Fitness Seller

Breaking News Ex-astronaut biecht op: we are not alone

Bezoekers in dit topic

zijn er mensen op de maan geweest dan? ik vind al die tegenbewijzen die op die foto's worden aangekaart behoorlijk geloofwaardig, ook door die stralingsgordel heen reizen zou volgens velen niet mogelijk zijn zonder fikse brandwonden op te lopen(niet in zo'n papieren shuttle van toen in ieder geval).

i don't know what to believe :D
 
Ik denk zoiezo dat er buitenaards leven is ergens in die grote universum, In wat voor een vorm durf ik geen uitspraak over te doen maar dat het er is vind ik niet raar want waarom zouden wij het enigste leven in dit universum zijn? Als wij zijn gekomen door die Big Bang ofzo dan is er toch een kans dat dat ook ergens anders is gebeurd in de grote universum.

En voor de mensen die zeggen dat god ons gemaakt heeft
(ik zeg niet dat dit niet zo is)

Als god ons en onze wereld heeft geschapen dan kan het toch zijn dat hij ook nog andere werelden geschapen heeft, als hij almachtig is waarom dan niet een paar werelden erbij.
 
Leuk, al klinkt dit meer naar een broodje aap verhaal van een dement persoon
 

We hebben in iedergeval de piloot!:roflol:
 

We hebben in iedergeval de piloot!:roflol:


waaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaahahah prachtig omg prachtig deze kerel moeten ze gwoon een opnderscheidign geven vooral het einde mag ik aub 2 euro hahah.

met welke ufo? met de x achtung zwanzig duitser hebben ufo.s hehe
 
Ik zie niet in waarom de NASA deze informatie bewust achter zou houden.

ik ook niet, zo'n technologie zou immers de oplossing zijn voor de milieuvervuiling en nog een hoop andere shit, tenzij die mannetjes net tegen bin laden hallo gingen zeggen geloof ik niet in een cover up omdat we dan zogezegd geen olie meer nodig zouden hebben

heb een stuk van die docu gezien maar ik blijf mn twijfels hebben of het nu echt is of niet, zouden ze er echt over liegen? of langst de andere kant kan je de vraag stellen zou nasa dit echt verborgen houden?
 
Olie overbodig? Denk dat gelijk vele problemen opgelost zijn.

Maar goed iedereen met een beetje besef van de grootte van het heelal weet ook dat het onmogelijk is dat aliens ons ooit hebben bezocht. We zenden net iets meer dan 100 jaar signalen uit en van die signalen vervalt 99% tot ruis binnen enkele lichtjaren. Dat ene signaaltje dat misschien wat verder komt zal niet eens opgepikt kunnen zijn door aliens aangezien er weinig kans is dat er binnen 100 lichtjaar een andere beschaving te vinden is. Onmogelijk is het niet maar de kans dat aliens ooit iets hebben opgepikt van onze signalen is zo goed als nihil, dat maakt het echter wel onmogelijk om ons dan ook nog eens te bezoeken. De afstanden in het heelal zijn daarvoor te groot.

Misschien kwamen ze toevallig een keer langs zappen. Heb je dáár weleens aan gedacht, EricR?!
 
Het is echt waar en er komen steeds meer, heb ze net even achter me computer gelaten.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]



En AUB kom niet lullen over het achterhouden van de media :roflol:
Alsof ze precies bij hun in de tuin landen, dit kan toch ook toevallig bij een normaal iemand zijn.
 
Misschien kwamen ze toevallig een keer langs zappen. Heb je dáár weleens aan gedacht, EricR?!

Net zoiets als een speld in een hooiberg vinden maar dan wel een hooiberg met een omvang van tig miljard kilometer.
 
Nee. De hele wereld zou op zijn kop staan, economie zou in kunnen storten.
Omdat men ontdekt heeft dat er signalen vanuit de ruimte komen die aantonen dat er intelligent leven is (of was) buiten de aarde zou dat gebeuren? Dat lijkt me niet. Er zou héél veel media-aandacht zijn, er zou enorm veel over gepraat worden en that's it. Niemand gaat plots stoppen met werken, consumeren ofzo, waarom zou men?

