AndroidHealthClinic

Breaking News Ex-astronaut biecht op: we are not alone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het liep in 't verleden slecht af met beschavingen die een minder ontwikkelde beschaving ontdekten. Dus stel je voor dat 'ze' hier zijn waarom zouden ze ons laten leven als het zelf hoogstwaarschijnlijk ook roofdieren in de top van de voedselketen op hun eigen planeet zijn? Zeker in de eten of gegeten worden mentaliteit die zich hier, en waarschijnlijk dus ook ergens anders, ontwikkeld heeft.

Lijkt me daarom nogal sterk dat 'ze' hier al zijn.
 
Voor mij stopt de discussie hier verder.

Je gelooft er in of je gelooft er niet in. Persoonlijk weiger ik gewoon te geloven dat wij alleen zijn. Gezien er meer planeten zijn dan er zandkorrels op het strand liggen.
 
Het liep in 't verleden slecht af met beschavingen die een minder ontwikkelde beschaving ontdekten.
ja maar na een bepaald punt van ontwikkeling gebeurd dit niet meer, behalve ze mss onderzoeken gaan we ze niet uitroeien zoals wilden
dit heb je zeker van Stephen Hawking?:D

@gorillor
ik geloof in ander intelligente wezens, maar of dat ze hier al zijn geweest weet ik niet, ik blijf er voor open staan maar ook skeptisch tegelijk
 
ja maar na een bepaald punt van ontwikkeling gebeurd dit niet meer, behalve ze mss onderzoeken gaan we ze niet uitroeien zoals wilden
dit heb je zeker van Stephen Hawking?:D

@gorillor
ik geloof in ander intelligente wezens, maar of dat ze hier al zijn geweest weet ik niet, ik blijf er voor open staan maar ook skeptisch tegelijk
Geen idee van wie ik het heb maar 't zat in m'n hoofd.:p
 
Voor mij stopt de discussie hier verder.

Je gelooft er in of je gelooft er niet in. Persoonlijk weiger ik gewoon te geloven dat wij alleen zijn. Gezien er meer planeten zijn dan er zandkorrels op het strand liggen.
Ik denk dat het meeste leven buiten aarde, wat er waarschijnlijk wel is, gewoon niet intelligent leven is. Bacteriën, extremofielen etc zullen er wel genoeg zijn. Maar iets dat gelijk, of veel verder staat dan de mens is gewoon héél erg zeldzaam. Zelfs als je spreekt over net zoveel sterren als zandkorrels op aarde, zelfs dan nog spreek je over een hele kleine kans dat er ander intelligent leven is. Als het er al is, is de kans bovendien zeer klein dat het hier in de buurt is (wat je overigens zeer ruim mag nemen). Waarschijnlijk ligt het zo enorm ver hier vandaan dat het misschien wel nooit ons zal bereiken, of wij hen.
 
We zullen niet alleen zijn in het universum maar dat aliens enkel door wat nasa lui gezien zijn daar geloof ik niet in.
 
Kom ze steeds vaker tegen, telkens met dezelfde vraag...
2zxw9vo.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

rare mannetjes:rolleyes:
 
Nog zoiets: men gaat er altijd vanuit dat aliens gewervelde wezen zijn, zeer gelijkend op de mens. Waarom zou dat zo zijn? De mens is een zoogdier met als voorouders apen. Aliens kunnen als voorouders misschien wel een soort kwallen hebben, waardoor ze er totaal anders uitzien en toch intelligent kunnen zijn.
 
als er aliens zouden zijn die ons kunnen bezoeken denk ik trouwens dat ze ons gewoon als denktank gebruiken...misschien vinden wij hier op aarde wel hele handige dingen uit waar hun nooit op zijn gekomen en kopieëren ze gewoon wat technieken, of misschien vinden ze de films uit hollywood wel goed :o Het hoeven toch geen kille koele killers te zijn zoals je in bv independance day ziet.
 
9 uur op de maan wandelen... ruimtepak zal genoeg gamastralen hebben doorgelaten om zen hersens aan te tasten
 
leuk, maar dit werd al lang en duidelijk weerlegt..
Ijskristallen etc.. op zeer korte afstand voor de lens..

Zou best kunnen, maar sommige objecten lijken zich toch echt achter de satelliet te bevinden.
 
Zou best kunnen, maar sommige objecten lijken zich toch echt achter de satelliet te bevinden.

heeft te maken met het feit dat het grote object zo veel licht weerkaatst dat het kleine object (kristal) niet meer door de lens/ccd kan worden geregistreerd...
vergeet niet er is daar geen atmosfeer... zonlicht is daar zeer sterk..
 
Erg interessant inderdaad. Heb hem al vaker gezien op National Geographic Channel.

1 vd string -theorie etc pees... is iemand die graag in de schijnwerkers stat.. is goed voor de wetenschap.. houdt de boel boeiend en levend..
 
Ooit eens een reportage gezien waarin hypothetisch werd beschreven hoe de wereld eruit zou zien als er een beschaving op aarde van buiten de dampkring verschijnd die een miljoen jaar voor ligt op intelligentie.

Eindconclusie was dat de klap van religeuze ontkrachting de wereld in een thriller zet waarvan de gevolgen niet te overzien zijn.

Dat de drift van de mens in moord en doodslag eindigd omdat wordt gevochten over de kennis en techniek van genezing en medische ingrepen.

Europa heeft ooit heel de Amerikaanse beschaving vernietigd door te verschijnen met een intelligentie die zo'n 500 jaar verder was.

Een miljoen jaar verder in de kosmische tijd en er ontstaan situaties waarvan mensen al een hartaanval krijgen als ze zien welke mathematische mogelijkheden er zouden zijn.

Een kernoorlog zou er een lachertje bij zijn.
 
leuk... laat ET dan maar oprotten.. :D

Wie weet kunnen die groene mannekes ons DNA aanpassen/tunen...
hmmm het streef "lijf" zonder je gat op te lichten.. enkel nog wat trainen voor de fun.. het doel al lang bereikt...
 
Back
Naar boven