AndroidHealthClinic

Dont try this at home

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel gevormd, en kerngezond!
 
Nee, even serieus... ik ben benieuwd hoe jij er over een paar jaar bijstaat.


en jij dan, en hoe sta je er nu bij, ben wel benieuwd naar jou foto's echt serieus
 
Hey baas, heb je niet wat meer info over hoe je trainingen gaan e.d.. Kracht stats ofzo? Ben wel benieuwd namelijk. Suc6 met je kuur kerel!
 
Nee, even serieus... ik ben benieuwd hoe jij er over een paar jaar bijstaat.


en jij dan, en hoe sta je er nu bij, ben wel benieuwd naar jou foto's echt serieus

Ik ben skinny as the day is long.

In mn log ergens staan foto's van mn benen.. verder staan er geen foto's van me online.(post nr. 520)
 
trainingen zal ik posten,
krachtstats staan er al 2 hier voor, zal de rest ook nog even gaan meten.
 
lees logje nu pas veel succes in ieder geval bro en komt wel goed!
 
Stoer hoor btw zon topictitel pfff :rolleyes:

vond men wat beter, voor de jonge meelezers.
zie er eigenlijk het nut ook wel van in.
het was :

Tussendoor Snack knalkuurtje
 
hoi Sis, nu pas je topic ontdekt, suces ermee, idd je hebt gelijk wat je zegt over al die"moraalridders", ieder heeft zijn doel en doet het op zijn manier, niet ware dat ik het als getrouwde man moeilijker heb eraan te beginnen, maar ik zou er van morgen ook de spuit inzetten, jarenlang trainen zodner echte resultaten vind ik ook geen BB
 
hoi Sis, nu pas je topic ontdekt, suces ermee, idd je hebt gelijk wat je zegt over al die"moraalridders", ieder heeft zijn doel en doet het op zijn manier, niet ware dat ik het als getrouwde man moeilijker heb eraan te beginnen, maar ik zou er van morgen ook de spuit inzetten, jarenlang trainen zodner echte resultaten vind ik ook geen BB

Als je jarenlang traint zonder resultaat doe je iets niet goed ;)
 
true, eet je wel? :p

Wat is dat toch altijd met dat eten?Sommige mensen mogen nu eenmaal eten wat ze willen maar komen op een bepaald punt niet meer bij.
Dat is genetisch bepaald : als je lichaam maar 5000kcal aan voedingsstoffen kan verteren en/of opnemen dan mag je nog het dubbele eten zonder effect.

Niet iedereen heeft het geluk dat zijn lichaam alles mooi opneemt wat hij binnenspeeld.

Het lichaam heeft limieten en bij de één is die limiet sneller bereikt dan bij de andere.

Waarom denk je dat duursporters vroeger aan een baxter gingen?omdat het lichaam niet in staat is om elke dag x-aantal kcal op te nemen.
 
Franky, als het niet kan voor je vrouwtje...
dan kan het niet, wou je dat op het spel zetten?
zo ja... RAM DIE SPUIT ER IN haha.

vooruitdanmaar heeft een punt, ieder lichaam reageerd anders.
 
Wat is dat toch altijd met dat eten?Sommige mensen mogen nu eenmaal eten wat ze willen maar komen op een bepaald punt niet meer bij.
Dat is genetisch bepaald : als je lichaam maar 5000kcal aan voedingsstoffen kan verteren en/of opnemen dan mag je nog het dubbele eten zonder effect.

Niet iedereen heeft het geluk dat zijn lichaam alles mooi opneemt wat hij binnenspeeld.

Het lichaam heeft limieten en bij de één is die limiet sneller bereikt dan bij de andere.

Waarom denk je dat duursporters vroeger aan een baxter gingen?omdat het lichaam niet in staat is om elke dag x-aantal kcal op te nemen.

Bullcrap, waar een wil is is een weg.
 
Wat is dat toch altijd met dat eten?Sommige mensen mogen nu eenmaal eten wat ze willen maar komen op een bepaald punt niet meer bij.
Dat is genetisch bepaald : als je lichaam maar 5000kcal aan voedingsstoffen kan verteren en/of opnemen dan mag je nog het dubbele eten zonder effect.

Niet iedereen heeft het geluk dat zijn lichaam alles mooi opneemt wat hij binnenspeeld.

Het lichaam heeft limieten en bij de één is die limiet sneller bereikt dan bij de andere.

Waarom denk je dat duursporters vroeger aan een baxter gingen?omdat het lichaam niet in staat is om elke dag x-aantal kcal op te nemen.
Genetisch bepaald?
Simpel excuus voor mensen die niet genoeg eten.
 
tja geen resultaat is nu ook niet de waarheid, ik ben in 1j van 62kg naar 77 kg gekomen, en dat voor iemand die eerder afviel dan bijkwam, ik ben 1m80. 15kg in 1j is waarschijnlijk niet slecht.
<maar ik bedoel een fysiek zoals bv van Jeppe zet je wel niet neer naturel.
Sis, nee hoor, zoek geen probs in huwelijk daarvoor, hebben een zoon van 11j ook he.
Ik krijg goede begeleiding van iemand qua voeding en training, dus zal wel iets worden
 
PR gezet

BP 190
DL 285

ben echt super krachtig geworden, en uithoudings vermogen is gedaald naar -1 met dit weer pfff ik zweet me nog helemaal kapot!



sterk

verder naast alle commentaar ben ik er zeker van dat veel bb'ers constant on blijven
ok dit s een geen goede lijn voor iemand van 18 om te volgen maar iedereen kiest zelf wat en hoeveel je erin spuit niet?

daarbij behoren de logs van sis tot de top op dbb
zijn vorige log 23000 maal bekeken
en nu weer al 4000 maal bekeken


wie doet beter??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven