MuscleMeat

Het grote "ik minder met alcohol" topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LOL ik ga toevallig zo wat met haar drinken :D

OT;

VRIJDAGAVOND

verjaardgsfeestje van twee ex-vriendinnen(zijn toevallig huisgenoten), geen druppel alcohol gedronken. twee uur thuis.

ZATERDAGAVOND


Sensation black. K*tfeest. 4 BrEeZah"s met wat g erin, toen ben ik overgestapt op de fanta. Rond 4 uur was ik al weer nuchter. 8 uur thuis, dat wel.

ZATERDAG

Rockit open air.

Vanaf twee uur aan de smirnoff met ghb erin gezeten.
Talloze smirnoffs had ik op. Later op de dag moest ik ook af en toe ff de witte lijn volgen, anders raakte ik finaal de weg kwijt van al die alcohol en g. Supergezellig feestje was het wel.
22.00 weggegaan.
Om 23.00 nog wel een kom brinta gegeten, maar m'n maag ging 3x over de kop meer ging er niet in.
Vandaag rustig uitgebrakt en morgen weer met frisse moed weer een tering week tegmoet.
 
Komende vrijdag mijn verjaardag vieren en erna op stap. Daar mag dus wel op gedronken worden (en dat zal dan ook wel in flinke mate gebeuren ben ik bang..).
 
afgelopen zaterdag voor het laatst bier gedronken, nu 2maanden geen alcohol voor mij:P
 
Ik ga ook niet meer drinken, op Lowlands na dan. Maar dat is meer ivm financiele problemen. Oftewel: ik ben ****ing blut :roflol:
 
Ik ga ook niet meer drinken, op Lowlands na dan. Maar dat is meer ivm financiele problemen. Oftewel: ik ben ****ing blut :roflol:

dan koop je toch die goedkope passie flessen van de AH.

goedkoop zuipen is dat, deed ik vroeger altijd toen ik bacardi nog niet kon betalen
 
Vanavond naar de stad mijn 19e verjaardag vieren met vrienden. Eerst terras zitten onder het genot van een paar koude kletsers en daarna op cafe waar ook de nodige zullen volgen. Heb er zin an!
 
Succes bro, lekker kapot zuipen je bent jarig en het is een mooie dag vandaag!
 
Al een tijdje flink wat minder gedronken. Met uitgaan, of bij iemand thuis hangen hou ik er na een paar biertjes mee op. De tripel is ook veilig naar de kast gegaan en de sterke drank die ik lekker vind ook.
 
Succes bro, lekker kapot zuipen je bent jarig en het is een mooie dag vandaag!

Thanks bro, gaat helemaal goedkomen! Training van morgen ga ik maar verschuiven naar zondag denk ik hehe.
 
morgen lekker alcohol loos naar electrocute:P
 
Vorige maand amper gezopen, gister de kroeg in, kan er een stuk minder goed tegen..3 uur begonnen 10 uur al zat......Wel lekker vroeg op bed dus
 
Heerlijk weekend achter de rug met vrijdagnacht als grote hoogtepunt.
Vanaf morgen lekker knallen op mijn nieuwe schema. Life's beautiful! :D
 
zo gister 0,0 alcohol gedronken, in het begin vond ik het super saai maar daarna ging het wel, wel paar red bull gedronken om beetje fit te blijven, wel relax om met auto naar huis te kunnen gaan:D
 
dan koop je toch die goedkope passie flessen van de AH.

goedkoop zuipen is dat, deed ik vroeger altijd toen ik bacardi nog niet kon betalen

hahaha die heb ik er vroeger ook heel wat aangekropen, als ik die geur nu alleen al ruik :kots: zelfde verhaal met coebergh.
 
van het weekend lekker aan de cola en fanta gezeten en heb me eigen prima vermaakt!
 
ZATERDAG

Rockit open air.

Vanaf twee uur aan de smirnoff met ghb erin gezeten.
Talloze smirnoffs had ik op. Later op de dag moest ik ook af en toe ff de witte lijn volgen, anders raakte ik finaal de weg kwijt van al die alcohol en g. Supergezellig feestje was het wel.
22.00 weggegaan.
Om 23.00 nog wel een kom brinta gegeten, maar m'n maag ging 3x over de kop meer ging er niet in.
Vandaag rustig uitgebrakt en morgen weer met frisse moed weer een tering week tegmoet.

We hebben het niet over smirnoff ice hier toch?
 
Sinds Nieuwjaar geen druppel alcohol meer gedronken
 
ik drink nooit (meer) alcohol, de laatste keer dat ik bier dronk voelde ik me al lam na 2 biertjes en de dag erna heel duf
 
mijn weekend.. ehm, na flesje bacardi vooraf te hebben gedronken en 's avonds flinke lading bier naar binnen te hebben gewerkt weet ik alleen nog dat ik met een maatje boven op het geraamte van een nog af te bouwen flat aan het balanseren was..:D:D
 
Back
Naar boven