XXL Nutrition

Afellay haalt uit naar PSV-directie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ibrahim Afellay heeft zijn onvrede geuit over het beleid van zijn club PSV. De talentvolle aanvallende middenvelder verwijt de club een matig aan- en verkoopbeleid, en is bovendien niet te spreken over het aantal vrije dagen dat hij heeft mogen opnemen om te herstellen van het loodzware afgelopen seizoen. “Ik heb na het EK drie weken vakantie gehad. Dat is één week te kort voor mij. Het EK is erg zwaar geweest, vooral in mentaal opzicht. Dat heb ik aangegeven,” vertelt de 22-jarige international in dagblad De Pers. “Maar de trainer vond het beter als ik er vanaf het begin bij zou zijn. Dan doe ik dat. Ik train nu één keer per dag in plaats van twee.”

Huub Stevens, per 1 juni de nieuwe hoofdverantwoordelijke voor de prestaties van het eerste elftal, gaf de dribbelaar de opdracht zich op tijd te melden. Afellay liet ook hem weten nog niet toe te zijn aan de zware trainingsarbeid. “Ik ben gekomen omdat het moet. Ik heb niet voor niets aangegeven dat ik nog een week extra nodig had.”

Naast die onvrede is ook het vertrek van vriend en collega Ismaïl Aissati naar concurrent Ajax hem een doorn in het oog. “Dat vind ik doodzonde,” aldus Afellay. “Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te zien dat Ismaïl uitzonderlijke kwaliteiten bezit. Nu speelt hij bij de concurrent. Ik heb er geen woorden voor.”

“Dan zullen ze wel weer zeggen: daar heb je hem weer, omdat hij mijn maatje is. Maar ik vind het pure kapitaalvernietiging.” Of de komst van spelers als Andreas Isaksson, Nordin Amrabat, Erik Pieters en Jérémie Brecht voldoende zal zijn om het gemis van spelers als Aissati, Farfán en Gomes op te vangen, waagt de achtvoudig international te betwijfelen.

“Ik hoop dat er her en der nog wat bijkomt. Ik verwacht dit seizoen veel van mezelf, maar ook veel van anderen.” Op de vraag welke spelers de Eindhovenaren nog sterker zouden kunnen maken wil hij niet antwoorden. “De clubleiding gaat daarover.”

Kan zijn kritiek aan de ene kant wel een beetje begrijpen. Grappig dat het nu eens bij PSV rommelt ipv bij Ajax.
 
Te weinig vakantie. :orly: Ga eens werken voor je centen, luie Marokkaan.
 
wat een prutser. met dat salaris wat hij heeft moet hij niet janken.

ik heb ook maar 3 weken vakantie en veel minder betaald als die apekop en mij hoor je ook niet klagen.
 
Na elk duwtje of trapje ligt die half uur te kermen van de pijn ,teer mannetje..................
 
hmmm dadelijk mijn baas eens bellen dat ik ook te weinig vakantie heb eens kijken hoe hard die lacht...
 
Te weinig vakantie. :orly: Ga eens werken voor je centen, luie Marokkaan.

Twee keer per dag trainen, pers te woord staan, fans te woord staan, sponsorverplichtingen, clubverplichtingen. Ik denk dat die jongen het druk zat heeft. Dat tezamen zijn uiterzonderlijke kwaliteiten is zo'n salaris geoorloofd. Hij kan immers iets wat het grootste gedeelte van de mensen niet kan. Dat hij zijn hobby als werk heeft en jij hem dat niet gunt, duidt op misselijkmakende jaloezie. Een uitmuntende topman bij een multinational verdient ook veel. En terecht.

Maar hij blijft een luie Marokkaan natuurlijk.
 
Twee keer per dag trainen, pers te woord staan, fans te woord staan, sponsorverplichtingen, clubverplichtingen. Ik denk dat die jongen het druk zat heeft. Dat tezamen zijn uiterzonderlijke kwaliteiten is zo'n salaris geoorloofd. Hij kan immers iets wat het grootste gedeelte van de mensen niet kan. Dat hij zijn hobby als werk heeft en jij hem dat niet gunt, duidt op misselijkmakende jaloezie. Een uitmuntende topman bij een multinational verdient ook veel. En terecht.

Maar hij blijft een luie Marokkaan natuurlijk.

volgens mij trainen profs 1x per dag en niet 2x..:rolleyes:
 
Twee keer per dag trainen, pers te woord staan, fans te woord staan, sponsorverplichtingen, clubverplichtingen. Ik denk dat die jongen het druk zat heeft. Dat tezamen zijn uiterzonderlijke kwaliteiten is zo'n salaris geoorloofd. Hij kan immers iets wat het grootste gedeelte van de mensen niet kan. Dat hij zijn hobby als werk heeft en jij hem dat niet gunt, duidt op misselijkmakende jaloezie. Een uitmuntende topman bij een multinational verdient ook veel. En terecht.

