MuscleMeat

Nederlanders positiever over moslims

Bezoekers in dit topic

:roflol: De cijfertjes bevallen niet en het is gelijk weer een extreem-links onderzoek natuurlijk. Nu heeft mauric de bloedhond wel een handje van bevooroordeelde onderzoeken maar tns/nipo is een gerenommeerd onderzoeksbureau.

De grootte van de groep zal niet veel afwijkingen kennen t.o.v. Onderzoeken die representatief zijn voor de gehele bevolking.

Het is wel weer duidelijk dat sommigen hier gewoon graag zien dat er conflicten ontstaan tussen bepaalde bevolkingsgroepen. Dan wordt hun bekrompen wereldvisie tenminste waarheid.

+1 fwiw
 
ik zou eens willen zien dat ze in Amsterdam tot Chaeleroi een ECHT ZERO TOLERANCE beleid gaan voeren.. En de echte rotzakken simpelweg in een inrichting gooien met passende maatregelen (ala Noord Afrika)
Vraag me echt af of dit zou helpen.. ??????
Het ZT beleid in sommige regio's in de VS helpt toch blijkbaar.. :cool:

ps: heb het hier niet over Noord Afrikaanse boefkes.. nee vooral over dat uitschot dat uit de voormalige oostbloklanden komt...
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat onderzoek wel. Het lijkt de goede kant opte gaan. Zal ook te maken hebben met het feit dat de toestroom nogal is afgezwakt, de gemiddelde moslim is nu dus langer in NL en dus vaak beter geïntegreerd.
 
Ik heb op zich niks tegen moslims maar ik vind wel dat moskeeen hier niet horen en beperkt moeten worden tot hooguit 1 per stad/dorp. Burka's op straat moeten verboden worden. En het is nog altijd aan een werkgever/school of hoofdoekjes al dan niet zijn toegestaan wat mij betreft.
 
Ik heb op zich niks tegen moslims maar ik vind wel dat moskeeen hier niet horen en beperkt moeten worden tot hooguit 1 per stad/dorp. Burka's op straat moeten verboden worden. En het is nog altijd aan een werkgever/school of hoofdoekjes al dan niet zijn toegestaan wat mij betreft.


Wat moeten wij hier nou met moskeeen denk je nou echt dat ze in hun eigen aftanse land het zouden toestaan als wij een kerk zouden bouwen. Kom op zeg weg met die gare gebouwen. Wij in Nederland hebben een compleet ander geloof weg met die Islam rommel. De regering heeft het zelf zo ver laten komen. Over een paar jaar zie je alleen nog maar gare moskeeen ipv kerken...
 
Wat moeten wij hier nou met moskeeen denk je nou echt dat ze in hun eigen aftanse land het zouden toestaan als wij een kerk zouden bouwen. Kom op zeg weg met die gare gebouwen. Wij in Nederland hebben een compleet ander geloof weg met die Islam rommel. De regering heeft het zelf zo ver laten komen. Over een paar jaar zie je alleen nog maar gare moskeeen ipv kerken...

In de meeste moslimlanden staan kerken Einstein, dus je vraag is beantwoord. :)
 
Die staan vast niet open voor ons geloof

En jij staat wel open voor hun geloof dan?

Het is wel zo dat in een redelijk groot aantal moslimlanden de Christenen niet volledig in vrijheid hun geloof kunnen belijden maar dan nog zijn er genoeg moslimlanden waar een kerk stichten toegestaan is. Of dat dan aan bepaalde regels is gebonden boeit niet, dat zijn nou eenmaal de regels van dat land.
 
En jij staat wel open voor hun geloof dan?

Het is wel zo dat in een redelijk groot aantal moslimlanden de Christenen niet volledig in vrijheid hun geloof kunnen belijden maar dan nog zijn er genoeg moslimlanden waar een kerk stichten toegestaan is. Of dat dan aan bepaalde regels is gebonden boeit niet, dat zijn nou eenmaal de regels van dat land.

Nee totaal niet
 
De grootte van de groep zal niet veel afwijkingen kennen t.o.v. onderzoeken die representatief zijn voor de gehele bevolking.

Er vanuit gaande dat deze kwestie betrekking heeft op het politieke klimaat.

Dan is het zo dat 'de Wilders' benadering gewoon geluiden uit de samenleving zijn en als je dat afdoet als niet bestaand ontken je dat er een groep mensen is, die een beroep wensen te doen op het politieke orgaan.

Vergeet niet Eric, dat mensen zoals jij en ik NOOIT kunnen weten wie er achter een onderzoek zit.

De tegenstrijdige berichten omtrent dezelfde onderwerpen doen mij ALTIJD vermoeden dat er 'strijdende partijen' een media megafoon hebben om het volk achter zich te werven. Gebeurd met alles in de wereld.

Als morgen in de westerse kranten staat dat olie schaars is, zijn er economieen die daar een fortuin uit kunnen slaan.

