MuscleMeat

Jongen overleden na gebruik paddo's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik drink geen alcohol nee, dat is rotzooi, vergif :mad:

Wat een bekrompen leventje moet jij leiden zeg, aan mensen zoals jou heb ik dus echt een pesthekel.

Als je iets niet gebruikt of drinkt, best, maar ga niet net doen alsof het een taboe is allemaal en je jezelf geweldig vind omdat je het niet doet.
 
Je hebt ook mensen die in een puntachtig gebouw met glas en lood samenzang bedrijven terwijl buiten de sirenens klinken en de suisende geluiden van raketwerpers het straat beeld bepalen.

En oh ja, op de knieen zittende ingesealde primitievelingen die verbroederlijk met hun hoofd de grond afzoeken naar wat ik veronderstel wat stof. Wat gejengel waar je geen touw aan vast kan knopen en het oorverdovende knetterwerk nadat een volkswagen tussen de menigte opeens tientallen meters de lucht in vliegt.

En voor 't gemak gieten we deze lijdensweg met de paplepel in op scholen.
 
tja als je iets gebruikt doe het dan verstandig
 
Wat een bekrompen leventje moet jij leiden zeg, aan mensen zoals jou heb ik dus echt een pesthekel.

Als je iets niet gebruikt of drinkt, best, maar ga niet net doen alsof het een taboe is allemaal en je jezelf geweldig vind omdat je het niet doet.

dat maak ik toch zeker zelf uit
 
Je hebt ook mensen die in een puntachtig gebouw met glas en lood samenzang bedrijven terwijl buiten de sirenens klinken en de suisende geluiden van raketwerpers het straat beeld bepalen.

En oh ja, op de knieen zittende ingesealde primitievelingen die verbroederlijk met hun hoofd de grond afzoeken naar wat ik veronderstel wat stof. Wat gejengel waar je geen touw aan vast kan knopen en het oorverdovende knetterwerk nadat een volkswagen tussen de menigte opeens tientallen meters de lucht in vliegt.

En voor 't gemak gieten we deze lijdensweg met de paplepel in op scholen.

gelukkig zijn er ook nog andere vormen van geloof, Marky!

waar je samen blij aan het zingen en dansen bent, en na afloop nog een gezellige babbel.......
;)
 
Elk topic kom ik jou gvd tegen..ga is slapen.. het is al kwart over 11.
:roflol:
Vermijd die topics dan..

Waarmee? omdat ik alcohol vergif vind hoef ik nog geen christen te zijn en bovendien drinken paters wijn

Hmm, maar zo veel mensen drinken het en die gaan er ook niet aan dood hoor. Maarja, moet je zelf weten. (niet alle christenen zijn paters btw.. toch klusmier?)
 
Je hebt ook mensen die in een puntachtig gebouw met glas en lood samenzang bedrijven terwijl buiten de sirenens klinken en de suisende geluiden van raketwerpers het straat beeld bepalen.

En oh ja, op de knieen zittende ingesealde primitievelingen die verbroederlijk met hun hoofd de grond afzoeken naar wat ik veronderstel wat stof. Wat gejengel waar je geen touw aan vast kan knopen en het oorverdovende knetterwerk nadat een volkswagen tussen de menigte opeens tientallen meters de lucht in vliegt.

En voor 't gemak gieten we deze lijdensweg met de paplepel in op scholen.

hier ben ik het niet volledig mee eens
 
Waarmee? omdat ik alcohol vergif vind hoef ik nog geen christen te zijn en bovendien drinken paters wijn
totaal niets gebruiken is altijd beter, alhoewel ik persoonlijk wel vind dat een levensstijl waarin enkele keren per jaar een tripje word gedaan of een XTC pil "gezonder" is door enkele ervaringen die ik vind dat iedereen eens moet meemaken

maar ik dacht eerst dat je weer zo iemand was die zich elke week knock zuipt en dan staat te roepe hoe slecht drugs wel niet zijn
 
Hmm, maar zo veel mensen drinken het en die gaan er ook niet aan dood hoor. Maarja, moet je zelf weten. (niet alle christenen zijn paters btw.. toch klusmier?)

klopt, niet alle christenen zijn paters, maar praters!
;):D
 
ik drink geen alcohol nee, dat is rotzooi, vergif :mad:

Alcohol is in principe een vergif, maar dat hangt natuurlijk af van de concentratie. (1e regel toxicologie....)
Toch is het nuttigen van een kleine hoeveelheid alcohol van positieve invloed op je lichaam. Een effect dat overigens op latere leeftijd (50+) niet meer aanwezig lijkt te zijn.

So: Check your facts.

Verder: Dwaas. Je oordeelt zonder te kennen. Paddo's kunnen, mits goed gebruikt (en dat is niet moeilijk) een van de meest positief indringende ervaringen van je leven opleveren. Je hebt naar mijn idee eigenlijk echt wat gemist als je het nooit hebt gebruikt.
Maar paddo's zijn niet heel erg geschikt als zuiver hedonistisch genotsmiddel als je het mij vraagt.

on-topic: dwaas. Maar goed, op deze manier loopt ie natuurlijk wel een boete voor paddogebruik mis. Tijd dat Rouvoet eens bij dit gezin op bezoek gaat... Want dit kan natuurlijk niet.
 
on-topic: dwaas. Maar goed, op deze manier loopt ie natuurlijk wel een boete voor paddogebruik mis. Tijd dat Rouvoet eens bij dit gezin op bezoek gaat... Want dit kan natuurlijk niet.

:roflol:
 
hier ben ik het niet volledig mee eens

Sterker nog, ik als auteur ook niet.

Maar niets is zo verleidelijk als het kweken van een rivaliteits kader, waar het individu onvermijdelijk contractie maakt om z'n diginity te laten gelden en zodoende zelf z'n energie wegzuigt uit z'n geestelijke gestel.
 
Alcohol is in principe een vergif, maar dat hangt natuurlijk af van de concentratie. (1e regel toxicologie....)
Toch is het nuttigen van een kleine hoeveelheid alcohol van positieve invloed op je lichaam. Een effect dat overigens op latere leeftijd (50+) niet meer aanwezig lijkt te zijn.

alcohol breekt toch hersencellen af? en die groeien niet terug :P lijkt me dus nooit echt goed om te gebruiken..nergens voor nodig
 
Back
Naar boven