XXL Nutrition

Stel me even voor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe bedoel je minder vet? geen kaas bedoel je maar kipfilet?
ik ben ook maar 1.57 he en weeg 51 kg

Als je buikspieren wil zien dan moet je vet% omlaag.
Wil je betere armen dan moet je daar spier opbouwen.
Door niet te vet maar wel eiwitrijk te eten (worst en kaas is vet) krijg je wel de juiste voeding maar wordt je vet% lager.
Eiwitten heb je nodig om spier op te bouwen en je spieren te laten herstellen
Eet je minder dan gaat je lichaam vet maar ook spier verbranden om aan energie te komen. Je moet dus wel genoeg en de juiste dingen voor je spieren eten. EIWITTEN DUS EN GEEN VET
Als je 's-avonds normaal eet (gewoon rijst/aardappelen groente, vlees zonder vette jus) dan krijg je toch genoeg vetten binnen.
Voor jouw lengte mag je zelfs nog iets lichter wegen dan je nu weegt. Al is je BMI goed.

De kunst om buikspieren te zien is dus spier opbouwen op je buik door buikspieroefeningen (die doe je al) in combi met een laag vet%.
Bij mannen is dat ca 10% bij vrouwen ca 15%
Als je dit echt wil dan moet je dus veel bewegen om het vet te verbranden.
De weegschaal is eigenlijk niet belangrijk, de spiegel wel (als je de ribbels gaat zien dan gaat het goed)
;)
 
welkom en succes met behalen van je doelen!
 
Welkom en veel succes/plezier met het behalen van je doelen
 
welkom en gaan voor die blokjes :D
 
Welkom en succes met je doelen ;)
 
wat kan je doen aan een opgezwollen maag ondanks dat ik gewoon visolie neem, buikspieroefeningen doe, whey neem, en yakult????
 
wat kan je doen aan een opgezwollen maag ondanks dat ik gewoon visolie neem, buikspieroefeningen doe, whey neem, en yakult????

Eet je niet meer dan normaal?
Ik heb alleen een dikke maag als ik veel eet.
Wel last van een dikke onderbuik aan het eind van de dag, maar dat is vaak vocht en eten natuurlijk...:D
Je kan jeneverbes proberen, kan je gewoon bij het Kruitvat kopen.
 
Eet je niet meer dan normaal?
Ik heb alleen een dikke maag als ik veel eet.
Wel last van een dikke onderbuik aan het eind van de dag, maar dat is vaak vocht en eten natuurlijk...:D
Je kan jeneverbes proberen, kan je gewoon bij het Kruitvat kopen.

Ik eet normaal, in de ochtend neem ik er whey bij, visolie en yakult, in de middag gewoon brood met kipfilet en in de avond normaal warm eten zonder jus, dus rijst, kip en verse groenten, daarna laat in de avond magere kwark, daarnaast drink ik veel groene thee

Is dit handig en of aan te raden voor je buikspieren
http://www.helisports.nl/benches/Kroon-BS-236-Sit-Up-Bench.html
 
Ik eet normaal, in de ochtend neem ik er whey bij, visolie en yakult, in de middag gewoon brood met kipfilet en in de avond normaal warm eten zonder jus, dus rijst, kip en verse groenten, daarna laat in de avond magere kwark, daarnaast drink ik veel groene thee

Is dit handig en of aan te raden voor je buikspieren
http://www.helisports.nl/benches/Kroon-BS-236-Sit-Up-Bench.html

Zelf heb ik thuis ook zo'n bankje maar die is uitendelijk op zolder beland.
Uiteindelijk gebruik je ook veel van je beenspieren en je heupbuigers omdat je je voeten klemt.
Na verloop van tijd voelde ik echt helemaal m'n buikspieren niet meer.
Nu heb ik wel voor thuis zo'n bal aangeschaft en die werkt goed, alleen merk ik dat ik toch vaker m'n abs op de sportschool train, omdat je daar zoveel verschillende oefeningen kan doen.
Wat misschien ook nog helpt tegen een dikke maag is dat wanneer je
buikspieroefeningen doet, bij het omhoogkomen goed je maag/buik intrekt en tegelijkertijd uitblaast.
 
Zelf heb ik thuis ook zo'n bankje maar die is uitendelijk op zolder beland.
Uiteindelijk gebruik je ook veel van je beenspieren en je heupbuigers omdat je je voeten klemt.
Na verloop van tijd voelde ik echt helemaal m'n buikspieren niet meer.
Nu heb ik wel voor thuis zo'n bal aangeschaft en die werkt goed, alleen merk ik dat ik toch vaker m'n abs op de sportschool train, omdat je daar zoveel verschillende oefeningen kan doen.
Wat misschien ook nog helpt tegen een dikke maag is dat wanneer je
buikspieroefeningen doet, bij het omhoogkomen goed je maag/buik intrekt en tegelijkertijd uitblaast.
Okay maar wat is de beste manier om buikspieroefeningen te doen dan, gewoon op de grond???? Nu heb ik thuis deze staan
http://www.helisports.nl/jeugdfitness/Marcy-MP-1105-Jeugdfitness.html en daar train ik al grotendeels veel mee, heb ook nog wat halters liggen, alleen de buik oefeningen moet ik dus nog iets voor verzinnen wat ook echt werkt, dus dacht aan die bank dus, maar ik vraag me af wat de meeste doen om de buikspieren te trainen. In ieder geval bedankt voor je antwoorden, ik kan er wat mee
 
welkom!

had jij laatst niet mijn hyvesfoto gerespecteerd? :P (foto staat hier ook in m'n profiel)
 
welkom en succes!:D
 
Back
Naar boven