Fitness Seller

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

Lief dagboek,

Het trainen ging weer k*t!!! zullen we de volgende keer samen trainen :D


ik ga nu ook trainen, ff kijken wat het gaat brengen. nou dagboek spreek je later, wens mij succes.

kus
 
inner game komt na outer, ben eerst nog aan het cutten :P dan s wat nieuwe kleertjes (die moeten dano ok weer maat kleiner :P).

de basis pua shizzle heb ik al goed bestudeerd.

vandaag ook zo iets grappigs, vriend van me gaat daten, en gaat alles (diner enzo) betalen voor dat mens, omdat hij dan denkt"klasse" te hebben :roflol:
echt de no. 1 mistake je kunt maken, maarja ...hij wil zoals gewoonlijk weer niks van me aannemen :P

Zo hoort het! :whip:
 
beste dagboek,

trainen ging goed. ik werd geil van mezelf. verder zoog mijn dag.

tot morgen!
 
lief dagboek,

na lekker gedoet te hebben ga ik maar eens op dbb kijken. en wat zien mijn oogjes daar; allemaal verhaaltjes. maar he, als ik die verhaaltjes lees blijkt dat 40% helemaal ziek in zijn kop is. waarom zie je hier op dbb toch altijd van dit soort verhalen, proberen mensen hier te ontsnappen aan de echte wereld ofzo.

maja tot de volgende keer schattig lief oetipoetie dagboek

:roflol:
 
inner game komt na outer, ben eerst nog aan het cutten :P dan s wat nieuwe kleertjes (die moeten dano ok weer maat kleiner :P).

de basis pua shizzle heb ik al goed bestudeerd.

vandaag ook zo iets grappigs, vriend van me gaat daten, en gaat alles (diner enzo) betalen voor dat mens, omdat hij dan denkt"klasse" te hebben :roflol:
echt de no. 1 mistake je kunt maken, maarja ...hij wil zoals gewoonlijk weer niks van me aannemen :P


hmm, ok, ik vraag mij eigenlijk af wat jij verstaat onder inner game. want over het algemeen is het zo dat je wel aan je uiterlijk (outer) kan werken, maar daarmee verander je niet je innerlijk. zodra je eerst aan je innerlijk werkt, dan pas sta je open tav je uiterlijk. je werkt vanuit de basis, dat is je interne factor en vanuit die basis kan je daarop je externe factor aanpassen.

en wat betreft je vriend; hij snapt het niet hehe:D.
 
hmm, ok, ik vraag mij eigenlijk af wat jij verstaat onder inner game. want over het algemeen is het zo dat je wel aan je uiterlijk (outer) kan werken, maar daarmee verander je niet je innerlijk. zodra je eerst aan je innerlijk werkt, dan pas sta je open tav je uiterlijk. je werkt vanuit de basis, dat is je interne factor en vanuit die basis kan je daarop je externe factor aanpassen.

en wat betreft je vriend; hij snapt het niet hehe:D.

hoe kan je aan je uiterlijk werken? als je geboren wordt met een ugly face zal dat altijd zo blijven. je kan wel aan je lichaam werken
 
hoe kan je aan je uiterlijk werken? als je geboren wordt met een ugly face zal dat altijd zo blijven. je kan wel aan je lichaam werken

Je lichaam is ook je uiterlijk. Daarnaast kun je natuurlijk aan je kleding werken, aan je haar, aan je baardgroei...
 
Naast je lichaam is ook je uitstraling belangrijk. Er zijn voldoende lelijke mannen die met mooie vrouwen rondlopen.
Uiterlijk voor een man is overrated. Jammer geboeg ben ik dan weer knap geboren. ;)
 
Naast je lichaam is ook je uitstraling belangrijk. Er zijn voldoende lelijke mannen die met mooie vrouwen rondlopen.
Uiterlijk voor een man is overrated. Jammer geboeg ben ik dan weer knap geboren. ;)

I feel your pain, ik heb dat ook... :mad:

