MuscleMeat

Liefste dagboek.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

omg :o waarom is die gaar :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o
 
Lief schattig dagboekje van me ben nog steeds verkouden en zal het daarom kort houden......ah lekker....gadverdamme hoe krijg ik die zaadklodders nou weer uit m'n dagboek, iemand een tissue?:mad:
 
Lief schattig dagboekje van me ben nog steeds verkouden en zal het daarom kort houden......ah lekker....gadverdamme hoe krijg ik die zaadklodders nou weer uit m'n dagboek, iemand een tissue?:mad:

:roflol:
 
Lief dagboek,

Voor iemand die zich maar vaak verveelt heb ik het in verhouding druk. De verveling alles gaat te snel.. Zoek dingen maar op om te doen, plan iedere minuut vol zodat je geen moment alleen ben en die bom inslaat. je bent alleen.. verdomd.. je bent pas 19 en toch, fock, het echte leven is nu na mijn opleiding toch echt gestart.
Vanavond zal ik weer alleen zijn, maar gelukkig, er zijn er meer die niet alleen willen zijn. Zoals elke week weer naar de stad, stappen.. Eventjes niet in je nette kleding, eventjes niet je gepaste vocabulaire toepassen. Even gewoon schijt aan alles hebben en los gaan. Gedonder altijd, ach fock it allemaal.. dat constante gelul achter iemand rug doet me niets meer.. of ik doe alsof het me niets doet, één van de twee weet het zelf ook niet helemaal. Vanavond zal ik stappen, los gaan, aan iedereen maling hebben. Kijken hoe hard je kan zijn als een jongen gaat flirten, want je weet als je hem toelaat dan flikkert ie je toch wel weg als een breezersletje.
's Nachts check ik mijn mobiel, verdomme nog steeds geen sms... zieje wel dat hij het niet meende.. ohw toch wel een.. pff nou dan zal hij vast wel dronken zijn. Ja ik weet het niet hoor, moet ie verdomme maar een keer duidelijk zijn, tot die tijd ben ik net als de vorige keren toen ik dacht dat ik z'n meisje was gewoon single. Mannen, alleen als ze alcohol op hebben hebben ze het lef om een liefdesverklaring af te leggen man, als hij eens zou weten dat hij me eens ongeveer ten huwelijk heeft gevraagd.. pls. en dan volgende dag ontkennen... Zou ik ook doen, scheelt gedoe en gedonder. Drank, het excuus om dingen te zeggen waar je anders het lef niet voor heb, al vaak genoeg mijn excuus geweest.
En morgen, de koppijn, bleek vermoeid, brak in je bed. En waar doe je het voor.. Je zou sparen, sparen voor je uitzet, voor je autootje.. lessen.. vakantie.. nee je doet het om 's avonds niet alleen te zijn. De week begint weer.. de werkkleding gaat weer aan, de avonden voor de sportschool breken weer aan en het word weer boodschappen tijd.. en dan.. het weekend.. ik wil stappen.. wie wilt.. wil niet alleen zijn, maar tot die tijd, gaat het alleen zijn me prima af.


