XXL Nutrition

Schatten mensen je ouder of jonger?

Hoe schat men jouw leeftijd?


  • Totaal stemmers
    220

Bezoekers in dit topic

Alleen maar voordelen op mijn leeftijd.
Als er een vrouw vol verbazing van je echte leeftijd tegen je zegt dat je er erg goed uit ziet en dat ze je in de 30 schatten dan streelt dat zeker je ego.
Kijk ik ben ook snugger genoeg om te weten dat ik niet meer 20 lijk en dat ik er verder niets voor koop dat ik jonger geschat wordt.
Maar ik weet dat door het sporten je jonger van lichaam en geest blijft.
Ik ga immers ook om met jongeren op de sportschool dus in omgang ben ik ook geen ouwe lul.
Al met al dus erg positief
;)


idd!
:thumbs:
 
Ik word meestal rond de 21 geschat, 2 (1,5) jaartjes ouder dus
 
whaha kijk naar de foto op mij profiel...mensen schatten me rond de 23-24:O als ze dat nu over 20 jaar nog doen!

Verder is het soms irritant voor de stoplicht als er eentje met zn petje achterstevoren je stoer robeert uit te dagen..dan denk ik: mens...je had me jonge neefje kunnen zijn...op zoute
 
zonder baard jonger en met soms ouders.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ouder.
Als je jong was vond je het leuk, naarmate je ouder wordt minder leuk:)
 
whaha kijk naar de foto op mij profiel...mensen schatten me rond de 23-24:O als ze dat nu over 20 jaar nog doen!

Verder is het soms irritant voor de stoplicht als er eentje met zn petje achterstevoren je stoer robeert uit te dagen..dan denk ik: mens...je had me jonge neefje kunnen zijn...op zoute

Kan je hoofd niet echt zien op de foto.
 
nadelen... jongere jongens komen op me af gestapt.. en tijdje terug nog moest ik mijn ideejjkaart aan de bar tonen omdat ik een biertje bestelde --" dat IDkaart tonen moet ik heeeeel vaak. Verder kom je ook wel met een aantal dingen gemakkelijk weg aangezien je jonger lijkt, lief onschuldig gezichtje opzetten en tis al goed :D

ideejjkaart?

Geen wonder dat je jonger wordt geschat :D


Trouwens, ik heb een vriendin van 20 en ze denken dat ze 15/16 is :o En dat vindt ze echt niet leuk.
 
Maar ff eerlijk he oud schatten jullie mij ?
 
nadelen... jongere jongens komen op me af gestapt.. en tijdje terug nog moest ik mijn ideejjkaart aan de bar tonen omdat ik een biertje bestelde --" dat IDkaart tonen moet ik heeeeel vaak. Verder kom je ook wel met een aantal dingen gemakkelijk weg aangezien je jonger lijkt, lief onschuldig gezichtje opzetten en tis al goed :D

mwahhh..ik zou ook zo op je afstappen hoor..heb je gelijk sjans van een oudje;)
 
ideejjkaart?

Geen wonder dat je jonger wordt geschat :D


Trouwens, ik heb een vriendin van 20 en ze denken dat ze 15/16 is :o En dat vindt ze echt niet leuk.

triootje?
 
ideejjkaart?

Geen wonder dat je jonger wordt geschat :D


Trouwens, ik heb een vriendin van 20 en ze denken dat ze 15/16 is :o En dat vindt ze echt niet leuk.

:roflol:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zooooooo dat is grappig, je snapte hem gewoon :rolleyes:
 
Hoe oud schat je mij met enn zonder baard???


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:roflol: Altijd al afgevraagd welke kop op je avator hoorde.


Ik wil mijn kop niet op mijn avatar
Kreeg allemaal mensen die ik niet verstond op bezoek.
Het schijnt dat ik een dubbelganger heb.:eek:
 
Foto geuploaded bij me profiel...nu met hoofd. Ongeschoren lijk ik iets ouder...maar ach het heeft wat, als ze je 23-24 schatten:D
 
wel makkelijk dat je die grijze haren niet ziet op de foto...die zijn er zeker wel:O

enige wat ik miner vind dat zijn die jonge chickies die lopen te kwijlen:S
 
toen ik 18 schatte men mij 15 a 16 en dat was niet cool
tussen mijn 23ste en nu (26ste) schat men mij juist 2 of 3 jaar ouder..ook niet cool.
eerst wou je stoer en volwassen zijn...nu lijk ik liever 20 schat men me 28 ofzo hehe
 
Back
Naar boven