Twee dagen voor het EU referendum in 2005 stond er een grote kop in de krant: "Minister Donner vreest voor oorlog in Europa bij een 'nee'.

Ongekleurde media wordt steeds schaarser, gewoon weg omdat de belangen groter worden, de bevolking het steeds drukker krijgt en de waan v/d dag steeds meer het beslissende platform is.

Dit onderzoek is natuurlijk gekleurd. Vraag 5 willekeurige mensen in je omgeving naar de werkelijke mening over Moslims, en er komt samen met eventuele positiviteit hoe dan ook een minpunt uit en soms negativisme.

In mijn kringen wel terwijl die toch behoorlijk tolerant en sociaal zijn ingesteld.
 
Er staat toch duidelijk dat het een trendonderzoek betreft. Oftewel de onderzoeksresultaten tonen pas hun echte waarde binnen de reeks van trendonderzoeken. En ten aanzien van de richting waarop deze trend zich beweegt is deze onderzoeksmethode dan ook betrouwbaar.

Duidelijk dat de mensen die het eerste posten in dit topic hun vooringenomenheid laten blijken, stakkers. Lesje statistiek zal hier overigens geen verandering in maken...
 
Er vanuit gaande dat deze kwestie betrekking heeft op het politieke klimaat.

Dan is het zo dat 'de Wilders' benadering gewoon geluiden uit de samenleving zijn en als je dat afdoet als niet bestaand ontken je dat er een groep mensen is, die een beroep wensen te doen op het politieke orgaan.

Waar wordt er iets ontkend dan? Er zijn genoeg klagers maar het is nog niet zo dat Nederland verworden is tot een land van alleen maar moslimhaters.

Vergeet niet Eric, dat mensen zoals jij en ik NOOIT kunnen weten wie er achter een onderzoek zit.

Bullshit en complotdenkerij. TNS Nipo gaat niet zijn naam op het spel zetten door vooropgezette onderzoeken uit te voeren.

De tegenstrijdige berichten omtrent dezelfde onderwerpen doen mij ALTIJD vermoeden dat er 'strijdende partijen' een media megafoon hebben om het volk achter zich te werven. Gebeurd met alles in de wereld.

Als morgen in de westerse kranten staat dat olie schaars is, zijn er economieen die daar een fortuin uit kunnen slaan.

Nog meer complotdenkerij, ook al heeft de media wel een bepaalde macht en zal er een zekere bias zijn om bepaalde onderwerpen meer uit te lichten. De media is echter niet direct in handen van de machthebbers die jij ziet als 'strijdende partijen'. Die strijdende partijen kunnen dan wel weer d.m.v. desinformatie de media beinvloeden. Zand in de ogen strooien is van alle tijden.


Ongekleurde media wordt steeds schaarser, gewoon weg omdat de belangen groter worden, de bevolking het steeds drukker krijgt en de waan v/d dag steeds meer het beslissende platform is.

Dit onderzoek is natuurlijk gekleurd. Vraag 5 willekeurige mensen in je omgeving naar de werkelijke mening over Moslims, en er komt samen met eventuele positiviteit hoe dan ook een minpunt uit en soms negativisme.

In mijn kringen wel terwijl die toch behoorlijk tolerant en sociaal zijn ingesteld.

Nogmaals, TNS Nipo is geen bedrijf dat zijn naam op het spel gaat zetten door bevooroordeelde onderzoeken uit te voeren en verder is het van weinig belang wat jouw gekleurde ervaringen zijn binnen eigen kring.

Laat het onderzoeken over aan bedrijven als TNS Nipo i.p.v. menen de 'waarheid' te weten d.m.v. omgevingssignalen die ten allen tijde nooit representatief kunnen zijn. Daarbij niet gezegd dat persoonlijke ervaringen geen waarde hebben maar maatgevend zijn ze in ieder geval niet.
 
Wat moeten wij hier nou met moskeeen denk je nou echt dat ze in hun eigen aftanse land het zouden toestaan als wij een kerk zouden bouwen. Kom op zeg weg met die gare gebouwen. Wij in Nederland hebben een compleet ander geloof weg met die Islam rommel. De regering heeft het zelf zo ver laten komen. Over een paar jaar zie je alleen nog maar gare moskeeen ipv kerken...

In de meeste moslimlanden staan kerken Einstein, dus je vraag is beantwoord. :)

Die staan vast niet open voor ons geloof

Dumbass :D
 
k*tonderzoek, period.
 
wat moet je nou met zo'n onderzoek
 
Als er had gestaan 'Nederlanders veel negatiever over moslims' was het opeens een toponderzoek en had dit topic al 16 pagina's gehad met instemmende geluiden.

TNS Nipo maar opdoeken dus, ze doen toch k*twerk. Cijfers en onderzoeken, allemaal onzin. Het onderbuikgevoel is veel betrouwbaarder.
 
Back
Naar boven