MuscleMeat

GP NL vanavond op EuroSport (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

volgens mij is dit idd varsseveld en dacht ik net serieus ivo (storngman) gapend op tv te hebben gezien :D (haren strak naar achter, strakke zonnebril)
 
volgens mij is dit idd varsseveld en dacht ik net serieus ivo (storngman) gapend op tv te hebben gezien :D (haren strak naar achter, strakke zonnebril)

Haha, ja het was ook wel erg warm die dag en daar op dat plein tussen al het publiek.....pfff.......megabenauwd :mad:
Ben na de truckpull naar huis gegaan, vandaar wel leuk om op TV weer terug te zien.

Hoe lang presenteerd Ronald Wüstemberg nu strongman?
Elke keer noemt ie de verkeerde atleten op of de verkeerde gewichten of haalt ie zaken door elkaar.
Ik irriteer me daar wel een beetje aan....komt zo on-professioneel over.
 
Het was echt de GP van NL in Varsseveld

volgens mij is dit idd varsseveld en dacht ik net serieus ivo (storngman) gapend op tv te hebben gezien :D (haren strak naar achter, strakke zonnebril)

Klop, ook nu had de Veronica gids het gelukkig fout!
En ja, Ivo vond het allemaal heel slaapverwekkend! :D
 
volgens mij is dit idd varsseveld en dacht ik net serieus ivo (storngman) gapend op tv te hebben gezien :D (haren strak naar achter, strakke zonnebril)

Haha dat moeten mooie beelden zijn geweest!

Haha, ja het was ook wel erg warm die dag en daar op dat plein tussen al het publiek.....pfff.......megabenauwd :mad:
Ben na de truckpull naar huis gegaan, vandaar wel leuk om op TV weer terug te zien.

Hoe lang presenteerd Ronald Wüstemberg nu strongman?
Elke keer noemt ie de verkeerde atleten op of de verkeerde gewichten of haalt ie zaken door elkaar.
Ik irriteer me daar wel een beetje aan....komt zo on-professioneel over.

Zag toen dat jij het ook aardig warm had :P Snap die gast ook nooit, het is niet eens live ofzo. Kijk dan eerst die band en schrijf dingen op papier ofzo. Hij maakt vet vaak fouten, en hij corrigeert ze niet eens.
 
een beetje televisietoestel kan switchen naar engels commentaar ;)
Staat ie dus standaard op bij mij vanwege die flapdrol...

Ja, die Ivo stond er goed op !
 
ik heb t ook gezien(A)
ik vond t jammer dat je bijna alleen maar Jarno zag en geen Evert en Tom:(
 
ik heb t ook gezien(A)
ik vond t jammer dat je bijna alleen maar Jarno zag en geen Evert en Tom:(

Daarom wacht ik tot september, dan zie je het verdeelt over 2 afleveringen en duurt het 2 uur.
 
een beetje televisietoestel kan switchen naar engels commentaar ;)
Staat ie dus standaard op bij mij vanwege die flapdrol...

Ja, dat kan die ook wel, maar toch...volgende keer maar engels commentaar.

-" janne illikainen, wereldrec-houder met de loglift van 205kg"....zucht
-" en kijk eens hoe makkelijk hij die steen van 400kg oppakt".....zucht
-" en hier zien we Zydrunas Zavickas", komt er een hele andere atleet in beeld....zucht.

Nou en ga zo maar door, mn vrouw kijkt me aan zegt: "wat zit je toch steeds met je hoofd te schudden?".......
-"ach die klootviool kan niks fatsoenlijks goed zeggen, prutser"...haha

Maargoed dat is ook weer gezegd, hopelijk gaat ie wat respectvoller om met de sport als hij het weer mag presenteren.
 
Ja, dat kan die ook wel, maar toch...volgende keer maar engels commentaar.

-" janne illikainen, wereldrec-houder met de loglift van 205kg"....zucht
-" en kijk eens hoe makkelijk hij die steen van 400kg oppakt".....zucht
-" en hier zien we Zydrunas Zavickas", komt er een hele andere atleet in beeld....zucht.

Nou en ga zo maar door, mn vrouw kijkt me aan zegt: "wat zit je toch steeds met je hoofd te schudden?".......
-"ach die klootviool kan niks fatsoenlijks goed zeggen, prutser"...haha

Maargoed dat is ook weer gezegd, hopelijk gaat ie wat respectvoller om met de sport als hij het weer mag presenteren.

De topper vond ik wel dat ie de uitleg van Ortmayer dat hij zijn borst had gescheurd (en liet daarbij zijn blauw uigeslagen arm en borst zien) vertaalde met "dat hij een beetje last had met het tillen van het gewicht".:D
 
De topper vond ik wel dat ie de uitleg van Ortmayer dat hij zijn borst had gescheurd (en liet daarbij zijn blauw uigeslagen arm en borst zien) vertaalde met "dat hij een beetje last had met het tillen van het gewicht".:D

Haha, ja hou op en schei uit.....
Behoorlijke knappe prestatie dan toch van Travis.
 
Ja, dat kan die ook wel, maar toch...volgende keer maar engels commentaar.

-" janne illikainen, wereldrec-houder met de loglift van 205kg"....zucht
-" en kijk eens hoe makkelijk hij die steen van 400kg oppakt".....zucht
-" en hier zien we Zydrunas Zavickas", komt er een hele andere atleet in beeld....zucht.

Nou en ga zo maar door, mn vrouw kijkt me aan zegt: "wat zit je toch steeds met je hoofd te schudden?".......
-"ach die klootviool kan niks fatsoenlijks goed zeggen, prutser"...haha

Maargoed dat is ook weer gezegd, hopelijk gaat ie wat respectvoller om met de sport als hij het weer mag presenteren.

HAHAHA, en dat doet ie al jaren zo, verschrikkelijk.....:rolleyes:
 
In het gewichtheffen is het ook zo met Piet Van De Kruk, hij zegt ook de ene fout na de ander :o

Misschien wel, maar Piet van de Kruk is wel een stuk prettiger om naar te luisteren en ook is bij Piet duidelijk te merken dat hij het gewichtheffen erg respecteerd en waardeerd en dat vindt ik die "zatte viool" van een Wüstemberg niet uitstralen bij zijn presentatie. :D
 
Back
Naar boven