MuscleMeat

Post hier je gym van vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

CoachDO

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
10 apr 2008
Berichten
6.165
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Bij deze een topic waarin je, zoals de titel zegt, je gym van op vakantie kan neertypen.

Bedoeling is om een beoordeling en wat informatie te geven over de gym, zodat andere deze informatie kunnen gebruiken, indien ze in deze regio op vakantie zijn.



Ik zal zelf beginnen:

Naam:
Centro Deportivo Bahiasur

Plaats:
Spanje
(Puerto de) Mazarron
C/ Mar de Cristal
Tel: 968 59 58 12

Site:
[Link niet meer beschikbaar]

Foto:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Opmerkingen:

Materiaal:
Propere gym met voldoende materiaal. Voldoende bankjes, stangen, squat rack enz.

Enkel de dumbbells steken wat tegen.
Bestaan immers uit halter met los gewicht aan. De standaardgewichten liggen er dus wel, maar je moet telkens uitrekenen hoeveel gewicht er nu juist aanhangt. Wel bestaat hierdoor de mogelijkheid ze te verzwaren tot het gewenste gewicht.

Taal:
Ze spreken er enkel Spaans. Een beurtenkaart vragen gebeurt dus in het Spaans of gebarentaal :rolleyes:.

Omstandigheden:
Nadeel was de hitte in het gebouw. De Spanjaarden zelf hadden er blijkbaar geen last van, ik daarentegen :(.
Verder zeer proper, ook mooie douches.
Drank mag je zelf meeebrengen en er staat eveneens een drankautomaat.
Ook supplementen zijn te koop.

Lokale leden:
Een paar echte beesten. Was daar echt een van de mindere goden :D. Liep een kerel van 60 rond die bijna 2 keer mij was.

Helpen je goed, zeer vriedelijk. Echter spreekt dus niemand engels, wat echte conversaties niet mogelijk maakt.
Ga nooit tijdens de uren van body-pump of spinning. Wordt het gewoon te druk.

Ligging:
Vrij moelijk te vinden, behalve als je gps hebt. Parking is er voldoende.



Eindbeoordeling:
****
 
heb helaas geen foto's gemaakt :(
 
Ook geen foto's gemaakt. Stom, zat er nog aan te denken maar mijn dochtertje heeft m'n toestel van de kast laten vallen op vakantie. :(

Ben 2 weekies Italie geweest. 1e week rust, 2e week 5 daagse split afgewerkt.

Het was dus een gym in Pesaro, Italie. Een rijtjeshuis waar alle muren waren uitgebroken en wat toestellen erin (alles oud). Toestellen niet met kabels maar met kettingen, ik vond dit zeer stroef/gammel en onprettig werken. Dumbbells tot 24kg ofzo dat was dus ruk. Verder 35 graden daar ofzo. Conclusie: helemaal zaad, maar wel blij dat ik toch iets kon trainen.

Dit is de 1e keer dat ik ergens de grootste was :D Kleine k*t italiaantjes ook. Ze vonden mijn trainingen maar uitsloverij had ik het idee.

6 euro per training
 
Back
Naar boven