MuscleMeat

Wat als Hitler gewonnen had? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dat was tijdens "der untergang" toen waren zijn kaarsjes al uitgeblazen...
serieus nemen of niet, hij was toen al aan de macht..

Ik bedoel Operatie Barbarossa ,zn militaire top vond het een belachelijk plan maar hij zou en moest Rusland(Lebensraum) hebben...............
 
Zn secretaresse heeft zeer concreet beschreven wat er in die laatste uren is gebeurd in de bunker in Berlijn voordat hij zelfmoord pleegde,zoals het verbranden van documenten.


3, 4 of 6 miljoen vergast.. ieder verlies van leven is er 1 teveel...
 
Vandaar de Koude Oorlog die draaide om het vergroten van de invloedssferen van beide grootmachten. Ik vind het echt behoorlijk naief als je denkt dat ze, als er geen sprake was van een westfront, even zouden stoppen bij Berlijn zodra de Wehrmacht was uitgeschakeld. vergeleken met het oostfront zou het Rode Leger als een stoomwals over West-Europa heen kunnen rollen.

En daarom snap ik je eenzijdigheid niet met je tirade tegen de k*t-communisten. Eerst even stellen dat Stalin geen communist is maar een ordinaire oorlogsmisdadiger van de bovenste plank. Verder hebben we het einde van WOII echt voor een groot deel aan het oostfront te danken. Waar oost Europa onder de invloed van het communisme kwam zijn de Amerikanen onze vrijheid berovers geweest. Onder het mom van Marshall hulp hebben de Amerikanen onze loyaliteit gekocht. Van kernwapens in ons land, militaire basis tot en met nu waar Balk als een schoothond de warme trans-Atlantische bond aan het ophemelen is. Nu gaat vrijheidsbeperking via de Amerikanen wat geniepiger dan de communisten die letterlijk door de staat van hun vrijheid beroofd zijn. Maar sinds 1989 hebben de oost-europeanen de russen van zich afgeschud. Niet meer zie je met plaatsvervangende schaamte een leider uit oost Europa netjes pootjes geven aan Rusland (op Wit Rusland na dan) Waar zij definitief niks meer van het Russische juk moeten hebben zitten wij er midden in. Het meest gekke eraan is dat ik nu landen als Roemenie schoothondjes van Bush zie worden, is hun vrijheid zo weinig waard.
 
Ik bedoel Operatie Barbarossa ,zn militaire top vond het een belachelijk plan maar hij zou en moest Rusland(Lebensraum) hebben...............

wat ik bedoelde was de steun/respect dat hij genoot om aan de macht te geraken.. Iedereen weet ondertussen dat hij geen groot strateeg was..
 
Lol, beetje de rol van Rusland negeren? Denk dat zij toch wel een groter leger tegenover zich hadden staan dan de US. Simpel als, hitlertje niet naar Rusland was gegaan, was de invasie bij voorbaat al mislukt.

En daarom snap ik je eenzijdigheid niet met je tirade tegen de k*t-communisten. Eerst even stellen dat Stalin geen communist is maar een ordinaire oorlogsmisdadiger van de bovenste plank. Verder hebben we het einde van WOII echt voor een groot deel aan het oostfront te danken. Waar oost Europa onder de invloed van het communisme kwam zijn de Amerikanen onze vrijheid berovers geweest. Onder het mom van Marshall hulp hebben de Amerikanen onze loyaliteit gekocht. Van kernwapens in ons land, militaire basis tot en met nu waar Balk als een schoothond de warme trans-Atlantische bond aan het ophemelen is.

+1
 
Die Hitler is best dom: Hij wou dat iedereen blond haar had, blauwe ogen, groot en gespierd. Iedereen die dat niet was moest dood, maar zelf was hij klein, dik, en zwart haar... :roflol:

Uiteindelijk hadden we toch wel gewonnen. Dat kan je niet voor altijd volhouden zo'n "wereldrijk" :)
 
Ook daar wordt niet gesproken over het systematisch uitmoorden van welk volk dan ook.:rolleyes:

Meerdere kopstukken die het vernietigen van het Joodse ras aanhalen is voor jou misschien niet gelijk aan systematisch uitroeien voor de niet neo Nazi's is dat wel het geval.

Waar zijn die miljoen umgesiedelde mensen eigenlijk gebleven Cirkel? Doodgegaan aan tyfus zeker?
 
Dan zou ik nu rustig over straat kunnen lopen met men vriendin zonder dat mocro's ons lastig vielen.
 
