AndroidHealthClinic

Tattoo's die echt bij een bodybuilder passen. Post hier een foto van je tattoo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat vind ik zo'n standaard tattoo. Als je op straat loopt heb je grote kans dat je 4 mensen tegenkomt met precies dezelfde tattoo, vind ik altijd zonde. Net als die sterren die nu zo "in" zijn. Tattoo's die "in de mode" zijn hou ik sowieso niet van.

nee daar heb je wel gelijk in. op google vond ik deze tattoo een paar keer terug. k zou dan wel iets orgineels kiezen.
 
ben normaal niet voor tribals maar vindt deze wel vetje staan
1zcmmtv.jpg


ook sleeves en dergelijke vindt ik wel knap beetje japanse yakuza achtig iets
 
maar is het niet zo dat als je er 1 op je arm neemt en dan nog een tijd traint en dat je arm groter wordt dat de tattoo dan anders word?
 
Ik vind het niks, ik heb er eigenlijk alleen maar respect voor als er ook echt een gedachte achter zit (zoals bij Peoples)

ik zit ook niet op jou respect te wachten, heb m namelijk alleen voor de mooi ;)
anders maak ik er wel van dat ik m kreeg nadat ik ontmaagd was goed?
 
Ik vind de tatto van Eric Tilman wel cool. Er was een topic hier met foto,s maar de foto's doen het niet meer.
 
zoiets vind ik mooi:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets vind ik wel mooi. als ik het ooit zou doen zal het een tribal worden op rug schouder of arm

4e37_1.jpg

ben normaal niet voor tribals maar vindt deze wel vetje staan
1zcmmtv.jpg


ook sleeves en dergelijke vindt ik wel knap beetje japanse yakuza achtig iets
Ik zou dus nooit van me leven een tribal, of tribal achtig tattoo pakken gezien iedereen er eentje heeft. Vind ze ook maar inspiratieloos en lelijk.

Echt zoiets van. "Ik wil een tattoo maar kan niks zelf verzinnen dus pak ik maar een tribal"
 
Een slang om mijn middel lijkt me wel cool.
 
ben normaal niet voor tribals maar vindt deze wel vetje staan
1zcmmtv.jpg


ook sleeves en dergelijke vindt ik wel knap beetje japanse yakuza achtig iets

Dat ding op je avatar, wat betekent dat?
 
Vindt ik nu echt bullshit.....alleen respect als er een gedachte achter staat....slaat er nergens op....lol.
Heb zelf geen inkt op me lijf maar je hoeft toch echt niet een perse happening van een plaatje te maken,..komt vaak ook zo triest over, zo van: kijk man !,uit respect voor me overleden oma !! yeah cool huh ?

Nee niet echt eigenlijk...

En dan nog maar te zwijgen over Tribals , ha ha net zo orgineel......en mooi jonge !

Jij vind mijn mening bullshit omdat het jouw redenatie niet is, kom jij ff slim over joh. En btw: ik heb er geen respect voor omdat ik 95% van alle tatoeages lelijk vind ;)
 
vind tattoos wel cool
heb er paar komen er nog wel deel bij
 
ben normaal niet voor tribals maar vindt deze wel vetje staan
1zcmmtv.jpg


ook sleeves en dergelijke vindt ik wel knap beetje japanse yakuza achtig iets

moet zeggen dat ik die ook mooier is. kon niet echt een goed voorbeeld vinden.
 
moet zeggen dat ik die ook mooier is. kon niet echt een goed voorbeeld vinden.

is best mooi zou wel beide kanten doen dan
en halve borst of rug is niet zo mooi
 
Back
Naar boven