MuscleMeat

Nieuws Nederlandse vrouw ziet man en drie kinderen doodvallen

Bezoekers in dit topic

Dat ben ik helemaal met je eens.

Dit gun je niemand.
 
waarom in hemelsnaam gaan klimmen op een berg? :S je komt uit almere het hoogste dat we in almere hebben is de hollandsebrug en dan ga je naar een hoge IJSberg in italie...... sorry maar dat is gewoon een domme actie, je kan het nu wel gaan vergelijken met auto rijden maar hoe groot is de kans dat je verongelukt en dood/gewond raakt of een berg klimt en dood/gewond raakt. Daar zit dus een groot verschil tussen. Natuurlijk is het erg maar waarom ga je in hemelsnaam een berg klimmen? is het zelfde als parachute springen daar zit ook risico's aan.
 
waarom in hemelsnaam gaan klimmen op een berg? :S je komt uit almere het hoogste dat we in almere hebben is de hollandsebrug en dan ga je naar een hoge IJSberg in italie...... sorry maar dat is gewoon een domme actie, je kan het nu wel gaan vergelijken met auto rijden maar hoe groot is de kans dat je verongelukt en dood/gewond raakt of een berg klimt en dood/gewond raakt. Daar zit dus een groot verschil tussen. Natuurlijk is het erg maar waarom ga je in hemelsnaam een berg klimmen? is het zelfde als parachute springen daar zit ook risico's aan.

Als je geen risico wil lopen moet je je hele leven op de bank blijven zitten, en zelfs dan loop je risico op een hart aanval
 
damn, wat gruwelijk voor die moeder/vrouw. dit gun je niemand.

het is idd een sport met risico's, maar wat ik niet begrijp is de keuze van de vader; je gaat toch niet ongezekerd van een ijswand dalen. volgens mij zal dit niet de eerste keer zijn dat de familie een berg beklimt:rolleyes:.
 
Als je geen risico wil lopen moet je je hele leven op de bank blijven zitten, en zelfs dan loop je risico op een hart aanval

tjah dat is zo maar dat zijn 2 verschillende dingen, je kan ook veilig leuke dingen doen zonder zo een grote risico.

Je kan het zo zien dat je dan je hele leven op je bank zit of het extreme dat je gaat ijsberg klimmen. Maar dat is ook geen reeël vergelijking.
 
eigen schuld dikke bult
als je van een berg afvalt ga je dood, deze mensen hadden een reality check nodig, maar die kwam helaas niet op tijd.
 
heel triest, moet er niet aan denken dat ik mijn gezinnetje kwijt raak..en echt erg voor die vrouw dat ze het heeft zien gebeuren.

Ik zou echt denken, waarom zij en ik niet(aangezien ze zich had losgekoppeld van hen)

Waarschijnlijk was het haar tijd nog niet!
 
Verschrikkelijk nieuws.

Helaas veel reactie's waar onzin in staat, teveel om te replyen.

Het was een relatief veilig stuk om te wandelen. Ze waren ieder zeer ervaren. Een ongeluk zit in een klein hoekje, gewoon vette pech.
 
Ik vind het een beetje cru om te zeggen "eigen schuld dikke bult wie gaat er nu bergbeklimmen?" Kom op.... dat slaat toch nergens op? Zo kun je over alles wat je doet afvragen WAAROM je het doet.
 
Ik vind het een beetje cru om te zeggen "eigen schuld dikke bult wie gaat er nu bergbeklimmen?" Kom op.... dat slaat toch nergens op? Zo kun je over alles wat je doet afvragen WAAROM je het doet.

Nee joh alle bergbeklimmers moeten doooooooddd! We gaan voortaan allemaal lekker risico avers leven en als iemand toch een risico neemt en daarbij gewond raakt of om het leven komt roepen we 'dat had je kunnen weten!!'
 
Ik vind het een beetje cru om te zeggen "eigen schuld dikke bult wie gaat er nu bergbeklimmen?" Kom op.... dat slaat toch nergens op? Zo kun je over alles wat je doet afvragen WAAROM je het doet.

hoezo cru? ik vind het cru als er een gezin uit huis wordt gehaald in 1 of andere razzia om vervolgens ergens verderop in een rijtje wordt opgesteld en afgeschoten. dat is zielig
dat dit uberhaupt media aandacht krijgt vind ik al vreemd....ok ik snap het wel
er zijn er 4 tegelijk, van hetzelfde gezin, naar beneden gevallen terwijl gezinslid #5 toekeek. Klinkt best wel als iets merkwaardigs en sensationeel, vandaar de media aandacht :o
 
Nee joh alle bergbeklimmers moeten doooooooddd! We gaan voortaan allemaal lekker risico avers leven en als iemand toch een risico neemt en daarbij gewond raakt of om het leven komt roepen we 'dat had je kunnen weten!!'

hahaha dat zegt toch helemaal niemand.
het is een feit dat ze door eigen toedoen om het leven zijn gekomen, dus er is niets triest aan, they died doing what they loved ;) . Zielig voor die vrouw ja, maar if you cant handle the heat stay out of the kitchen. Bergbeklimmen is nou eenmaal risicovol met die vervelende zwaartekracht altijd.

Er gebeuren veel ergere dingen op deze planeet die onze aandacht wel verdienen , ook al gebeuren ze misschien ver van ons bed.
ze lui krijgen van mij gewoon de darwin award, toedels
 
Lijkt er welleens op dat mensen zich ten alle tijden moeten bewijzen op 1 of andere manier.
Als je geen/weinig ervaring hebt met dit soort dingen dan vraag ik me toch echt af waarom begin je eraan???

w.s om later in de kroeg te kunnen blaaskaken wat voor avonturier jewel niet bent bla bla.
 
Het is gewoon zielig, en tuurlijk is het risicovol, maar die mensen wouden het zelf, en dat je het dan niet overleefd, is natuurlijk gewoon zielig, zeker voor die moeder.
 
hoezo cru? ik vind het cru als er een gezin uit huis wordt gehaald in 1 of andere razzia om vervolgens ergens verderop in een rijtje wordt opgesteld en afgeschoten. dat is zielig
dat dit uberhaupt media aandacht krijgt vind ik al vreemd....ok ik snap het wel
er zijn er 4 tegelijk, van hetzelfde gezin, naar beneden gevallen terwijl gezinslid #5 toekeek. Klinkt best wel als iets merkwaardigs en sensationeel, vandaar de media aandacht :o

Je vindt het vreemd dat dit aandacht van de media krijgt? OMG... weet je wat IK vreemd vind? dat er altijd 600 pagina's over dom voetbal gelul in de krant staat. Of de hele dag voetbal op tv. En voetbal op het nieuws. En als er een bijna heel gezin van een berg afdondert terwijl vrouwlief toekijkt, dat hoeft niet in het nieuws volgens jou?
Ik snap niet hoe je zoiets kunt zeggen. Als jij besluit te bungeejumpen en het touw knapt en je valt dood neer, dan wil je toch ook niet dat iedereen zegt "oh eigen schuld, had je kunnen weten, next". Dat is toch gewoon erg en zielig?

Nu moet ik zeggen dat ik ook heel vaak denk van "oh, weer een doodgestoken met een mes, ok", maar als het dichterbij komt is echt verschrikkelijk. (m'n neef is ook vermoord dmv weetikveel hoeveel messteken)
 
Ook niet echt toffe reactie ,vind het heel erg wat er gebeurt is daar in de Alpen.
Er gaan dagelijks duizenden mensen dood, mensen die daar zelf weinig aan kunnen doen. Maar een stel onverantwoorde rijkelui die interessant willen doen door bergen te gaan beklimmen, dat moeten we plots erg vinden hoor. Zelf gezocht, onverantwoord gedrag, jammer maar helaas shit happens.
 
Er gaan dagelijks duizenden mensen dood, mensen die daar zelf weinig aan kunnen doen. Maar een stel onverantwoorde rijkelui die interessant willen doen door bergen te gaan beklimmen, dat moeten we plots erg vinden hoor. Zelf gezocht, onverantwoord gedrag, jammer maar helaas shit happens.

nuff said!

+1
 
Er gaan dagelijks duizenden mensen dood, mensen die daar zelf weinig aan kunnen doen. Maar een stel onverantwoorde rijkelui die interessant willen doen door bergen te gaan beklimmen, dat moeten we plots erg vinden hoor. Zelf gezocht, onverantwoord gedrag, jammer maar helaas shit happens.

flikker toch op man, je weet er echt geen hol van. Het was een ongeluk. Mensen willen niet interessant doen door bergen te beklimmen, het is een passie. Net zoals krachtraining voor jou is. Ik ben btw niet van rijke afkomst en ik doe het ook. Het was een ongeluk wat er daar gebeurde. Dit soort dingen kunnen gebeuren en dat weet iedere klimmer. Dus ga nou niet af geven op klimmers terwijl je er niets van af weet.
 
flikker toch op man, je weet er echt geen hol van. Het was een ongeluk. Mensen willen niet interessant doen door bergen te beklimmen, het is een passie. Net zoals krachtraining voor jou is. Ik ben btw niet van rijke afkomst en ik doe het ook. Het was een ongeluk wat er daar gebeurde. Dit soort dingen kunnen gebeuren en dat weet iedere klimmer. Dus ga nou niet af geven op klimmers terwijl je er niets van af weet.

Flikker jij een eind op wijf. Je neemt zelf een bepaald risico en je weet wat de risico's zijn. Achteraf moet je dan ook niet janken als het fout gaat , hoe tragisch het ook mag zijn.......
 
Back
Naar boven