Type je op DBB ook met je ongepaste vocabulaire?:D
 
Lief dagboek,

Voor iemand die zich maar vaak verveelt heb ik het in verhouding druk. De verveling alles gaat te snel.. Zoek dingen maar op om te doen, plan iedere minuut vol zodat je geen moment alleen ben en die bom inslaat. je bent alleen.. verdomd.. je bent pas 19 en toch, fock, het echte leven is nu na mijn opleiding toch echt gestart.
Vanavond zal ik weer alleen zijn, maar gelukkig, er zijn er meer die niet alleen willen zijn. Zoals elke week weer naar de stad, stappen.. Eventjes niet in je nette kleding, eventjes niet je gepaste vocabulaire toepassen. Even gewoon schijt aan alles hebben en los gaan. Gedonder altijd, ach fock it allemaal.. dat constante gelul achter iemand rug doet me niets meer.. of ik doe alsof het me niets doet, één van de twee weet het zelf ook niet helemaal. Vanavond zal ik stappen, los gaan, aan iedereen maling hebben. Kijken hoe hard je kan zijn als een jongen gaat flirten, want je weet als je hem toelaat dan flikkert ie je toch wel weg als een breezersletje.
's Nachts check ik mijn mobiel, verdomme nog steeds geen sms... zieje wel dat hij het niet meende.. ohw toch wel een.. pff nou dan zal hij vast wel dronken zijn. Ja ik weet het niet hoor, moet ie verdomme maar een keer duidelijk zijn, tot die tijd ben ik net als de vorige keren toen ik dacht dat ik z'n meisje was gewoon single. Mannen, alleen als ze alcohol op hebben hebben ze het lef om een liefdesverklaring af te leggen man, als hij eens zou weten dat hij me eens ongeveer ten huwelijk heeft gevraagd.. pls. en dan volgende dag ontkennen... Zou ik ook doen, scheelt gedoe en gedonder. Drank, het excuus om dingen te zeggen waar je anders het lef niet voor heb, al vaak genoeg mijn excuus geweest.
En morgen, de koppijn, bleek vermoeid, brak in je bed. En waar doe je het voor.. Je zou sparen, sparen voor je uitzet, voor je autootje.. lessen.. vakantie.. nee je doet het om 's avonds niet alleen te zijn. De week begint weer.. de werkkleding gaat weer aan, de avonden voor de sportschool breken weer aan en het word weer boodschappen tijd.. en dan.. het weekend.. ik wil stappen.. wie wilt.. wil niet alleen zijn, maar tot die tijd, gaat het alleen zijn me prima af.

:rolleyes:

jij hebt écht een zwaar leven.. gaat het?

binnenkort maar weer een x sporten, Mc'en enzo :D
 
Lief dagboek,

Vandaag moest ik nog aan je denken toen ik samen met mijn vriendin brak op bed lag, wachtend tot de misselijkheid te erg werd en we het eruit gooiden.. Jammer het is niet gelukt. M'n vriendin wel, beetje lastig was dat om vanmiddag de kotsbak naar beneden te smokkelen met de handoek.. En vervolgens 'nuchter' doen als iedere stap al missellijkmakend was.. Ik verafschuwde het mooie weer, het was alles hoe ik me niet voelde, het had van mij grauw middelmatig weer mogen zijn, met een hoop wind en regen. Die zin van pas
Drank, het excuus om dingen te zeggen waar je anders het lef niet voor heb, al vaak genoeg mijn excuus geweest.
Vannacht was het het excuus van mijn vriendin!! Maar de dingen die ze heeft gedaan komen in ons book of secrets, een hoofdstuk dat niet in het bijzijn van anderen besproken zal worden. Tijdens het op bed uitbrakken van half 10 's ochtends tot 5u 's middags.. heb je een zee van tijd om dood erbij te liggen en te gaan mijmeren over alles wat je dwars zit en je plannen en alles. De meest brilliante ideeën komen dan boven: We hebben een goed idee voor "het beste idee van nederland", een kotsbak waarin je haar niet als dweil word gebruikt en het makkelijk op te ruimen is. Waarvan je iig niet geconfronteerd word met de stank ook. Dit idee zal ik later uitwerken. We dachten aan een soort maskervorm, met een slang aan de mond gehecht waarvan het uiteinde dicht is, en dat je dan na gebruik de slang gewoon weggooid. Een ander prachtig concept is EHBD , met als beeltenis een groen kruis.. Eerste Hulp Bij Dronkenschappen, goed plan.. aangezien er maar al te vaak mensen bij mij op de bank crashen omdat mijn huis kruipbaar is van het uitgaanscentrum. Tja als EHBD-er moet je het toch wel serieus gaan aanpakken en we vonden ook maar dat er T-shirts gedrukt moeten worden.. In het kader van ons recent geopend 'book of secrets' hebben we ook een 2-do-list gemaakt en een not-2-do-list tijdens het hangen. Ben hem momenteel kwijtgeraakt in de puinhoop die 'slaapkamer' heet, en hoop ook niet dat mijn moeder er per ongeluk op stuit..Verder ga ik morgen na het ziekenhuis.. vrij confronterend was dat.. Moest een vragenlijst invullen, was erg trots dat k kon invullen dat ik 2/3x p week sport en een keuring gewicht bij mijn lengte in kon vullen.. maar het haalde het gemiddelde dan wel weer omlaag met de vraag;
4. Gebruikt u alcohol ? Zo ja, hoeveel / hoe vaak ? .. Na een tijdje te hebben nagedacht heb ik dit erneer gezet; Ja, 4 drankjes per week met uitschieters (15-20). Verder besloten de vraag maar mondeling toe te lichten voor het geval dat je een verkeerde verdoving krijg. Nee voorlopig maar weer nuchter stappen, zal wel moeten.. want vandaag ook maar eens moeite genomen om mijn post te openen.. met een rekening van 2200,- die binnen 4 weken betaald moet zijn maakte ik mijn dag compleet.
 
Lief dagboek,

Vandaag moest ik nog aan je denken toen ik samen met mijn vriendin brak op bed lag, wachtend tot de misselijkheid te erg werd en we het eruit gooiden.. Jammer het is niet gelukt. M'n vriendin wel, beetje lastig was dat om vanmiddag de kotsbak naar beneden te smokkelen met de handoek.. En vervolgens 'nuchter' doen als iedere stap al missellijkmakend was.. Ik verafschuwde het mooie weer, het was alles hoe ik me niet voelde, het had van mij grauw middelmatig weer mogen zijn, met een hoop wind en regen. Die zin van pas
Drank, het excuus om dingen te zeggen waar je anders het lef niet voor heb, al vaak genoeg mijn excuus geweest.
Vannacht was het het excuus van mijn vriendin!! Maar de dingen die ze heeft gedaan komen in ons book of secrets, een hoofdstuk dat niet in het bijzijn van anderen besproken zal worden. Tijdens het op bed uitbrakken van half 10 's ochtends tot 5u 's middags.. heb je een zee van tijd om dood erbij te liggen en te gaan mijmeren over alles wat je dwars zit en je plannen en alles. De meest brilliante ideeën komen dan boven: We hebben een goed idee voor "het beste idee van nederland", een kotsbak waarin je haar niet als dweil word gebruikt en het makkelijk op te ruimen is. Waarvan je iig niet geconfronteerd word met de stank ook. Dit idee zal ik later uitwerken. We dachten aan een soort maskervorm, met een slang aan de mond gehecht waarvan het uiteinde dicht is, en dat je dan na gebruik de slang gewoon weggooid. Een ander prachtig concept is EHBD , met als beeltenis een groen kruis.. Eerste Hulp Bij Dronkenschappen, goed plan.. aangezien er maar al te vaak mensen bij mij op de bank crashen omdat mijn huis kruipbaar is van het uitgaanscentrum. Tja als EHBD-er moet je het toch wel serieus gaan aanpakken en we vonden ook maar dat er T-shirts gedrukt moeten worden.. In het kader van ons recent geopend 'book of secrets' hebben we ook een 2-do-list gemaakt en een not-2-do-list tijdens het hangen. Ben hem momenteel kwijtgeraakt in de puinhoop die 'slaapkamer' heet, en hoop ook niet dat mijn moeder er per ongeluk op stuit..Verder ga ik morgen na het ziekenhuis.. vrij confronterend was dat.. Moest een vragenlijst invullen, was erg trots dat k kon invullen dat ik 2/3x p week sport en een keuring gewicht bij mijn lengte in kon vullen.. maar het haalde het gemiddelde dan wel weer omlaag met de vraag;
4. Gebruikt u alcohol ? Zo ja, hoeveel / hoe vaak ? .. Na een tijdje te hebben nagedacht heb ik dit erneer gezet; Ja, 4 drankjes per week met uitschieters (15-20). Verder besloten de vraag maar mondeling toe te lichten voor het geval dat je een verkeerde verdoving krijg. Nee voorlopig maar weer nuchter stappen, zal wel moeten.. want vandaag ook maar eens moeite genomen om mijn post te openen.. met een rekening van 2200,- die binnen 4 weken betaald moet zijn maakte ik mijn dag compleet.

