Fitness Seller

DBB karmahoer 2008! Stem nu! (1 bezoeker)

Wie vind jij de ergste karmahoer van DBB?

  • Huntelaar

    Stemmen: 34 36,6%
  • Sanca

    Stemmen: 8 8,6%
  • Klusmier

    Stemmen: 40 43,0%
  • Shutterspeed

    Stemmen: 2 2,2%
  • Jonko

    Stemmen: 4 4,3%
  • Roxxe

    Stemmen: 5 5,4%

  • Totaal stemmers
    93

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:bow2: in de gym telt het!!!
laten we eens zeggen dat degene die dit wint van het forum gesmeten zal worden, eens kijken of ze dan nog zo smeken om karma...

100-en posts en nog niks zinnings zeggen :treuren:

Klusmier niet, gelet op het aantal postings en zijn manier om karma terug te vragen is het karmatotaal van hem toch vrij laag.


ik denk dat ik het in de sportschool ook wel weet waar te maken, als je mijn leeftijd meetelt in vergelijking met de andere genomineerden!

160 fullsquat, red je dat nog EricR...........op je ouwe leeftijd? ik wel!
:D:p
 
ik denk dat ik het in de sportschool ook wel weet waar te maken, als je mijn leeftijd meetelt in vergelijking met de andere genomineerden!


als ik je pics zie moet ik je wel gelijk geven, die bewijzen dat je echt wel interese in bb hebt... ik had het in voorgaande post over die huntelaar
 
ik denk dat ik het in de sportschool ook wel weet waar te maken, als je mijn leeftijd meetelt in vergelijking met de andere genomineerden!

160 fullsquat, red je dat nog EricR...........op je ouwe leeftijd? ik wel!
:D:p

Als ik ga trainen in de gym red ik dat nog wel, maar het boeit me weinig. Red jij nog een stukje cardio met de intensiteit waar ik op train?

Jou boeit karma wel en gelet op je totaal valt het toch een beetje tegen. Had ik misschien niet moeten zeggen want nu ga je waarschijnlijk nog meer spammen.
 
Als ik ga trainen in de gym red ik dat nog wel, maar het boeit me weinig. Red jij nog een stukje cardio met de intensiteit waar ik op train?

Jou boeit karma wel en gelet op je totaal valt het toch een beetje tegen. Had ik misschien niet moeten zeggen want nu ga je waarschijnlijk nog meer spammen.
ik heb jou HIIT training weleens uitgeprobeerd, maar mijn prioriteiten liggen op een ander vlak.......

maar dat boeit me idd ook weinig.
;)
 
Als ik ga trainen in de gym red ik dat nog wel, maar het boeit me weinig. Red jij nog een stukje cardio met de intensiteit waar ik op train?

Jou boeit karma wel en gelet op je totaal valt het toch een beetje tegen. Had ik misschien niet moeten zeggen want nu ga je waarschijnlijk nog meer spammen.

jou mening boeit me weinig, en als je me beter had gekend, had je geweten dat ik me allang niet meer laat opjutten tot dergelijk puberaal gedrag...........ik spam uit verveling omdat mijn auto nog steeds kapot is: anders had ik bijna elke dag in Gold's Gym getraind met leuke filmpjes erbij!
:o:D
 
jou mening boeit me weinig, en als je me beter had gekend, had je geweten dat ik me allang niet meer laat opjutten tot dergelijk puberaal gedrag...........ik spam uit verveling omdat mijn auto nog steeds kapot is: anders had ik bijna elke dag in Gold's Gym getraind met leuke filmpjes erbij!
:o:D

Toch maar Gold's Gym zetten ipv gym, stoefer :p
 
De winnaar mag [moet] morgenavond m 0:00 de titel in zijn naam zetten.
 
Toch maar Gold's Gym zetten ipv gym, stoefer :p
zijn er dan andere gyms in de states waar je fatsoenlijk kunt trainen?
:p:D


BTW: ik ga zo offline, wens jullie alvast een prettig weekend!

tot maandag.
:thumbs:
 
zijn er dan andere gyms in de states waar je fatsoenlijk kunt trainen?
:p:D


BTW: ik ga zo offline, wens jullie alvast een prettig weekend!

tot maandag.
:thumbs:

Dag klus, ja een homegym :D
 
morgenavond ben ik offline, dus ik zal zo arrogant wezen het NU alvast te doen!
:D

doe dan.... ik zie alleen karma king staan... topic gaat over karmahoer ;)
 
jou mening boeit me weinig, en als je me beter had gekend, had je geweten dat ik me allang niet meer laat opjutten tot dergelijk puberaal gedrag...........ik spam uit verveling omdat mijn auto nog steeds kapot is: anders had ik bijna elke dag in Gold's Gym getraind met leuke filmpjes erbij!
:o:D

Mijn mening boeit je wel en het aantal postings en karma boeit je nog meer. Maar goed als jij voldoening haalt uit spammen op DBB en karma vergaren hou ik je niet tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven