Fitness Seller

halloooooooo

Bezoekers in dit topic

aapmetpindaas

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
58
Waardering
0
Hey, ik ben nieuw hier!

Ik ben 18 jaar en ik doe fitness..
Minstens 3x per week, maar alleen cardio eigenlijk..
2x per week buikspieren en dan ook soms spinning of combat of pump
maar nu de vraag.

Ik wil mijn onderbuik vetjes wegwerken.
boven zie je heel licht 4 blokjes na t trainen en daaronder een vetblubber. Erg lelijk dus.

wat moet ik doen??
 
nog lager in je BF gaan.

Iedereen heeft zijn eigem plekjes waar dat laatste beetje vet blijft zitten.
 
haha die naam..
ik ging zomaar wat typen :P

Maar leg eens uit, wat betekend BF (bodyfat?)
en hoe krijg ik mijn spekkies weg?
 
Hoi, welkom hier!

bf = bodyfat, en als je ook wat krachttraining zou doen zodat je wat spiermassa erbij krijgt gaat je lichaam vanzelf meer energie gebruiken = MINDER VETJES!!!;)
Succes!:)
 
Hee Aap

Waarschijnlijk zit het in je voeding
Als je 3x p/week sport dan verbrand je al aardig wat calorien
wat eet je zo op een dag misschien kunnen we je dan helpen
 
Eigelijk is het meer een vraag voor het zusterforum dutchfitness he.

Maar wat je kan doen is ten eerste op je voeding letten. Eet net boven onderhoud en verder blijven doordoen met cardio.

Ok buikspieroefeningen opdat deze, wanneer je bodyfat gedaald is, beter zichtbaar worden.
 
Buikspieroefeningen alleen zullen je echt niet helpen. Je zal inderdaad je voeding moeten aanpassen en je BF moeten verlagen. Daarnaast een goede training (alle spiergroepen) en cardio.
 
ik eet best veel deze periode.. vakantie, ben veel thuis he :P
Ik begin in de ochtend met 2 sneetjes brood (meestal 1 bruine en 1 witte) met vlokken, lekker dik erop gepleurd (geen boter!)
Kopje thee erbij en een stukje fruit, dus appel of banaaan of mandarijn..

Dan 'smiddag heb k nooit zin in weer brood, dan pak ik een chocoreep, wit, 75gram óf 150 gram snoepjes.

Ik haat koken, dus dit sla ik over. 's avonds eet ik meestal makkelijk, gwn een zakje sla of pizza of friet of brood of een kroketje, zoiets, maar nooit echt veel omdat ik geen honger heb voor het sporten.

Dan ga ik sporten, meestal van 7 tot half 10 ongeveer, sauna in en douchen en dan eenmaal thuis heb ik trek en pak ik maar wat er is. Varieerd van zakje chips tot pot augurken. Soms dus gezond, soms heel erg ongezond.

Vandaag heb ik al op:

2x bruine sneetje met vlokken
12 salmiakballetjes
1 softijsje met choco dip

Vanavond toch weel trainen, dus qua kcal maakt t niet zo uit, train er toch meer af dan er bij komen..

foto;;
[Link niet meer beschikbaar]
 
Foto ziet er wel goed uit (mooi slank) maar je eetpatroon is een beetje raar.
 
Ja, maar het vetrolletje op me onderbuik, vooral als ik zit :S het is echt heel lelijk.
 
Dat zit vooral tussen je oren denk ik.
 
Nee, mijn vet% was 3 maanden terug nog op 26%, dat is megaveel!!
De enige plek waar ik vet kan vinden is op me onderbuik, want op me billen heb ik niks en op me heupen ook niet...
 
welkom, aapmans.. :D
alles wat tijd gunnen en hard werken..
 
ik eet best veel deze periode.. vakantie, ben veel thuis he :P
Ik begin in de ochtend met 2 sneetjes brood (meestal 1 bruine en 1 witte) met vlokken, lekker dik erop gepleurd (geen boter!)
Kopje thee erbij en een stukje fruit, dus appel of banaaan of mandarijn..

Dan 'smiddag heb k nooit zin in weer brood, dan pak ik een chocoreep, wit, 75gram óf 150 gram snoepjes.

Ik haat koken, dus dit sla ik over. 's avonds eet ik meestal makkelijk, gwn een zakje sla of pizza of friet of brood of een kroketje, zoiets, maar nooit echt veel omdat ik geen honger heb voor het sporten.

Dan ga ik sporten, meestal van 7 tot half 10 ongeveer, sauna in en douchen en dan eenmaal thuis heb ik trek en pak ik maar wat er is. Varieerd van zakje chips tot pot augurken. Soms dus gezond, soms heel erg ongezond.

Vandaag heb ik al op:

2x bruine sneetje met vlokken
12 salmiakballetjes
1 softijsje met choco dip

Vanavond toch weel trainen, dus qua kcal maakt t niet zo uit, train er toch meer af dan er bij komen..

foto;;
[Link niet meer beschikbaar]

Wat je eet is 10x niks!! Alleen maar verzadigde vetten, suikers en koolhydraten! Komen geen eiwitten aan te pas. Blokjes kan je vergeten met die voedingsschema.

Daarnaast train je van 7 tot half 10? Wat doe je in die 2,5 uur tijd? Dit is echt veel en veel te lang. Ik zal eerst eens goed rondkijken op het forum naar voedings- en trainingsschema's, want er zou heel wat moeten veranderen als je serieus bezig wilt zijn met je lichaam.
 
Back
Naar boven