:eek:
 
Lief dagboek,

Vandaag moest ik nog aan je denken toen ik samen met mijn vriendin brak op bed lag, wachtend tot de misselijkheid te erg werd en we het eruit gooiden.. Jammer het is niet gelukt. M'n vriendin wel, beetje lastig was dat om vanmiddag de kotsbak naar beneden te smokkelen met de handoek.. En vervolgens 'nuchter' doen als iedere stap al missellijkmakend was.. Ik verafschuwde het mooie weer, het was alles hoe ik me niet voelde, het had van mij grauw middelmatig weer mogen zijn, met een hoop wind en regen. Die zin van pas
Drank, het excuus om dingen te zeggen waar je anders het lef niet voor heb, al vaak genoeg mijn excuus geweest.
Vannacht was het het excuus van mijn vriendin!! Maar de dingen die ze heeft gedaan komen in ons book of secrets, een hoofdstuk dat niet in het bijzijn van anderen besproken zal worden. Tijdens het op bed uitbrakken van half 10 's ochtends tot 5u 's middags.. heb je een zee van tijd om dood erbij te liggen en te gaan mijmeren over alles wat je dwars zit en je plannen en alles. De meest brilliante ideeën komen dan boven: We hebben een goed idee voor "het beste idee van nederland", een kotsbak waarin je haar niet als dweil word gebruikt en het makkelijk op te ruimen is. Waarvan je iig niet geconfronteerd word met de stank ook. Dit idee zal ik later uitwerken. We dachten aan een soort maskervorm, met een slang aan de mond gehecht waarvan het uiteinde dicht is, en dat je dan na gebruik de slang gewoon weggooid. Een ander prachtig concept is EHBD , met als beeltenis een groen kruis.. Eerste Hulp Bij Dronkenschappen, goed plan.. aangezien er maar al te vaak mensen bij mij op de bank crashen omdat mijn huis kruipbaar is van het uitgaanscentrum. Tja als EHBD-er moet je het toch wel serieus gaan aanpakken en we vonden ook maar dat er T-shirts gedrukt moeten worden.. In het kader van ons recent geopend 'book of secrets' hebben we ook een 2-do-list gemaakt en een not-2-do-list tijdens het hangen. Ben hem momenteel kwijtgeraakt in de puinhoop die 'slaapkamer' heet, en hoop ook niet dat mijn moeder er per ongeluk op stuit..Verder ga ik morgen na het ziekenhuis.. vrij confronterend was dat.. Moest een vragenlijst invullen, was erg trots dat k kon invullen dat ik 2/3x p week sport en een keuring gewicht bij mijn lengte in kon vullen.. maar het haalde het gemiddelde dan wel weer omlaag met de vraag;
4. Gebruikt u alcohol ? Zo ja, hoeveel / hoe vaak ? .. Na een tijdje te hebben nagedacht heb ik dit erneer gezet; Ja, 4 drankjes per week met uitschieters (15-20). Verder besloten de vraag maar mondeling toe te lichten voor het geval dat je een verkeerde verdoving krijg. Nee voorlopig maar weer nuchter stappen, zal wel moeten.. want vandaag ook maar eens moeite genomen om mijn post te openen.. met een rekening van 2200,- die binnen 4 weken betaald moet zijn maakte ik mijn dag compleet.

knap geschreven
en vooral: :roflol:
het dagboek ziet je graag :p
 
ik had vroeger eens een tshirt waar op stond knock out en die ik eens aangedaan had maar er was blijkbaar een klein gaatje in gekomen waar ik nog steeds niet uit ben hoe dat er in kwam maar nu draagt mijn broer hem want het gaatje valt mij teveel op :p
 