Mensen die geïnteresseerd zijn moeten deze documentaire eens bekijken:

[Link niet meer beschikbaar]

In deze docu komen een stuk of 20 mensen die voor de overheid werken met de waarheid naar buiten. We praten hier over mensen met een hoge rank in de luchtmacht, landmacht, marine, nasa, cia enzovoort. Waarom zouden deze mensen allemaal liegen? Feit is gewoon dat de Amerikaanse overheid zogenaamde zwarte missies uitvoert die niet geregistreerd staan en ze een hoop dingen voor het volk verborgen houden.
Dat er geheime missies zijn door de overheid zal best, dat ze geheim houden dat ze signalen van aliens hebben ontvangen, of ander bewijs in bezit hebben, is weer wat anders.
 
Ou dnieuws, El Smurfo zit toch al enige tijd op dit forum.
 
Omdat men ontdekt heeft dat er signalen vanuit de ruimte komen die aantonen dat er intelligent leven is (of was) buiten de aarde zou dat gebeuren? Dat lijkt me niet. Er zou héél veel media-aandacht zijn, er zou enorm veel over gepraat worden en that's it. Niemand gaat plots stoppen met werken, consumeren ofzo, waarom zou men?


Dat er geheime missies zijn door de overheid zal best, dat ze geheim houden dat ze signalen van aliens hebben ontvangen, of ander bewijs in bezit hebben, is weer wat anders.
idd, en als ze intelligent genoeg blijken te zijn dan gaan ze zeker zorgen dat ze onze samenleving niet uit balans brengen
 
Interessant. Ik heb altijd geloofd dat er extra terrestial leven is, alleen niet in de stereotype vorm die wij ons voorstellen. Het feit dat hij zegt dat ze in stereotype vorm voorkomen wijst erop dat de stereotype die wij gevormd hebben dus ergens vandaan moet komen? Een mens verzint namelijk nooit iets nieuws, wij combineren alleen dingen.

Daarnaast als zij ons eerder gevonden hebben dan wij hun bewijst direct dat hun technologie geavanceerder is dan de onze. Aangezien wij niet eens op mars kunnen komen..
 
Omdat men ontdekt heeft dat er signalen vanuit de ruimte komen die aantonen dat er intelligent leven is (of was) buiten de aarde zou dat gebeuren? Dat lijkt me niet. Er zou héél veel media-aandacht zijn, er zou enorm veel over gepraat worden en that's it. Niemand gaat plots stoppen met werken, consumeren ofzo, waarom zou men?
Ik weet niet of je ooit van area 51 gehoord hebt? Daar geld een no-flight zone en er word gewoon met scherp geschoten als je in de buurt komt.

Duidelijk hebben ze iets te verbergen wat massa paniek over de gehele wereld kan veroorzaken lijkt me. Waarom zouden ze iemand zomaar iemand neerschieten als het gewoon een militaire basis is?
 
Area 51 is niet gewoon een militaire basis. Daar werden/worden ook geheime vliegtuigen ontwikkeld en het is logisch dat ze dan panisch zijn dat iemand een blik werpt op wat er daar gebeurt.
 
Ik weet niet of je ooit van area 51 gehoord hebt? Daar geld een no-flight zone en er word gewoon met scherp geschoten als je in de buurt komt.

Duidelijk hebben ze iets te verbergen wat massa paniek over de gehele wereld kan veroorzaken lijkt me. Waarom zouden ze iemand zomaar iemand neerschieten als het gewoon een militaire basis is?
Tuurlijk. Het is inderdaad een streng bewaakte militaire basis waar o.a. het U-2 spionagevliegtuig werd getest. Streng bewaken is wat anders dan iets te verbergen hebben. Ze hebben vooral iets 'te beschermen' namelijk de kennis en technologie die er ontwikkelt en getest wordt voor militaire doeleinden. Er is geen enkel bewijs voor aanwezigheid van iets anders.

(EricR was me voor).
 
Back
Naar boven