MuscleMeat

Zal ik vandaag wel of niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jkalranaossens

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2007
Berichten
181
Waardering
0
Ik zit dus in groningen pas op het huis van mijn zus en ik train in Assen.

Zal ik wel of niet even heen en weer reizen om te trainen?

retourtje kost me 5.20,- 10 min naar centraal 10 min van centraal assen naar huis, omkleden preworkout sups eten ,trainen en weer 10 min naar huis douchen omkleden 10 min naar centraal assen retourtje had ik al en weer 10 min centraal groningen naar huis van mijn zus. Ohja trein duurt 2x 20 min.
:cool:
 
hoelang pas je op dat huis?

sinds wanneer zijn er oppassers voor huizen?:rolleyes:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Train gewoon een keertje in Groningen? Loop bij bv Harimau naar binnen en vraag een proefles ofzo.
 
Train gewoon eenmalig in Groningen. Lijkt me al goedkoper als een treinticketje.
 
dacht ik ook al ga gwn daar trainen
 
Train gewoon een keertje in Groningen? Loop bij bv Harimau naar binnen en vraag een proefles ofzo.

yeah rigth...

dat d8 ik vorige week ook te kunnen.
liep daar zo de sportschool binnen, vraag om proefless en hij zat me aan te gapen van: 'jij en een proefles, yeah right :rolleyes:'

ik mocht niet binnenkomen voordat ik geld liet zien. lol

maargoed, ik denk dat de topcstarter (wat een klote naam heb je ook)
nog wel zou lukken
 
Wat een nutteloos topic...moet je goedkeuring van anderen hebben om te beslissen of je wel of niet gaat trainen in Assen. Behoorlijk triest en sneu als je het mij vraagt :roflol:
 
yeah rigth...

dat d8 ik vorige week ook te kunnen.
liep daar zo de sportschool binnen, vraag om proefless en hij zat me aan te gapen van: 'jij en een proefles, yeah right :rolleyes:'

ik mocht niet binnenkomen voordat ik geld liet zien. lol

maargoed, ik denk dat de topcstarter (wat een klote naam heb je ook)
nog wel zou lukken

En hoezo jij niet? Te breed voor een proefles?
 
yeah rigth...

dat d8 ik vorige week ook te kunnen.
liep daar zo de sportschool binnen, vraag om proefless en hij zat me aan te gapen van: 'jij en een proefles, yeah right :rolleyes:'

ik mocht niet binnenkomen voordat ik geld liet zien. lol

maargoed, ik denk dat de topcstarter (wat een klote naam heb je ook)
nog wel zou lukken


weetnie hoe je binnen kwam:P maar als je met een muscle shirt at 9% 15kg boven normaal gewicht naar binnen wandelt tja dan zou ik ook zeggen yeah right:P

maarja de eigenaar zou je dan uit begrip ook gw 1x gratis kunnen laten trainen omdat hij ziet dat je erg met je fysiek bezig bent?
 
Klopt, Harimau doet ook niet aan proeflessen aangezien ze aardig goedkoop zijn, dan betaal je gewoon 1 les en klaar. Wat ze wel hebben dat je eerste les neemt kijken hoe het is en als je je daarna inschrijft krijg je je geld weer terug.
 
Ach indische wijk heb je nog 1, en waar Ivo(Strongman) traint meen ik. Anders betaal je gewoon een tientje. Beter dan al die tijd aan vervoer kwijt zijn.
 
laat je zelf daar van strongman in elkaar slaan, das ook leuke training.. :dunno:
 
hoelang pas je op dat huis?

sinds wanneer zijn er oppassers voor huizen?:rolleyes:

Sinds er huizen bestaan die of zo duur zijn dat het stom zou zijn er niet iemand te laten oppassen, of heel inbraak gevoelig zijn of beide!
Er bestaan zelfs bureaus voor die dit doen.
Bovendien zal dit wel een vriendendienst zijn, kan ook met huisdieren te maken hebben.
Deze opmerking van hardcorebuilder is so 70's mijns inziens, even goede vrienden.

Ik ben regelmatig op andere plaatsen voor enige weken en train dan in de plaats waar ik ben, is ook leuk. Zie je andere gezichten en dergelijke. Dus kan toch makkelijk voor een keertje in Groningen?

Succes!
 
Ach indische wijk heb je nog 1, en waar Ivo(Strongman) traint meen ik. Anders betaal je gewoon een tientje. Beter dan al die tijd aan vervoer kwijt zijn.

Nee, die zit aan de korreweg, Kelderwerk is het :), volgens mij kan je daar wel gewoon effe naar binnen lopen voor een gratis training, anders zeg je dat je Ivo gewoon kent ofzo :P
 
wheheh ik zal eens kijken in groningen idd is wel zo handig.. even naar de korreweg fietsen dan maar zeggen dat ik ivo ken :P
 
als ik ergens een tijdje ben, dan vraag ik gewoon wat losse lessen kosten. Vaak krijg je er al een paar zo gratis, zeker als je zegt ik ben net hier komen wonen. Je kan ook zeggen dat je hier bent vanwege je werk?
 
yeah rigth...

dat d8 ik vorige week ook te kunnen.
liep daar zo de sportschool binnen, vraag om proefless en hij zat me aan te gapen van: 'jij en een proefles, yeah right :rolleyes:'

ik mocht niet binnenkomen voordat ik geld liet zien. lol

maargoed, ik denk dat de topcstarter (wat een klote naam heb je ook)
nog wel zou lukken

Hoezo? wij als huge mother****ers mogen toch ook een gym proberen? :p
 
Sinds er huizen bestaan die of zo duur zijn dat het stom zou zijn er niet iemand te laten oppassen, of heel inbraak gevoelig zijn of beide!

Succes!

als je een duur huis hebt, dan heb je normaal ook een duur inbraakbeveiliging ;)
 
Back
Naar boven