jpg
 
Damn...hier was Musclebear zo blij mee geweest...
 
Een astronaut lijkt me doorgaans toch een redelijk intelligente man. Ik zou niet echt weten welk motief hij heeft om hierover te liegen, maargoed we zullen we zien.
 
Een astronaut lijkt me doorgaans toch een redelijk intelligente man. Ik zou niet echt weten welk motief hij heeft om hierover te liegen, maargoed we zullen we zien.

Soort van Golfoorlog syndroom uit de ruimte ?

Daar was toch eens een film van, maar kan niet meer op de naam komen.
Iemand die in de ruimte was geweest en daar allerhande hallucinaties etc
aan had overgehouden.
 
Ach je weet maar nooit. Durf niet uit te sluiten dat de man gelijk heeft.
 
Waarom zijn die aliens nog niet hier geweest dan? :)

Hij zegt toch dat ze bestaan én op aarde zijn geweest. Nasa ontkent dit echter in alle talen en houdt het geheim. Ze zijn geen wezentjes om bang van te zijn: kleine gestalte, groot hoofd, grote ogen. Uiteraard zijn ze véél verder ontwikkeld dan ons. Maar in ieder geval hebben ze geen vijandige plannen ofzo. Maar denk je dat Nasa dit aan de grote klok zou hangen mocht het waar zijn? Lijkt me logisch van niet. :)

Ik vind het eigenlijk ook wel interessant.. een astronaut die zoiets opbiecht is natuurlijk veel geloofwaardiger dan iemand die al tien jaar een psychiater opzoekt en zich enkel baseert op internetgegevens ofzo. Doet me denken aan een stukje dat ik overlaats op national geographic zag over een schedel die totaal anders gevormd was dan een menselijke schedel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Starchild_skull
 
Laatst bewerkt:
waarom gaan die wezentjes ook niet ff de vtm studio binnen ofzo, kunnen ze meteen bewijzen dat ze er zijn
 
waarom zouden ze zich wel kenbaar willen maken aan van zo'n achterlijke bende die wij mensen nog steeds zijn.. :D

die marsmannekes zien ons net als wij de bonobo's zien... hehehe.. maar dan met (voor de meesten) wat minder beharing..
 
waarom zouden ze zich wel kenbaar willen maken aan van zo'n achterlijke bende die wij mensen nog steeds zijn.. :D

die marsmannekes zien ons net als wij de bonobo's zien... hehehe.. maar dan met (voor de meesten) wat minder beharing..

idd, de wereld is de dierentuin voor marsmannetjes :p

Wat doen wij met de lagere in de evolutie keten? We sluiten ze op, eten ze
op, ontleden ze en bestuderen ze. Dus moest er een volk zijn dat verder staat
als ons, en hier al geweest is, waren we er heus niet zo makkelijk vanaf gekomen
en was het al lang full on war of the worlds geweest imo
 
idd, de wereld is de dierentuin voor marsmannetjes :p

Wat doen wij met de lagere in de evolutie keten? We sluiten ze op, eten ze
op, ontleden ze en bestuderen ze.
Dus moest er een volk zijn dat verder staat
als ons, en hier al geweest is, waren we er heus niet zo makkelijk vanaf gekomen
en was het al lang full on war of the worlds geweest imo

mss zijn zij nog bezig, ze hebben ons al opgesloten op deze aardbol, nu observeren en wie weet... :P

nee, maar volgens die kerel zijn het schriele mannetjes, misschien weten ze ook dat ze niks kunnen beginnen. en misschien zijn het vredelievende dingetjes in tegenstelling tot de mens. misschien net daarom dat ze hier niet blijven, ze zijn bang van ons. :cool:
 
tja.. als ze van "ver" komen hebben ze superieur technologie >> dus kunnen ze ons gemakkelijk aan.. komen ze vanuit ons zonnestelsel (of volgens sommige UFO freaks van binnenin de aarde) dan kan je idee wel eens kloppen...


Let 'em come then.. :shoot:
 
I knew it all the time, the voices in my head told me.
:evilred:
IT'S A CONSPIRACY I TELL YOU, A CONSPIRACY !!!

edit : het is aangewezen onderstaande voorzorgsmaatregelen te nemen.

1565lya.jpg
 
Aliens smaliens!
 
Een astronaut lijkt me doorgaans toch een redelijk intelligente man. Ik zou niet echt weten welk motief hij heeft om hierover te liegen, maargoed we zullen we zien.
Media-aandacht, beroemd worden = geld verdienen.

NASA zou dat niet geheim houden, voor hen zou het juist geweldig nieuws zijn dat ze van de daken willen schreeuwen.
 
Vette zilverpapierhoedjes komen hier voorbij, iemand een voorbeeld hoe je zoiets maakt?
 
Back
Naar boven