Dit onderwerp is zo ingewikkeld, kan daar niet ongenuanceerd over schijven. Dus laat dit maar aan anderen over..
Hoe dan ook, het zou een goede klant geweest zijn voor de plaatselijke dealer.
Wat die allemaal geslikt en gespoten heeft kan de gemiddelde junk nog een puntje aan zuigen.
 
Die Hitler is best dom: Hij wou dat iedereen blond haar had, blauwe ogen, groot en gespierd. Iedereen die dat niet was moest dood, maar zelf was hij klein, dik, en zwart haar... :roflol:

Uiteindelijk hadden we toch wel gewonnen. Dat kan je niet voor altijd volhouden zo'n "wereldrijk" :)

Een wereldrijk had Hitler niet zoals Groot-Brittanie wel had.
Hij noemde het 'Het Derde Rijk' want aarvoor had je het Romeinse en het rijk van Alexander (of was het Karel?)
 
En daarom snap ik je eenzijdigheid niet met je tirade tegen de k*t-communisten. Eerst even stellen dat Stalin geen communist is maar een ordinaire oorlogsmisdadiger van de bovenste plank. Verder hebben we het einde van WOII echt voor een groot deel aan het oostfront te danken. Waar oost Europa onder de invloed van het communisme kwam zijn de Amerikanen onze vrijheid berovers geweest. Onder het mom van Marshall hulp hebben de Amerikanen onze loyaliteit gekocht. Van kernwapens in ons land, militaire basis tot en met nu waar Balk als een schoothond de warme trans-Atlantische bond aan het ophemelen is. Nu gaat vrijheidsbeperking via de Amerikanen wat geniepiger dan de communisten die letterlijk door de staat van hun vrijheid beroofd zijn. Maar sinds 1989 hebben de oost-europeanen de russen van zich afgeschud. Niet meer zie je met plaatsvervangende schaamte een leider uit oost Europa netjes pootjes geven aan Rusland (op Wit Rusland na dan) Waar zij definitief niks meer van het Russische juk moeten hebben zitten wij er midden in. Het meest gekke eraan is dat ik nu landen als Roemenie schoothondjes van Bush zie worden, is hun vrijheid zo weinig waard.

en hij bracht het Licht..
Amen

er zijn 2 vormen van imperialisme:
A. door de boel te veroveren en zelf de baas te spelen
B. door pipos aan de troon te zetten die je volledig in uw macht hebt

 
Hitler zou ondertussen 119 jaar geweest zijn ofzo. :o

Wie zou zijn opvolger geweest zijn?

Karl Dönitz en die is ook zeer korte tijd zijn echte opvolger geweest. Hitler heeft het zo gewild. Karl Dönitz was echter geen vernietigingsdwaas maar een admiraal en waarschijnlijk had Dönitz de genocide per direct gestopt als de kampen nog niet waren gesloten, vernietigd of verlaten.
 
Dan waren de zijscheiding en het snorretje nog aardig populair denk ik.
 
Heb je ooit documenten gezien met Hitlers handtekening erop die dit bevestigen?

Nee dat heb ik niet maar moet ik nu echt met bewijs komen dat endlosung en lebensraum twee hoofddoelen zijn. Dat is maatschappelijk dusdanig zo geaccepteerd dat ik het op zijn plaats vind de bewijslast om te draaien. Moet heel de wereld Cirkel bewijs leveren of moet Cirkel zijn gelijk bewijzen? Het laatste lijkt me. Gewoonweg meinkampf echt lezen en er wordt een heleboel helder, nee er staat geen handtekening onder en het is geen officieel bevel maar een boek. Tel daar de artefacten zoals de vernietingskampen bij op de Neurenberg processen en het onderzoek naar die tijd zoals in NL het NIOD. Nee is zie niet in waarom ik Cirkel nog meer bewijs zou leveren.
 
Laatst bewerkt:
Karl Dönitz en die is ook zeer korte tijd zijn echte opvolger geweest. Hitler heeft het zo gewild. Karl Dönitz was echter geen vernietigingsdwaas maar een admiraal en waarschijnlijk had Dönitz de genocide per direct gestopt als de kampen nog niet waren gesloten, vernietigd of verlaten.

Daar is hij ook niet voor veroordeeld na paar jaar was hij ookal vrijgelaten....
 
Hitler zou ondertussen 119 jaar geweest zijn ofzo. :o

Wie zou zijn opvolger geweest zijn?

Bush en trawanten.. alleen die doen het veel genieper... die nemen de boel in voor zogezegd goei doelen.. ook al zijn het allemaal leugens...
 
Uhm we hebben nu Bush? Lijkt me al kwalijk genoeg idd.
 
Back
Naar boven