XXL Nutrition

Wie denkt dat de Tour clean is? (1 bezoeker)

Denk jij dat de tour 'clean' is?

  • Ja, het is slechts een enkeling die de boel belazerd door doping te gebruiken

    Stemmen: 2 2,4%
  • Nee, doping hoort bij topsport

    Stemmen: 48 57,8%
  • Een groot deel zal wel gebruiken, een deel ook niet

    Stemmen: 33 39,8%

  • Totaal stemmers
    83

Bezoekers in dit topic

baka boko

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 apr 2007
Berichten
5.950
Waardering
1
naar aanleiding van een ander topic de poll :D
 
Ik heb neen gestemd maar niet omdat het bij topsport hoort, wel omdat er mensen zijn die niet bij topsport horen te zijn.
 
Hahaha, de Tour clean... :rolleyes:
 
Een groot deel zal wel gebruiken, een deel ook niet
 
kan een moderator dit een publieke poll maken? Wil wel weten wie er ja heeft gestemd.
 
iedereen gebruikt in de tour, misschien diegene die de tour niet uitrijden niet
 
Mart Smeets zei ooit: ''ze rijden niet 200km per dag, op een boterhammetje met kaas''.
 
Ik heb geen idee hoe groot de stap van recreant naar pro is bij het wielrennen.

Dus ik kan geen uitspraak doen over het mogelijke dopinggebruik om 3 weken koersen aan te kunnen.
 
Als je zelf de tour niet rent binnen blabla(tijd) moet je gewoon je bek houden!!
 
Ik denk dat deze tour best meeviel qua doping . Er stak niemand echt torenhoog bovenuit (buiten dan die Ricco maar die ligt eruit ). Andere jaren was dat dan weer anders .
 
Ze rijden in ieder geval de bergen 10% langzamer op dan in de tijd van Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich etc. Behalve Piepoli en Ricco dan maar die zijn gepakt of hebben toegegeven dat ze doping hebben gebruikt.

Volledig clean zal wel niet maar in ieder geval cleaner dan in de laatste 20 of misschien wel 30 jaar.
 
mijn antwoord staat er niet tussen helaas ;)

mijn mening is dat doping niet hoort in topsport maar persoonlijk denk ik dat er niet 1 profwielrenner clean is.
 
Ze rijden in ieder geval de bergen 10% langzamer op dan in de tijd van Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich etc. Behalve Piepoli en Ricco dan maar die zijn gepakt of hebben toegegeven dat ze doping hebben gebruikt.

Volledig clean zal wel niet maar in ieder geval cleaner dan in de laatste 20 of misschien wel 30 jaar.
True. En vroeger reden renners ook makkelijk 30 minuten van het peleton weg, dit zie je nu bijna niet meer.
 
True. En vroeger reden renners ook makkelijk 30 minuten van het peleton weg, dit zie je nu bijna niet meer.

Jup en als ze vandaag kunnen ontsnappen en ze rijden lang alleen , dan zijn ze morgen lang niet zo sterk meer .
Vroeger had je gasten die de ene onmogelijke rit na de andere wonnen .
 
Ze rijden in ieder geval de bergen 10% langzamer op dan in de tijd van Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich etc. Behalve Piepoli en Ricco dan maar die zijn gepakt of hebben toegegeven dat ze doping hebben gebruikt.

Volledig clean zal wel niet maar in ieder geval cleaner dan in de laatste 20 of misschien wel 30 jaar.

+1 het glas is halfvol ook, niet half leeg. De tekenen nu zijn dat de sport nu veel meer doping vrij is dan 10 jaar terug. Aandacht voor de stap die gezet is ipv alleen maar aandacht voor de lange weg die men nog moet.
 
Ik ken een jongen die jarenlang semi-prof is geweest en tegen het prof wielrennen aanzat.
Hijzelf gebruikte en hij kende niet 1 renner die niet gebruikte en dan hebben we het nog maar over semi-profs.

Mijn rechtvaardigheidsgevoel en verlangen naar het bedrijven van sport in zijn pure vorm hoopt altijd dat er nog gladiatoren zijn die het op eigen kracht doen, maar ja, ik hoop ook dat ik een winnend Staatslot heb en dat VVV over 3 jaar Champions league voetbal speelt...!:rolleyes:
 
Ze rijden in ieder geval de bergen 10% langzamer op dan in de tijd van Armstrong, Pantani, Riis, Ullrich etc. Behalve Piepoli en Ricco dan maar die zijn gepakt of hebben toegegeven dat ze doping hebben gebruikt.

Volledig clean zal wel niet maar in ieder geval cleaner dan in de laatste 20 of misschien wel 30 jaar.

tja,.... kan natuurlijk ook betekenen dat hun op "save" spelen dmv andere middelen die "ontraceerbaar" zijn maar net iets minder effectief dan de spullen die bovengenoemde gebruikte ;)

ik persoonlijk ben van mening dat TOPsport tegenwoordig gewoon hand in hand gaat met doping gebruik !
 
Back
Naar boven