XXL Nutrition

Egmond aan zee

Bezoekers in dit topic

haha sommige zijn er zo op gepint om persee z'n rijbewijs op z'n 18 te moeten hebben, anders zijn ze bang da ze nie mee doen :o :roflol:
 
meedoen met belasting betalen aan de pomp:P
 
JeWeetTog, dé Shit bij de in-crowd horen.. 2bad dat ik altijd al was en zal blijven een outsider...:sad:

Naja ik zie je wel in Alkmaar dan he... niet gaan rondsletten daar houden we niet van in de kop van Noord-Holland
maar daar is vakantie toch voor :D
 
Laatst bewerkt:
JeWeetTog, dé Shit bij de in-crowd horen.. 2bad dat ik altijd al was en zal blijven een outsider...:sad:


maar daar is vakantie toch voor :D


Kom maar gezellig met Peoples en mij naar Alkmaar, gaan we eerst wat eten in Bergen en daarna stappen in Alkmaar.

Pm maar voor meer info. Ik ben geboren in Egmond aan Zee en idd het strand is erg relaxed maar voor de rest is er weinig te doen. Op de Paal na dan maar dat is alleen gezellig op woensdag als er braderie is.
 
Stappen in alkmaar! Heel goed plan! Waar zijn jullie vanplan heen te gaan? Gewoon waagpleintje af?
 
BUMP:

Ik lag net te slapen, werd ik wakker gebeld.. met de boodschap, heey Sophie, we wilden toch de fiets meenemen naar egmond.. SUPRISE!! we moeten morgen ongeveer 10 kilometer fietsen naar de plek van bestemming :eek:

:roflol: dus eerst met de trein, dan met de fiets met een shitload aan zooi..

iemand die dr in de buurt woont en me een makkelijke route kan aanbieden?:D

Ik zal mezelf al wel ff voor zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik woon ongeveer 14 km van egmond af :)
 
BUMP:

Ik lag net te slapen, werd ik wakker gebeld.. met de boodschap, heey Sophie, we wilden toch de fiets meenemen naar egmond.. SUPRISE!! we moeten morgen ongeveer 10 kilometer fietsen naar de plek van bestemming :eek:

:roflol: dus eerst met de trein, dan met de fiets met een shitload aan zooi..

iemand die dr in de buurt woont en me een makkelijke route kan aanbieden?:D

Ik zal mezelf al wel ff voor zijn:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]



Je moet je niet zo aanstellen sophie!!!! :p
Ik moet morgen eerst 10 kilometer naar het huisje fietsen. Vervolgen 10 kilometer terug naar het station om jou op te halen en dan weer 10 km terug om weer naar het huisje komen! Wat ik allemaal al niet voor je over heb ;)
 
:haha::bow:
 

waar stap je uit ? In Heiloo ?

Maar om terug te komen op je pm.....

Lekker eten in Egmond is erg goed mogelijk. Ga eens kijken bij Wonders, het Wapen van Egmond of Kaatje.

Stappen in Alkmaar of Bergen als je meer van aan een tafeltje zitten houdt.

Uh tja het strand is erg relaxed lekker bij de werf het strand op en dan wijntje erbij etc....
 
Back
Naar boven