MuscleMeat

Skinnie gedumpt!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik dacht dat ze weg was, maar laatst heeft ze nog ingelogd... zou ze ons missen?:eek:

dude face it als je op zijn leeftijd single bent...moet je of fkng rijk zijn, anders zit er maar 2 dingen voor je op, afgedankte/gestoorde/probleem vrouwen zoeken via internet of gaan betalen bij de hoeren. Tenzei je erg lucky bent, maar ik geloof niet in geluk. Eye opener voor de jonge volk die dag en nacht hier zit te posten en te rukken en denkt dat alles zo uit de lucht komt vallen.
Inderdaad.

Daarom nken we nu nog zoveel we kunnen.

Want straks als het te laat is dan heb je spijt ervan, geniet dus van het leven zolang als het nog kan.:D
 
Je kan het ook anders zien: wees goed voor he vrouwtje, of je zit ergens midden in de veertig chickies te stalken op dbb :D
 
maare...

Na dit alles vind ik het wel ff genoeg...ik was gewoon ff pissed off omdat ik getipt werd dat hij dingen schreef over mij hier...wat een sukkel..ooit hield ik echt van hem maar ik snap nu nog steeds niet waarom...???

Maar goed..hij zal zijn vervolg wel schrijven..til er niet te zwaar aan...doe ik ook niet, ik ben al ff over die misstap heen;)
Ik kan met een gerust hart zeggen dat het niet aan mij lag, ook al probeerde hij me dat en allerlei andere zaken al die tijd aan te praten...een typisch gevolg van NPS
 
Na dit alles vind ik het wel ff genoeg...ik was gewoon ff pissed off omdat ik getipt werd dat hij dingen schreef over mij hier...wat een sukkel..ooit hield ik echt van hem maar ik snap nu nog steeds niet waarom...???

Maar goed..hij zal zijn vervolg wel schrijven..til er niet te zwaar aan...doe ik ook niet, ik ben al ff over die misstap heen;)

Ik zou gewoon doorgaan, dat is goed voor het verwerkingsproces.
 
35kila0.jpg

hey finseheks, dit ben jij neem ik aan? (links)
 
Overal andere namen he...kijk es op relatieplanet onder Lorenzo ( haha leuk gevonden de naam van me zoon) en lees vooral het profiel :D
Deze.???
Hallo! alle leuke kerels bezet? deze niet!

met mijn lichaam verwarm ik de jouwe.....
met mijn mond kus ik je tranen weg.....
met mijn hand streel ik door je haar......
en fluister zachtjes.... ik hou van je.....
 
hihihi

35kila0.jpg

hey finseheks, dit ben jij neem ik aan? (links)

Ja die linkse ben ikke ja, maar er stond al een plaatje van mij hier op DBB ..had skinnie al geplaatst:D
Jammer dat de foto niet iets meer naar links genomen is..kon je me bezempjes ook zien:D
 
Back
Naar boven