Fitness Seller

aankomen via shakes

Bezoekers in dit topic

wat heb jij kleine meals man, kwark 64kcal??? dat is 150gram ofzo...
whey 90kcal? bij mij is een normale shake al 150kcal voor 35gr protein (die van xxl)

In mijn kwark zitten nagenoeg geen Kh's. 250gram is dat.
Wat betreft de whey, dat stond op mijn pot toendertijd per serving. Van Syntrax. Tegenwoordig is dat 108 Kcal per serving. +/-30 gram
 
welke kwark heb je dan? ik namelijk nog nooit magere kwark gezien met minder dan 40kcal per 100gr.
 
Sorry! Helemaal gelijk! 55Kcal per 100 gram. Maar eens een keer aanpassen en de rest ook eens bewerken.
 
of zelf je weightgainer shakes maken, is niet moeilijk.wel lekker
 
mag ik vrage wat nou een waight gainer precies bij een mens doet?? ik lees alleen google enzo allemaal verhale enzo, en dan weer andere verhale.

wordt je nou door dat dikker of niet, kom je nou kilos aan of niet??
 
of dikker wordt hangt van meer dingen af, of ej veel sport etc, en of je meer kcal inneemt dan je verbruikt..als je meer kcal eet dan je verbruikt zal je idd dikker worden
 
mag ik vrage wat nou een waight gainer precies bij een mens doet?? ik lees alleen google enzo allemaal verhale enzo, en dan weer andere verhale.

wordt je nou door dat dikker of niet, kom je nou kilos aan of niet??

antwoord:

weightgainer = suiker met een beetje eiwit ertussen
 
of dikker wordt hangt van meer dingen af, of ej veel sport etc, en of je meer kcal inneemt dan je verbruikt..als je meer kcal eet dan je verbruikt zal je idd dikker worden

ik lees dat AVD met die voedings schema 1050 kcal verbruikt, maar ik train niet. ik wil gwn ff wachte over een jaartje, dat ik dan kan beginne, maar in die tijd wil ik wat voller worden.

dus een waight gainer zal me goed doen denk ik
 
als je met voller vetter bedoeld heb je gelijk ja
 
als je met voller vetter bedoeld heb je gelijk ja

oke en als je mager bent en dan een weight gainer gebruikt en dan traint, wordt je dan wel gespierd zoals je weet wel die modellen?? of wordt je dun gespierd?

of heeft het zeker met je bouw te maken enzo
 
Als je er GOED bij trained kan je natuurlijk gespierder worden, alleen voordat je zoals modellen (weet niet welke je bedoeld) er uit gaat zien ben je meestal wel paar jaar verder.

je bouw moet je niet om zeuren, als je genoeg massa bouwt zal je dat niet meer zien
 
waarom eet je niet gewoon een zak M&M 's per dag...is lekkerder dan die shakes, of een bak ijs...

schrijf nou maar s op wat je normaal eet dan, want ik geloof er geen flikker van dat je VEEL eet. maar zoals jij zegt, je eet "normaal" moet je ook niet verwachten dat je aankomt he ;)

Wat een kansloze opmerking
 
Origineel gepost door Reddie
mag ik vrage wat nou een waight gainer precies bij een mens doet?? ik lees alleen google enzo allemaal verhale enzo, en dan weer andere verhale.

wordt je nou door dat dikker of niet, kom je nou kilos aan of niet??
antwoord:

weightgainer = suiker met een beetje eiwit ertussen

Dit is natuurlijk wat kort door de bocht. Ja, als je het strikt neemt zijn alle Kh's suikers.. Maar met deze opmerking komt het over alsof je een hap gewone suiker naar binnen werkt..en dat is met een goede WG natuurlijk niet het geval.
Buiten complexe Kh's zitten er inderdaad eiwitten in (bij mij whey isolaat) en vetzuren (MCT in de meeste gevallen)
 
mag ik vrage wat nou een waight gainer precies bij een mens doet?? ik lees alleen google enzo allemaal verhale enzo, en dan weer andere verhale.

wordt je nou door dat dikker of niet, kom je nou kilos aan of niet??

Het is een gemakzuchtige manier om aan extra kcals te komen. Namelijk zuipen in plaats van eten. Als je teveel neemt wordt je er dikker van ja. Bij goedkope rommel kan het nog harder gaan door de suikers. Dat verschilt ook wel wat van persoon tot persoon. Veilige opties zijn bijvoorbeeld complex carb gainer van xxl, met een basis van havermoutmeel. Weightgainer shakes kun je als eerder gezegd ook zelf maken met een blendertje. Zo lekker, zo vies, zo clean zo dirty als je maar wil..
 
Weightgainers zou je alleen moeten proberen te nemen als je in tijdsnood zit en geen tijd hebt om een fatsoenlijke maaltijd te eten. Dat is het enige excuus dat ik gebruik om een weightgainer te gebruiken.

Mijn weightgainer is gewoon 600 ml melk met 50 gram whey en 2 koffiekoppen brinta erin. En dan zo rap mogelijk achterover kappen voordat de brinta de shake te dik maakt. Deze shake is makkelijk te maken en beter dan 90 pct van de weightgainers waar ge u blauw aan betaalt
 
nee, ik heb geen broek aan...ik ben een naaktloper jwt
 
Back
Naar boven