:D
 
Je lichaam is ook je uiterlijk. Daarnaast kun je natuurlijk aan je kleding werken, aan je haar, aan je baardgroei...

ik vind uiterlijk en gezicht 2 aparte dingen
je gezicht maakt je uiterlijk. Heb je een gave huid, normale haargroei met deftig kapsel, geen uitstekende neusharen etc. dan valt er nix op aan te merken aan je uiterlijk ook al heb je nog in de verste verte geen spieren of ben je een beetje dik want je komt netjes en verzorgd over. Maar iemand die ook geen uitstekende neushaartjes heeft maar wel puistjes en littekens en al kaal aan het worden is zal er in de verste verte niet zo netjes uitzien als persoon 1 al heeft hij een beachboylichaam. En kleding maakt een eerste indruk, als ik zie hoe sommige vrienden zich kleden denk ik ook soms van huh? ben ik daarmee bevriend maar dan is het de persoon die telt en weet ik dat ze toch ook deftige kleren in hun kast hebben hangen :p
 
Naast je lichaam is ook je uitstraling belangrijk. Er zijn voldoende lelijke mannen die met mooie vrouwen rondlopen.
Uiterlijk voor een man is overrated. Jammer geboeg ben ik dan weer knap geboren. ;)


klopt, zoals bijvoorbeeld sommige dikke vrouwen. ondanks dat ze dik zijn, zijn ze tevreden met zichzelf en vinden zichzelf sexy. dat stralen ze dan ook uit. zij hebben aan mannen zeker geen gebrek:).


it's all about de uitstraling;)
 
hoe kan je aan je uiterlijk werken? als je geboren wordt met een ugly face zal dat altijd zo blijven. je kan wel aan je lichaam werken

je kleding = ook uiterlijk, doe nou niet alsof je PUA bent.
 
ik vind uiterlijk en gezicht 2 aparte dingen
je gezicht maakt je uiterlijk. Heb je een gave huid, normale haargroei met deftig kapsel, geen uitstekende neusharen etc. dan valt er nix op aan te merken aan je uiterlijk ook al heb je nog in de verste verte geen spieren of ben je een beetje dik want je komt netjes en verzorgd over. Maar iemand die ook geen uitstekende neushaartjes heeft maar wel puistjes en littekens en al kaal aan het worden is zal er in de verste verte niet zo netjes uitzien als persoon 1 al heeft hij een beachboylichaam. En kleding maakt een eerste indruk, als ik zie hoe sommige vrienden zich kleden denk ik ook soms van huh? ben ik daarmee bevriend maar dan is het de persoon die telt en weet ik dat ze toch ook deftige kleren in hun kast hebben hangen :p

Je gezicht maakt je uiterlijk, inderdaad, maar toch ben ik het niet helemaal met je eens.

Enne, uiterlijk en mooiheid zijn subjectief he. Wat de een mooi vindt, vindt de ander vreselijk. Ik heb geen gave huid :( en geen maatje 36 en ben verre van perfect, en toch schijn ik 'lekker' te zijn (niet voor iedereen natuurlijk, er zijn genoeg mensen die me niet aantrekkelijk zullen vinden).

Je lichaam, je kleding en je haar (en make up) doen een hoop. En zoals CoachDO zegt: uitstraling is ook belangrijk. Als je je goed voelt en een leuk persoon bent zul je dat ook uitstralen en daardoor word je ook mooier. :)
 
lief dagboek,

sinds kort zie ik een nieuw avatar van bloemenmeisje met blond haar. ik zou toch echt graag willen zien hoe zij er nu uitziet.:D
 
als jij je voorkant laat zien, dan vertel ik het je..
 
en toch schijn ik 'lekker' te zijn (niet voor iedereen natuurlijk, er zijn genoeg mensen die me niet aantrekkelijk zullen vinden).

:roflol:

checklist voor de meeste boysss

1. heeft het doelwit een vagina
2. heeft het doelwit geen penis.

Heeft u op vraag 1. "ja" beantwoord en op vraag 2. "nee" , dan kan het doelwit geclassificeerd worden als "lekker"
 
Back
Naar boven