Fitness Seller

Breaking News Radovan Karadzic gearresteerd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo dat heb ik vandaag echt 7 keer op de radio gehoord ofzo.
 
Hier heb ik gewoon geen woorden voor, hoe erg dit is.
 
Op diverse fora zie ik vaker pro Servisch sentiment waar ik nogal onpasselijk van word. Zoals bij Stop Islamisation of Europe: http://sioe.wordpress.com/

[Afbeelding niet meer beschikbaar] (let ook op het lettertype, dat is veelzeggend IMO)
En hier ook enkele vergoelijkingen van de Servisch nationalisten onder het mom van de wandaden van moslims zijn erger. Dat zal wel niet anti moslims sentiment zijn maar bij SIOE is dat wel degelijk wel het geval. De haat tegen moslims die blijkbaar zo groot is dat de genocide gebagitaliseerdt wordt en de Servische nationalisten als slachtoffer van een groot leed veroorzaakt door moslims neergezet worden. Ik kan er met mijn pet niet bij. Is het geheugen zo kort, de toespraak van Karadzic vergeten die heel kort na de val van Joegoslavië zijn nationaal parlement toespreekt met zijn plan het hele gebied in een levende hel voor andere etnische groepen te maken? Ook vergeten dat hij echt van zijn woord een daad maakte. Dit is de man die een van de hoofdschuldigen is aan alle ellende. Laat hem lekker wegrotten de klootzak.
voor dat soort mensen zou je alleen maar willen dat ze eens een oorlog meemaken als burger. ik denk dat ze dan wel overtuigd zijn van het belang van vrede.
 
Die kerel leefde dus doodnormaal in Belgrado, en werkte als alternatief genezer. Stel je voor dat Hitler na WO II doodleuk als slager zou werken in Berlijn. :roflol:
 
Behoorlijk kansloze reactie. Jij weet dus niet hoe het er in de politiek en in het leger aan toe gaat.

Ik meen dit ook niet ,dat je dat niet snapt, wil gewoon een discussie uitlokken is wel gelukt.
 
nationalistisch gespuis
 
en nu die andere nog ;)
 
Hij is nu in Holland..........
 
Dutchbat had ook beter zn best moeten doen.................,dan waren er 8000 minder slachtoffers.
Gaat die Karremans ff gezellig met Mladic dansen en zuipen,lafaard!
jammer dat ik geen dubbelkarma kan geven
 
oja for the record bij mij vierden mensen midden op straat feest.

en voor de slimmeriken hier, een mening of een rode draad er doorheen trekken kan je niet, iedereen heft elkaar daar verdoet en afgeslacht.

weet nu wel dat de zoontjes daarvan ongedeerd in amerika nu leven.

enige die heeft geleden is de bevolking , en dat geld voor kro serv bos mos .
 
oja for the record bij mij vierden mensen midden op straat feest.

en voor de slimmeriken hier, een mening of een rode draad er doorheen trekken kan je niet, iedereen heft elkaar daar verdoet en afgeslacht.

weet nu wel dat de zoontjes daarvan ongedeerd in amerika nu leven.

enige die heeft geleden is de bevolking , en dat geld voor kro serv bos mos .


tja, die klootzak heeft al veel te lang vrij rondgelopen..........
:mad:
 
Dutchbat had ook beter zn best moeten doen................,Karremans was ook niet geschikt voor zn functie ,door hem zijn er 8000 moslims vermoord in Srebrenica.


idd een KARMA waardig antwoord!
:thumbs:
 
Karremans is ook nederland ontvlucht ,woont nu in Spanje, hier in Nederland is ie zn leven niet meer zeker.....................
 
Zou Bush Junior technisch gezien ook gearresteerd kunnen worden voor oorlogsmisdaden?
 
Technisch gezien volgens internationaal recht wel dacht ik.
 
Back
Naar boven