liefste dagboek
ik zou je alles in detail willen vertellen omdat ik weet dat we geen geheimen voor mekaar hebben maar wegens gebrek aan tijd wil ik toch minstens in het kort mijn weekend vertellen.
Vrijdag bus gepakt om 21 u en naar de gentse feesten geweest. Was om 4.30 thuis en het was nog wel leuk al had ik er iets meer van verwacht want ik wou meezingen op de liedjes in de duveltent en me een nachtje laten gaan maar dat is er helaas niet van gekomen. Al bij al was het toch wel genieten, ook van het vrouwelijk volk en van de gevechten die plaats vonden. Bij het ene gevecht stonden er direct 5 mannen van de security bij en toch wou die ene gast blijven doordoen... hij zag er wel woest uit maar dat vond ik eerder grappig. Ik vraag me altijd af bij die gevechten waarom ze vechten maar helaas zal ik dat nooit te weten komen. Wrs voor 1 of ander meisje vermoed ik. Het tweede gevecht was al na 3 uur en de muziek was net bijna overal afgelopen toen ze weer met een paar man op de vuist gingen. De security was er weer heel snel bij maar het was echt al veel later en velen waren zat dus het begon al lichtjes een rel te worden. Enkelen smeten duvelglazen omhoog zodat die kapotsprongen op de grond waar ze aan het vechten waren. De security waarvan enkelen zo een hip speakertje in hun oren hadden waarschuwden wrs de politie want na enkele minuten waren die ook van de partij. Het was nog niet helemaal afgelopen of een grapjas gooide een stoel van 10 meter ver in de richting van de rel. Meteen 3 man erop af :roflol: die gast wist niet wat hem overkwam :p uiteindelijk iedereen naar de combi en bijna wenende vriendinnetjes die niet wisten wat ze nu moesten doen en tegen de agenten zeiden dat ze hen moesten laten gaan :rolleyes:
toen ik nog net de feestbus van 4 u haalde stond er 1 meter achter mij een enorm mooi lief meisje die mij helaas niet zag staan.. maar ik haar wel in de ruit van de busdeuren. Ze bleef slapen bij een vriendin die niet zo ver van hier woont trouwens maar achja ik zal er toch nooit achter komen wie dat was. Ik heb heel de avond mooie meisjes gezien en misschien wel lekkerdere maar toch is zij de enige die me bijgebleven is. Haar gezicht alleen al, zoveel perectie zo dichtbij, ik voelde ondanks de alochol in mijn lijf mijn hart sneller slaan beseffende dat het helaas niet zou gevuld worden met liefde. I felt sorry for myself and still.
Zaterdag lekker lang uitgeslapen wat ook ideaaal was want het heeft gans de ochtend geregend en pas nadien werd het weer zonnig. Eigenlijk herinner ik me nix meer van zaterdag :o heel raar want ik moet toch "iets" gedaan hebben? zondagochtend om 10 voor 10 wakker, mij klaarmaken, eten en gaan trainen. Het was al 28 graden ofzo maar toch nog net dat ochtendbriesje die het aangenaam maakte. Owja zaterdag had ik enkele topics gestart waarvan de meerderheid wrs in het gare hanenhok beland is zonder enig gegrond motief .. ik had al eerder een sticky verwacht met een link naar mijn topics maar dat was blijkbaar iets te hoog gegrepen. Terug naar de training.. Die ene hete met haar andere ookhetemaarnietmijnsmaakvriendin waren er terug maar werden meteen omringd door de breedste BodybuildersOnSteroids en andere brede gasten. Ze trainen nog niet zo lang met gewichten en machines dus wil iedereen ze natuurlijk heel graag helpen en die ene is echt *kwijl* maar wel iets ouder dan mij en heel raar maar net toen ik mijn chinups wou doen flitste dat meisje uit de bus me voor de ogen :o
ik dacht eerst nog dat ze stiekem toch naar mij gekeken had en mij nu via telepathie wou uitleggen hoe ik haar kon vinden.. maar bij nader inzien lijkt dat eerder een wanhoopsgedachte van mijn zielige hersenmassa. Ik vind het nog steeds raar dat dat beeld voorbij flitste. Nu ben ik nog zekerder dat ze de ware kon geweest zijn, liefde op het eerste gezicht, eindeloze passie, verlangens, ik voel me nog leeglopen bij de gedachte alleen al. Het is net of ze het leven uit me zuigt, ik mis haar en ik ken haar niet eens :( echt een bizar rotgevoel en echt, ik kom veeeel mooie meisjes tegen en dat heb ik nog nooit gehad. Ik schat ze 17 of 18 maarja als ik al niet minder kan krijgen.. tegen volgende week ben ik haar wel vergeten.. hoop ik.