Maar hij blijft een luie Marokkaan natuurlijk.

Die doet alleen ''iets'' meer. En die is verantwoordelijk voor een bedrijf waarin miljoenen, vaak miljarden in omgaan. Affelay is een individu in een voetbalteam, is net iets anders.

Bovendien wat je daar opsomt is niet zoveel werk. In de VI lees ik wekelijks wat profvoetballers aan tijd over hebben. Ze trainen ook niet elke dag 2x, vaak zat is dat maar 1x, en een training duurt zo'n 2uur, niet erg lang dus.

Verder gun ik het hem wel, maar dan moet je niet gaan zeiken dat je te weinig vakantie hebt. Dan kap je der toch lekker mee? Waarschijnlijk heeft hij al genoeg verdiend.
 
In bijna elke balsport wordt er twee keer getraind. Voetbal dus ook.
niet altijd 2x, soms 1x en ook maar 4 of 5x per week.

daarbij kan je wel zeggen dat hij kwaliteiten beschikt die andere niet hebben maar voetbal is geen levensbehoefte, niemand heeft die kwaliteiten nodig. dus de link die je naar het bedrijfsleven legt slaat ook nergens op. het is gewoon een dikke geldbusiness.
 
niet altijd 2x, soms 1x en ook mar 4 of 5x per week.

daarbij kan je wel zeggen dat hij kwaliteiten beschikt die andere niet hebben maar voetbal is geen levensbehoefte, niemand heeft die kwaliteiten nodig. dus de link die je naar het bedrijfsleven legt slaat ook nergens op. het is gewoon een dikke geldbusiness.

2x trainen is vrij standaard hoor bij voetbal.
 
Die doet alleen ''iets'' meer. En die is verantwoordelijk voor een bedrijf waarin miljoenen, vaak miljarden in omgaan. Affelay is een individu in een voetbalteam, is net iets anders.

Bovendien wat je daar opsomt is niet zoveel werk. In de VI lees ik wekelijks wat profvoetballers aan tijd over hebben. Ze trainen ook niet elke dag 2x, vaak zat is dat maar 1x, en een training duurt zo'n 2uur, niet erg lang dus.

Verder gun ik het hem wel, maar dan moet je niet gaan zeiken dat je te weinig vakantie hebt. Dan kap je der toch lekker mee? Waarschijnlijk heeft hij al genoeg verdiend.

Wil je PSV een voetbalteam noemen? PSV is een bedrijf, er gaan miljoenen in om. Affelay is één van de belangrijkste steunpilaren binnen de sportieve successen van dat bedrijf. Daarom is het meer dan logisch dat hij ook veel verdient.
 
jaaaah.. iedereen verdient tererecht zijn miljoenen in het Nederlands elftal en andere Nederlandse clubs.. maar deze mocro.. uitgerekend hij niet.. hij verdient dat soort bedragen niet want hij is lui ! toch ?
 
Houd jij lekker je smoel, leipe huiliemocro. Dit is een grote mensen forum. Wieberen jij.
 
Houd jij lekker je smoel, leipe huiliemocro. Dit is een grote mensen forum. Wieberen jij.


voel je je nu een held ?.. keybordwarrior.. als je een vent was zei je dit recht in mijn gezicht.. ik ben btw geen mocro.. ik deel hier gewoon mijn mening maar blijkbaar voel je je daardoor in je aars gebeten.. ga huilen ..
 
Wil je PSV een voetbalteam noemen? PSV is een bedrijf, er gaan miljoenen in om. Affelay is één van de belangrijkste steunpilaren binnen de sportieve successen van dat bedrijf. Daarom is het meer dan logisch dat hij ook veel verdient.

Jan Reker --> Affelay.

Dat zijn ongeveer de verschillen tussen Affelay en een topman bij een multinational.
 
jaaaah.. iedereen verdient tererecht zijn miljoenen in het Nederlands elftal en andere Nederlandse clubs.. maar deze mocro.. uitgerekend hij niet.. hij verdient dat soort bedragen niet want hij is lui ! toch ?

Een uitstekende analyse aan de hand van de reply's in dit topic!
 
Mening mag altijd gezegd worden maar hou het wel even sportief aub.

d
 
Jan Reker --> Affelay.

Dat zijn ongeveer de verschillen tussen Affelay en een topman bij een multinational.

Tsja, als je het zo stelt dan rijst bij mij de vraag: welke zijn schaarsers? mensen met de kwaliteiten van Reker of Affelay? Ik ga voor die laatste.
 
Back
Naar boven