MuscleMeat

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding?

Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    663

Bezoekers in dit topic

Met karate heb je niet zoveel aan een enorme massa.
Mijn lijf was toen droog en wel ontwikkeld maar toegespitst op vechten.

Met kickboxen werkte dat weer wel,lees was noodzaak.
Maar ik had geen zin meer in irripubers.
Nu train ik thuis.;)

Nee snap ik;)

Waar had je geen zin meer in? Irripubers? Die je belachelijk maakten ofzo omdat je meer vet had?
 
Nee, die de bench bezet hielden....
 
Doe hond is geen puber, die hond is allang bejaard!


:P
 
Nee snap ik;)

Waar had je geen zin meer in? Irripubers? Die je belachelijk maakten ofzo omdat je meer vet had?

Nee van die pisvingers die denken dat ze je met 1 trap kunnen doden en zich daar ook naar gedragen.
Helaas moesten ze weer inbinden maar dat irri gedoe erom heen en die turbotaal werd ik zat.
 
Beachvolleybal (om de resultaten te showen ;)) en straks ook in de zaal. Soms squashen.
 
Doe hond is geen puber, die hond is allang bejaard!


:P

:roflol: Je hebt gelijk:P Ik heb niet zo'n grote kennis van honden xD

Nee van die pisvingers die denken dat ze je met 1 trap kunnen doden en zich daar ook naar gedragen.
Helaas moesten ze weer inbinden maar dat irri gedoe erom heen en die turbotaal werd ik zat.

Hmm, bewijs het tegendeel dan.
Oeh, das niet zo mooi. Wil je erover praten?
 
Judo voor de explosive kracht en behedigheid. Hardlopen voor de conditie en vetverbranding. Ik sport nu zeker 5 keer in de week dus ik heb het best druk moet ik zeggen. :loopband:
 
Volleybal & BB??? gaat dat samen?:roflol:

Jij hebt toch ook nog geen monsterfysiek waarbij je verhinderd bent te volleyballen?

Ik loop graag hard. Fiets veel. Beachvolleybal in de zomer.

Allen recreatief en met vrienden.
 
Jij hebt toch ook nog geen monsterfysiek waarbij je verhinderd bent te volleyballen?

Ik loop graag hard. Fiets veel. Beachvolleybal in de zomer.

Allen recreatief en met vrienden.

Jawel.

Nee geintje, maar mocht hij intensief bodybuilden, dan lijkt me volleyballen vrij lastig:rolleyes:

OT:
Ik scheer schapen in het voorjaar als andere sport.
 
Haha als je die 24 jaar alleen maar serieus getrained had en je aan een voedingsschema had gehouden, dan was je nu écht een ****ing beest. (ben je nu ook wel hoor:P)

Hij cardioot gewoon te veel om een beest te worden, maar hij vindt dit blijkbaar best

onze keybordwarriors gaan het hier eens uitleggen se :rolleyes:
 
alleen 1 uurtje taekwondo per week bij mijn buurman op zijn sportschooltje :D
 
Heb jij ooit waterpoloërs gezien? Nee dus. Ga nergens over lullen waar je geen verstand van hebt, warrior.

ik ook niet, maar volgens google is waterpolo gay

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Volleybal & BB??? gaat dat samen?:roflol:

Ik denk niet dat Jay Cutler erg goed zal zijn in volleybal nee, maar in mijn geval is het nog best te doen. Op redelijk niveau ook nog.
 
In mijn vrijetijd doe ik aan vissen als hobby
 
Back
Naar boven