XXL Nutrition

Peiling Doe jij nog aan een andere sport naast bodybuilding? (1 bezoeker)

Doe Jij Nog Aan Een Andere Sport Naast Bodybuilding?


  • Totaal stemmers
    663

Bezoekers in dit topic

Tennis, fietsen. Dat laatste vooral als manier van transport eigelijk :(
 
Heb jij ooit waterpoloërs gezien? Nee dus. Ga nergens over lullen waar je geen verstand van hebt, warrior.

zeker zeker, ik ben een warrior, dus ik ben van alle markten thuis

en een waterpoloër zijn fysiek en die van u... dag en nacht verschil hoor

dus toontje lager derde been
 
zeker zeker, ik ben een warrior, dus ik ben van alle markten thuis

en een waterpoloër zijn fysiek en die van u... dag en nacht verschil hoor

dus toontje lager derde been

Dat merk ik ja.

Ik ben verdomme 15 hou daar eens rekening mee. Niet iedereen kan zo'n beest als jou zijn op z'n 15e :rolleyes:

Dat beslis ik zelf wel lieverd.
 
Ja hoor, was hij toen 15...
 
maar ik doe niet wijs over mijn fysiek ;)
 
maar ik doe niet wijs over mijn fysiek ;)

Ik wel dan? Nee. Dat maken jullie er allemaal van. Ik ben sowieso al de superdude en de ecto terwijl jullie nog helemaal niet gezien hebben hoe ik eruit zie ofzo. Maarja, dat zou wel aan het ego van die 'big bodybuilders' liggen. Dat ligt naar mijn mening veel te hoog. Kinderachtige gezeik.
 
dat blijf je maar zeggen , dat niemand je "irl" heeft gezien, maar ga je nu echt zeggen dat je er zo verschrikkelijk anders uitziet dan op je fotos???
 
Ik wel dan? Nee. Dat maken jullie er allemaal van. Ik ben sowieso al de superdude en de ecto terwijl jullie nog helemaal niet gezien hebben hoe ik eruit zie ofzo. Maarja, dat zou wel aan het ego van die 'big bodybuilders' liggen. Dat ligt naar mijn mening veel te hoog. Kinderachtige gezeik.

Je ziet er uit zoals op je avatar?
 
Michael, post eens nieuwe foto's
 
dat blijf je maar zeggen , dat niemand je "irl" heeft gezien, maar ga je nu echt zeggen dat je er zo verschrikkelijk anders uitziet dan op je fotos???

Je ziet er uit zoals op je avatar?

Nee dat bedoel ik niet. Jullie hebben bij voorbaat al een mening over 14/15-jarigen. Want die zijn superdudes en ecto's. Kijk dat jullie nu allemaal zo'n beest zijn omdat jullie al wat langer trainen kan ik niks aan doen. Ik begin toch pas net?? En ik heb wel dunnere persoontjes dan mij gezien.
 
Nee dat bedoel ik niet. Jullie hebben bij voorbaat al een mening over 14/15-jarigen. Want die zijn superdudes en ecto's. Kijk dat jullie nu allemaal zo'n beest zijn omdat jullie al wat langer trainen kan ik niks aan doen. Ik begin toch pas net?? En ik heb wel dunnere persoontjes dan mij gezien.

Ik noem mezelf geen beest, ben het ook niet.
 
Er staat nog wel een nieuwe rug foto van me in me gallery. Als before foto zegmaar.

Ik noem mezelf geen beest, ben het ook niet.

Nee oke, jij misschien niet. Maar een aantal anderen - ga overigens geen namen noemen - die (denken) wel allemaal dat ze zo'n beest zijn. En dat ze ook al little arnolds waren op hun 15e. Helaas ben ik dat niet na 3 maanden trainen.
 
je moet meer eten, dan ben je nog een little arnold op je 16e ;)
 
je moet meer eten, dan ben je nog een little arnold op je 16e ;)

Geef me dan de tijd. Dat doen jullie niet. Als je nou eens iemand de kans geeft om iets te bereiken. Maar nee, diegene word eerst eens goed afgekraakt, zodat hij mooi gedemotiveerd wordt. Ook al zeggen jullie dat je daar hard van wordt. Maar het werkt alleen maar averechts.

Versta onder jullie trouwens niet iedereen hier op dit forum. Maar sowieso de meerderheid.
 
michielleke toch, je weet toch dat ik je steun he.

hoeveel kcal eet je nou, en hoevaak train je.
 
michielleke toch, je weet toch dat ik je steun he.

hoeveel kcal eet je nou, en hoevaak train je.

Weet ik veel hoeveel kcal ik eet. Ik eet iig genoeg. Train nu zo'n 4 keer per week. Morgen bankje + stang ophalen, dan maak ik een nieuw schema met BP, SQ en DL. Bent over row is toch ook goed voor je rug?
 
Back
Naar boven