AndroidHealthClinic

heb mijn homegym besteld!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yamahaR1000

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2007
Berichten
385
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
114kg
Heb er toch wat meer buget uit kunnen halen en heb mijn homegym besteld...

dit is het geworden

bodycraft power reck, met latpully.
olymische halter met 140 kg gewichten
olympische halterbank met biceps kussen erop en voor de benen.

Krijg het als het goed is met 1.5 week aan huis geleverd.

Ga nu mijn Sportschool opzeggen!!!;);):D

Gr.
 
mooi werk man, veel wachtplezier alvast!
 
kan indedaad niet wachten maar ik moet nog 2 maanden uitsporten bij de gym als ik het opzeg dus dat is geen probleem....Heb even een berekening gemaakt wat mij dit scheelt op jaarbasis aan geld!!

Das niet mis, het is wel een dure uitgave maar je hebt het er uit na 1 jaar. tenminste ik dan ongeveer bijna al uit???

Groetn!!!!
 
ff pics schieten, altijd wel leuk om te zien.
 
Ja idd, in de randstad is het heel gewoon om 50 euro elke maand te moeten betalen om een beetje te mogen sporten.
 
Ja idd, in de randstad is het heel gewoon om 50 euro elke maand te moeten betalen om een beetje te mogen sporten.


niet alleen in de randstad hoor gap, in het hoge noorden was ik iets van 55 eurie p/mnd kwijt voor een onbeperkte abbo
 
niet alleen in de randstad hoor gap, in het hoge noorden was ik iets van 55 eurie p/mnd kwijt voor een onbeperkte abbo

Dan was je niet zo handig bezig denk ik, ik kan hier voor veel minder trainen.
 
Dan was je niet zo handig bezig denk ik, ik kan hier voor veel minder trainen.

Als er bij hem in de buurt geen andere sportschool zit die goedkoper dan 55 euro is, dan kan hij er ook niks aan doen. (Denk ook aan reiskosten etc, etc..)
 
Dan was je niet zo handig bezig denk ik, ik kan hier voor veel minder trainen.


ik trainde toendertijd in Heerenveen. de gym waar ik trainde werd overgenomen door een nieuwe eigenaar en werd een welness gebeuren. gevolg: de maandelijkse tarieven gingen ook omhoog.:(
 
Ik train ook thuis, bevalt me echt vele malen beter.
 
Als er bij hem in de buurt geen andere sportschool zit die goedkoper dan 55 euro is, dan kan hij er ook niks aan doen. (Denk ook aan reiskosten etc, etc..)

precies reken de reiskosten eens in een jaar bij elkaar....ik ga 4 soms 5 keer per week! dus het scheelt mij echt een kapitaal. En wat nog een hele grote drijfveer was is dat ik nu kan trainen wanneer ik wil + de drukte in de sportschool<vooral savonds> dat heb ik nu niet meer, en daar ben ik heeel blij om!!! Wil gewoon trainen en niet lullen in de gym...;)
 
leuk voor je :D
 
heb zelf de ruimte niet om een homegym te maken.maar zou het wel overwegen als het kon.
veel plezier in je gym.en wacht op je fotos.
 
Alleen k*t dat je alleen je grenzen niet kan verleggen .....
 
Alleen k*t dat je alleen je grenzen niet kan verleggen .....

train normaal gesproken altijd alleen en er zit in het power rek ook beveilleging zodat je bijna tot failure kan trainen.
 
Back
Naar boven