AndroidHealthClinic

Zelf een benchbankje fabriceren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Michael Man man man. 1 Ik zou et niej wagen een bankje zelf te maken want alsje constructie 1lek bevat kanje et kopje in zijn.

2. ik zou auto's wassen in mijn straat ga van deur tot deur en zeg datje voor 10euro de auto wast voorn goed doel. Of doe klusjes bij familie opa en oma fzo. Er valt best geld te verdienen en nu er vakantie is hebje tijd.

Doe dit tot je genoeg geld hebt?

3. Koop et bankje 2de hands zo spaar je nog eens uit.
 
Michael Man man man. 1 Ik zou et niej wagen een bankje zelf te maken want alsje constructie 1lek bevat kanje et kopje in zijn.

2. ik zou auto's wassen in mijn straat ga van deur tot deur en zeg datje voor 10euro de auto wast voorn goed doel. Of doe klusjes bij familie opa en oma fzo. Er valt best geld te verdienen en nu er vakantie is hebje tijd.

Doe dit tot je genoeg geld hebt?

3. Koop et bankje 2de hands zo spaar je nog eens uit.

Hij kan zeker goed verdienen ! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
--
 
Laatst bewerkt:
half jaar krantenlopen !
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
haha waar voor?
 
Het feit dat ik op zondag loop is mijn mazzel. Omdat je al 10 euro vergoeding krijgt voor 'het op zondag lopen'. Dus dat is ook de drijfveer waarom ik niet bij een AH ga werken of zo, krantenlopen verdient goed genoeg. En dat maar 1 keer per week. En je bent in totaal maar zo'n 2 uur bezig, alleen even vroeg opstaan dat is alles. En dan ga je rustig lopen met een radiotje in je oor:)

offtopic:
Heeft er iemand vanochtend nog 3FM geluisterd van 7:00 tot 8:00? K was op de radio, lol.

Telegraaf is niet zo dik das wel beter....
 
--
 
Laatst bewerkt:
Ik had een request gedaan, en toen belde hij me op:P



Nee klopt, dus daarom heb ik de Tubantia. En nu is het een zomereditie ofzo, en die is nog dunner:D

Haha jij bent vroeger echt genaaid:roflol:

En dan cds kopen van veertig gulden.................
 
--
 
Laatst bewerkt:
--
 
Laatst bewerkt:
stop is met spammen michael
 
En dan hoor je die bejaarden zeggen: "Vroeger was alles beter, de spinazie, de koffie, en de gulden uiteraard":(











:roflol: k*t bejaarden


gulden was wel relaxed trouwens, alleen had je toen nog geen internet............
 
--
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven