MuscleMeat

update Markus Ruhl 151kg

Bezoekers in dit topic

Erg cool die leren veter om z'n kop, haha

Inderdaad nog altijd groot alleen wel veel vet/ vocht

zoveel vet heeft hij niet denk ik, zijn abs zijn nog duidelijk zichtbaar
 
Eén keer die gast ontmoet (in zijn betere dagen), groot maar wat een opgepofte superchagrijnige flapdrol.
En ik heb een aantal "trainings"filmpjes van hem gezien, waarin hij een held is met "machines".
Die kerel traint nooit met vrije gewichten en is geen voorbeeld van hoe het moet.
Iedereen die tot de oren toe vol zit met zooi kan zware 1/8e smithmachinepresses maken....
Ik vindt het maar een zielig geval.
 
--------------------------------------------------------------------------------

nou wie traint er nog meer zoals ruhl hier doet..sick ass beast haha
dacht dat ie al door het dolle heen was bij die scouderdrukken in de smith. gooit ie effe aan beide kant 3 grote schijven erop //hoppaaaaa

God, keizer en koning coleman maar die doet het zonder smith machine omdat hij het beste van iedereen is en Johny jackson kan dit ook zonder smith machine. Helmaal vergeten Kevin levrone M3 geen halve maar hele reps op een smith machine.
 
Eén keer die gast ontmoet (in zijn betere dagen), groot maar wat een opgepofte superchagrijnige flapdrol.
En ik heb een aantal "trainings"filmpjes van hem gezien, waarin hij een held is met "machines".
Die kerel traint nooit met vrije gewichten en is geen voorbeeld van hoe het moet.
Iedereen die tot de oren toe vol zit met zooi kan zware 1/8e smithmachinepresses maken....
Ik vindt het maar een zielig geval.

is hij zo een stuk chagrijn?
mocht er nu toch 1 vriendelijke reus zitten in het milieu, zal het ruhl wel zijn dacht ik altijd :(
 
is hij zo een stuk chagrijn?
mocht er nu toch 1 vriendelijke reus zitten in het milieu, zal het ruhl wel zijn dacht ik altijd :(

Inderdaad Ruhl zie je altijd als relaxte vent die zichzelf ook af en toe niet al te serieus neemt. Hij verdient respect ook al houd niet iedereen van zijn soort fysiek. Heb hem ook ontmoet en ik vind Ruhl top!
 
jeetje... hij ziet er neit goed uit.... Zijn hoofd ziet er zwaar vermoeid/oud uit..
 
als je ziet wat voor een bekken hij soms trekt na zn setjes vind ik toch dat het er maar vreemd uitziet, is ook eerste BB filmpje dat ik zie waar ik echt vind dat ie er ongezond uitziet(volg dit forum enkele maanden...)
 
heel zijn wangen hangen gewoon van het vocht whahaha...

Maar hij is wel buf!
 
ach, met dit buffe frame of zonder, een mooie jongen zal het wel nooit geweest zijn.
 
Inderdaad Ruhl zie je altijd als relaxte vent die zichzelf ook af en toe niet al te serieus neemt. Hij verdient respect ook al houd niet iedereen van zijn soort fysiek. Heb hem ook ontmoet en ik vind Ruhl top!

Damn right!!
 
Prachtige vent, gezond is 't niet maar dat hoeft van hem ook niet. Echt prachtig dat stukje dat hij zegt dat hij eigenlijk niet zoveel anabolica zou moeten spuiten:roflol:
 
Zijn hart zal het wel zwaar hebben. Hopenlijk heeft hij wel begeleiding van een arts. Hij ziet er idd erg ongezond uit.
 
Ruuuuuuuuuuuuhl
 
Ik vind sommige van jullie wel erg zielig.

En die gene hebben zeker geen iron mind, want een behoorlijke gedachtengang is ver te zoeken.

Opmerkingen over zn gezondheid gaan nergens over, heb je medische dossiers van die man? Of heb je soms x-ray ogen dat je de tumoren op zn ingewanden ziet zitten.

Een beetje respect voor zijn titel is wel op zn plaats.
 
Back
Naar boven