XXL Nutrition

Nieuws Scheiden met een sms’je (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
1.092
Waardering
69
Scheiden met een sms’je

03.08.2008 11.22u - De realiteit is soms sterker dan de fictie. Stel nu even: je bent je vrouw beu en wil haar snel dumpen. Geen gedoe met dure advocaten, geen lang aanslepende juridische procedure, geen bureaucratische papierwinkel. Stuur gewoon een sms’je: ‘bol het af’, ‘ik wil je niet meer zien’…

Een dwaze, coïtusistische grap? Nee hoor, het kan. In een aantal Arabische landen kan je als man erg gemakkelijk van je vrouw af geraken. Een simpel sms’je met de boodschap “ik verstoot je, ik verstoot je, ik verstoot je” volstaat voor een geldige echtscheiding.

Met enig cynisme zou je kunnen opmerken dat de (technische) vooruitgang het Arabische schiereiland dan toch heeft bereikt… Maar terug ernstig. Het aantal ‘sms-scheidingen’ neemt hand over hand toe, tot grote verontwaardiging van vrouwenorganisaties en mensenrechtenactivisten. Mannen die willen scheiden moeten alleen maar een sms-bericht sturen, vrouwen die willen scheiden hebben daarvoor een gerechtelijk vonnis nodig. En dat kan jaren op zich laten wachten.
bron:vb.
Wanneer barbaren en moderne technologie samenkomen :rolleyes:
 
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
 
Lol, grappig als je maat naar de plee gaat en ze telefoon ligt nog op tafel :D
 
Laatst bewerkt:
wtf hoe zielig durven die mannen het dan niet man tot man zeggen?
 
haha, de laatste keer dat ik het uitmaakte was ook met een lang sms'je
was haar zo beu en had geen zin in dat gejank enzo :D

scheiden is natuurlijk nog wat anders
 
haha, de laatste keer dat ik het uitmaakte was ook met een lang sms'je
was haar zo beu en had geen zin in dat gejank enzo :D

scheiden is natuurlijk nog wat anders

Same here :D

Ik vind het trouwens wel triest dat vrouwen hierin weer minder recht hebben, echt typisch k*t Arabieren.
 
Same here :D

Ik vind het trouwens wel triest dat vrouwen hierin weer minder recht hebben, echt typisch k*t Arabieren.

:D

ik moet er wel bij zeggen dat ik ze achteraf nog een afscheidswip op haar keukentafel gegeven heb als compensatie :p
 
:D

ik moet er wel bij zeggen dat ik ze achteraf nog een afscheidswip op haar keukentafel gegeven heb als compensatie :p

Dus je hebt er iig nog effe kunnen troosten :D
 
hahaha hilarisch een afscheidswip na zo'n smsje dan nog :d
funky :D
 
Op één vlak staan ze daar toch al verder dan ons
 
:roflol: Mhrbot for the win:D

Wel handig.. Ben je bezopen in de bar je emoties en ongelukkige momenten nemen het over.. Wacht even smsje versturen.

Of je benaderd je nieuwe aanwist en stuurt terwijl ze naast je staat even smsje. KAn je gelijk ja zeggen als ze vraagt of je single bent.
 
Yep, zo makkelijk kan het voor de man. Wil de vrouw echter scheiden, dan moet ze een hele procedure doorlopen en kan het zeker niet via sms. Thank God voor gelijke rechten! (yeah right...)
 
ben ik ff blij dat ik daar niet woon.................mijn vrouw had ogenblikkelijk zo'n sms'je verstuurt met mijn telefoon!
:roflol:


als ze boos is heeft ze af en rare buien...........ik zeg dan: van scheiden komt lijden, maar niet voor mij!
:)
 
Back
Naar boven