XXL Nutrition

Sylvester Stallone gespot in Rome

Bezoekers in dit topic

Asjemenou is die vent al 62? En er dan nog zo uit zien.

RESPECT! :bow:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

still the man :D

Silvester Stallone :bow2::bow:

alleen kijk die lompe borst en dunne beentjes, maarja voor die leeftijd :D hopen dat ik er nog zo uitzie op die leeftijd
 
boeie die benen hij is geen bodybuilder. en ik dat zwaar squaten op zijn leeftijd niet echt gezond meer is.
 
Blijft toch een speciale gast he
 
Hij hoeft iig zelf geen fotocamera aan te schaffen hij googled gewoon op zichzelf:D
 
hoe stijf hij loopt , hij trekt de ganse tijd zijn buik in om er goed uit te zien :roflol:
ik heb hem altijd maar n eike gevonden , als ik hem hoor praten krijg ik al de zenuwen
 
hoe stijf hij loopt , hij trekt de ganse tijd zijn buik in om er goed uit te zien :roflol:
ik heb hem altijd maar n eike gevonden , als ik hem hoor praten krijg ik al de zenuwen

jaloers.
 
hij ziet er gewoon zeer goed uit voor 62 te zijn, punt uit !

mijn vader is ook die leeftijd en merk toch een heel duidelijk verschil :D
 
hoe stijf hij loopt , hij trekt de ganse tijd zijn buik in om er goed uit te zien :roflol:
ik heb hem altijd maar n eike gevonden , als ik hem hoor praten krijg ik al de zenuwen

dickhead
 
stallone hoeft geen quads te hebben. eigenlijk alleen forearms. dan blijft hij al de man. rocky en rambo ftw.
 
monster opmerkingen van jou altijd. om te huilen.

dickryder? who cares, je bent nog steeds jaloers

Haha brutale conclusie. Ik geef commentaar op zn benen dus ben jaloers. :D

Nu is het alleen nog wachten op de 'sylvester stallone heeft meer geld/vrouwen/fame dan jij ooit zult hebben'-opmerking.. en dan is het feestje compleet.
 
Jawel dat moet. Anders ben je jaloers.
 
Rambo en Rocky waren gewoon jeugdhelden :wl:


Hij is iig beter bewaard gebleven dan Madonna :roflol:
 
jezus christ man, is dat zijn vrouw?
 
Back
Naar boven