AndroidHealthClinic

Brandon Curry wins the usa

Bezoekers in dit topic

Hefty smurf

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 dec 2006
Berichten
44
Waardering
0
_W5Q0582_XWBUDHYZNE.jpg
overall winner & Pro Card
_W5Q1124_HLNJHTWSJL.jpg
2de super heavyweight
_W5Q0413_ZUDRYFFYFT.jpg
2de heavyweight
_W5Q9946_KILNTKFDQR.jpg
1ste light heavyweight & Pro Card
 
Laatst bewerkt:
:eek:Wouw wat een fysiek! Mooie wespen taille en klassieke proporties!

Edit: ik heb het over mannetje nr. 107
 
Laatst bewerkt:
Vind die 2e van heavyweight erg goed, gortdroog! :thumb:

overall winnaar mooie proporties :thumbs:
 
Brandon Curry wel mooi fysiek, en wat een rug, maar er klopt iets niet, hij lijkt zo glad...? Niet droog genoeg mss
 
Damn, goede fysieken.
 
Brandon Curry wel mooi fysiek, en wat een rug, maar er klopt iets niet, hij lijkt zo glad...? Niet droog genoeg mss

Ligt waarschijnlijk aan zijn pose. Tis namelijk niet een pose waar je al je spieren tot het uiterste aanspant.
 
Oogt hier idd wat smooth.
Maar gast heeft veel potentie. Is ook pas 25 ofzo.
 
Heb trouwens ook het gevoel dat zijn kuiten iets te klein zijn tov de rest van zijn benen. Kan aan de pose liggen, maar als ik de massa zo wat zie op zijn kuiten heb ik mijn twijfels. Maar overigens vind ik de rest een zeer mooi fysiek!
en machtige v-shape ook.
 
Ronnie Coleman werd recordhouder MR O zonder kuiten;)
 
recordhouder?? heb ik iets gemist?
 
Mede-recordhouder met 8 titels (samen met Haney).
 
_W5Q0413_ZUDRYFFYFT.jpg


wie is dit eigenlijk?
 
Donker gekleurde mensen met dikke kuiten zijn nogal zeldzaam. Daarom zijn de meeste ook goede sprinters, hoe minder dik de kuitspier des te sneller je gaat.
 
Brandon oogt wel wat smooth, het kan natuurlijk aan de pose liggen.
Ik ben normaal wel wat beter gewend van deze beste man..
 
is dat zo?? just es gegoogled.. en verdikke ja, ik zie redelijke quads en weinig kuiten..

http://www.theage.com.au/ffximage/2006/03/21/wbPOWELL_narrowweb__300x486,0.jpg

Heb zelf 4 jaar 100m sprinten gedaan. :) Donker gekleurde sprinters op mijn club hadden allemaal geen kuiten. Zijn genetisch bevoorrecht daardoor om te rennen! Hebben ze vroeger ook veel moeten doen? :o Bovenbenen zijn daarin tegen weer super.

Laat mij maar een donker gekleurde BBer zien met goede kuiten. :rolleyes: Ze kunnen trainnen wat ze willen, veel zal het niet helpen.
 
Heb zelf 4 jaar 100m sprinten gedaan. :) Donker gekleurde sprinters op mijn club hadden allemaal geen kuiten. Zijn genetisch bevoorrecht daardoor om te rennen! Hebben ze vroeger ook veel moeten doen? :o Bovenbenen zijn daarin tegen weer super.

Laat mij maar een donker gekleurde BBer zien met goede kuiten. :rolleyes: Ze kunnen trainnen wat ze willen, veel zal het niet helpen.

Haha wat een onzin. Is gewoon puur toeval. Sterke kuiten kunnen juist je sprint bevorderen.

Ik heb altijd ballonkuiten gehad en was juist een extreem goede sprinter vroeger.
 
Haha wat een onzin. Is gewoon puur toeval. Sterke kuiten kunnen juist je sprint bevorderen.

Ik heb altijd ballonkuiten gehad en was juist een extreem goede sprinter vroeger.

Maak eens een filmpje als je nu sprint? :D
 
Back
Naar boven