XXL Nutrition

Breed genoeg! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berry1989

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 mrt 2007
Berichten
527
Waardering
2
Hey hey!



Ik ben klein dus wil niet al te breed worden. Ben nu een 1.5 jaar aan het sporten vooral kt. Voor mij lente 170 ben ik breed! Heb alle spieren dik echt dik. (Vooral de armen) Maar wil nu droge worden!


Maar moet ik dus nu alleen maar Cardio gaan doen en goed op me eten letten om droge te worden? Graag 8% dpel

Wie o wie wil me helpen?
 
Ben jij dat beest op je avator?
 
als hij dat inderdaad is dan moet hij snel stoppen met trainen voordat hij niet meer door de deur kan .:eek:whahhwa
 
ts last van grootheidswaan?
 
Die spieren zijn dik man, echt dik.
 
:roflol:



This tread is worthless without pics....
 
was ik ook maar zo groot :(
 
Hey hey!



Ik ben klein dus wil niet al te breed worden. Ben nu een 1.5 jaar aan het sporten vooral kt. Voor mij lente 170 ben ik breed! Heb alle spieren dik echt dik. (Vooral de armen) Maar wil nu droge worden!


Maar moet ik dus nu alleen maar Cardio gaan doen en goed op me eten letten om droge te worden? Graag 8% dpel

Wie o wie wil me helpen?

r.u. serieus ?
 
Potjandikkie zeg!!

Zie die spieren DIK zijn! Jij moet direct door naar IFBB gek!!
Ik zie potential MR. O hier met zn vooral dikke armen!

Holy shit!! Jay watch out!!
 
hoe kun je nu dikke spieren hebben als je in een ander topic zegt dat je liever een dag gaat zwemmen dan een uurtje trainen. met zo een mentaliteit kun je niet breed zijn. :finger:
 
hoe kun je nu dikke spieren hebben als je in een ander topic zegt dat je liever een dag gaat zwemmen dan een uurtje trainen. met zo een mentaliteit kun je niet breed zijn. :finger:


Hahaha ik heb het over als je 30 granden en warme is en dat is het bijna nooit.
 
Jongens zo bedoel ik het niet! Maarik ben voor mij doen al gespierd genoeg!

En wil het zo houden maar wil in vet verminderen moet ik dan stoppen met Kt en cardio gaan doen?

Of gaan de spieren echt snel weg dan?
 
Jongens zo bedoel ik het niet! Maarik ben voor mij doen al gespierd genoeg!

En wil het zo houden maar wil in vet verminderen moet ik dan stoppen met Kt en cardio gaan doen?

Of gaan de spieren echt snel weg dan?

Je armen zien eruit als luciferhoutjes, ik denk dat het wel mee zal vallen als je stopt met kt en cardio gaat doen. Een wijs man zei ooit eens: wat je niet hebt kun je ook niet verliezen :thumb:
 
Ja je moet resoluut stoppen met krachttraining. Wordt echt te ranzig zo man.
 
Hoeveel weeg je dan ??? ?

ontopic :
Gewoon Kt blijven doen en hier bij cardio.
En voeding wat aanpassen.
 
Ja maar dat is teveel wil wat meer Cardio doen als ik mijn kt doe ben ik zeker 4 dagen kwijt!

En ik weeg 70 en ben 170
 
Voldoende cardio, je zal snel 'minder breed' worden, eten net op of onder onderhoud.

Voor mij je nog wel nog 'breder', maar als je het zelf zo wil.

Je had beter getypy dat je droger wil worden.
 
Je armen zien eruit als luciferhoutjes, ik denk dat het wel mee zal vallen als je stopt met kt en cardio gaat doen. Een wijs man zei ooit eens: wat je niet hebt kun je ook niet verliezen :thumb:

:roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven