Fitness Seller

Jongen overleden na gebruik paddo's

Bezoekers in dit topic

Realist

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
19 jun 2005
Berichten
19.489
Waardering
849
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Jongen overleden na sprong uit raam
DEN HAAG - Een 18-jarige Hagenaar is vrijdagavond in zeer verwarde toestand uit een raam van zijn woning aan de Albert Schweizerlaan gesprongen en aan zijn verwondingen overleden. Volgens de politie had de jongen paddo's gebruikt.

FOTO ANP De politie kreeg een melding dat een jongen na verkeerd gebruik van paddo's uit een raam wilde springen. Bij de woning aangekomen, bleek hij al gesprongen te zijn. De jongeman is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.

Toen een ambulancebroeder bezig was het slachtoffer te stabiliseren, explodeerde een zuurstoffles. De broeder en twee politieagenten raakten daarbij lichtgewond. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.

Bron : Ad.nl



Wel erg dit uiteraard, maar stom dat de jongen niet heeft geluisterd naar het advies van de verkoper, en erger nog, het alleen gedaan heeft.

Dit is weer zo'n ding waardoor ze paddo's zullen verbieden, terwijl er zat mensen zijn die er wel gewoon normaal om mee kunnen gaan, en er lol van kunnen hebben, zonde weer dit.

Toch is 't erg.
 
er zijn mensen die na het nuttigen van teveel alcohol zich ook tegen een boom te pletter gaan rijden... pfff... zo kan je alles gaan verbieden, maar idd triest ja...
 
Paddo's zijn gewoon leuk, maar je moet er tegen kunnen, als je hart begint te kloppen niet gelijk denken ik krijg een hartaanval, als je boven een gebouw staat (wat wel heel dom is als je dat doet) en je denkt ik wil vliegen niet springen, sommige mensen hebben nog altijd dat ene deeltje bewustheid van de werkelijkheid, en sommige mensen niet.

Soms dacht ik ook me benen voelen zwaar aan dat ben ik zat, maar dan ga ik ze er echt niet afsnijden, maar er zijn mensen die dat dus wel kunnen doen, en daarom moet je altijd paddo's nemen in een groepje en beter binnen, of minder, of helemaal niet.
 
Jongen overleden na sprong uit raam
DEN HAAG - Een 18-jarige Hagenaar is vrijdagavond in zeer verwarde toestand uit een raam van zijn woning aan de Albert Schweizerlaan gesprongen en aan zijn verwondingen overleden. Volgens de politie had de jongen paddo's gebruikt.

FOTO ANP De politie kreeg een melding dat een jongen na verkeerd gebruik van paddo's uit een raam wilde springen. Bij de woning aangekomen, bleek hij al gesprongen te zijn. De jongeman is zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht, waar hij later overleed.

Toen een ambulancebroeder bezig was het slachtoffer te stabiliseren, explodeerde een zuurstoffles. De broeder en twee politieagenten raakten daarbij lichtgewond. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.

Bron : Ad.nl



Wel erg dit uiteraard, maar stom dat de jongen niet heeft geluisterd naar het advies van de verkoper, en erger nog, het alleen gedaan heeft.

Dit is weer zo'n ding waardoor ze paddo's zullen verbieden, terwijl er zat mensen zijn die er wel gewoon normaal om mee kunnen gaan, en er lol van kunnen hebben, zonde weer dit.

Toch is 't erg.

Idd.
 
Inderdaad, waarom zou je paddo''s gebruiken. Das voor mensen die zielig zijn!
 
Als je d'r niet mee om kan gaan niet gebruiken. Precies 't zelfde met A.A.S.
 
wow... ho, stop even ... waarom explodeerde die zuurstoffles ? En wat the **** heeft defecte apparatuur van ziekenbroeders met paddo's te maken ?
 
Sukkels, paddo's en drugs is niet te vergelijken, hoe bedoel je kortzichtig, waarom zou je paddo's gebruiken? Omdat je dan voor het eerst in je leven, het leven vanuit een heel ander perspectief ziet, als wat je al je hele leven doet, je voelt je er niet beter door, het is niet verslavend, zeker niet schadelijk voor je gezondheid, je moet er alleen mee om kunnen gaan.

Als je dat wel kan heb je er een hele hoop lol en plezier van, gebruik zelf eens iets voordat je er over gaat oordelen.
 
arme marky
 
Ik, je moet er gewoon goed mee om kunnen gaan. Altijd iemand bij je hebben die niet gebruikt!

Welnee, het laatste wat je wil is er een nuchter iemand bij hebben, gewoon met ervaren mensen paddo's nemen, dan kan er niks gebeuren.

ik gebruik dagelijks paddo's op mijn pizza...........heerlijk, die champignons!
:D

Typisch weer zo'n "Klusmier grapje" :rolleyes:
 
Back
Naar boven