Toen ik me ging douchen kwam er een gast van ongeveer 20 jaar ook onder de douches, ik schat hem 1.90 meter, echt een playerface en redelijk beachboyproof en toen ik naar omlaag keek echt een kanon van een lul =o Nu ben ik nog redelijk tevreden met de mijne als ik uit een schuine ooghoek toevallig nog een glimp van andere mannen die komen trainen opvangen, al is de mijne maar "gemiddeld" of wat groter dan gemiddeld naar gelang welk onderzoek ik moet geloven op het internet maar ik denk dat zelfs een man met 18 cm maakte dat hij daar zo snel mogelijk weg was. Niet dat ik jaloers was want met zijn lul zal hij wel wat problemen ondervinden bij de meeste vrouwen maar op zo een moment voel je je echt voor lul gezet, handdoek ervoor en de sauna in ..
het terugfietsen was in tegenstelling tot de meeste keren niet zo ontspannend omdat ik overal geroep en getier hoorde van spelende kinderen en dat maakte me toch wel wat depressief, vooral omdat ze in het zwembad aan het spelen waren en dat hebben wij dus niet en zelfs als ik er 1 kocht zou er geen water in mogen omdat dat te duur is ofzo ... grab the fun in life ofzo .. gierige moeder
vandaag stond mijn moeder dan nog uitleg te geven aan mijn stiefpa dat haar elektriciteitsrekeningen ferm gestegen zijn sinds hij hier woont en zo koppig en rijk (want hij verdient ferm veel geld) als hij is weigert hij meer te betalen alhoewel hij de grootste verbruiker hier thuis is. Elke dag een uur in bad, bad volledig vollopen, zelfs toen het redelijk warm was in de lente moest er nog zo een elektrisch verwarmingstoestel aan ... nutteloos verbruik dus, 5 minuten later kwam mijn moeder bij mij en zei dat ik minder op de laptop moest en dat de prijzen zijn gestegen en dat dit zo niet verder kan. IK heb haar onderbroken voor ze de kosten van mijn stiefpa op mij wou afschuiven, ik betaal genoeg + mijn eten en verbruik het minste van thuis, dat even rustig gezegd en niet begonnen over mijn stiefpa die achter de hoek geniepig aan het meeluisteren was alhoewel hij het maar goed weet ook. Die hypocriete man wou niet eens 10 euro bijleggen voor het internetabonnement zodat we meer dan een dubbele datalimiet zouden hebben voor maar 10 euro/maand terwijl mijn moeder dan de 42 euro verder zou betalen maar nee pietjehypocrietje kocht hem een satelietinternetabonnement van mobistar ofzoiets wat hem veel meer kost en waar hij amper mee kan downloaden.. feel the love, wannabedaddy, tuurlijk weet hij niet dat ik er zo over denk :roflol: want ik heb hem nog heel gewillig meegeholpen met de installatie van dat ding. Hoe ironisch ook. De rest ga ik niet typen want dat kan lang en saai worden.
Dan heb ik me wat in de tuin gelegd en ben ik toch wel een tintje bruiner geworden. Naast ons hielden ze een bbq dus was ik tijdens mijn zonnedutje in mijn dromen toch aan het bulken van de geur. Niet dat het echt geholpen heeft want ik begin al weer een buikje te krijgen. Dan op het internet een site bezorgd over smurfen met alle soorten smurfen erop en aangezien ik vroeger tijdens samson & gert altijd naar de smurfen keek riep dit vele herinneringen op en nu ben ik foto's aan het nummeren voor een nieuw topic. zit al aan 90 en dan nog uploaden beuh.. en dan nog voor een topic waar wrs niet veel reactie op zal komen :D soms vraag ik me af waarmee ik me bezig hou
ik zou op dit moment beter kunnen *********** maar als ik dan terugdenk aan dat meisje kan ik gewoon niet :o terwijl ik ook graag coïtus met haar zou hebben :D echt raar dus.. achja ik heb dat vanmiddag toch al gedaan :D
ik weet dat je me begrijpt dagboek
*nachtkusje*
vanaf morgenavond 2 weken de nacht
BEUH!!
geef me maar wat extra kracht en energie
ik zal het nodig hebben ..
 
Een dagboek? Gay as hell.
 
post anders je verhaal over je wannabee-looks :D
 
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
girlfromthebus
dontleavemesoooooo
:treuren:
 
Rustig el smurfo, in en uitademen wil ook vaak helpen.:thumbs:

but i can't breath without her :(
she's the air i need enzo!!
ok reageer even op mijn 300tste topic zodat ik kan gaan slapen :D
 
Trek je het nog wel smurfo, je post lijken altijd zo neerslachtig?
 
Back
Naar boven