Fitness Seller

****ing veel pijn!!!

Bezoekers in dit topic

ok ik ga het morgen in mijn reet rammen, hopelijk beter succes daar

persoonlijk, zeg net wel zo leuk van je Gluteus,
daar kan je ook bol vorming hebben,
ik pak altijd mn quads met prop, dan heb ik nergens last van!
 
kan je zonder probs 4ml in je quad kwijt ? ik sta op t punt om voor t eerst in mn been te zetten... met frisse tegenzin btw
 
kan je zonder probs 4ml in je quad kwijt ? ik sta op t punt om voor t eerst in mn been te zetten... met frisse tegenzin btw

haha toen ik dit leesde kreeg ik echt een beeld van je met een spuitje in de ene hand bij je been en de andere hand op het toetsenboard lezend op dit forum
 
kan je zonder probs 4ml in je quad kwijt ? ik sta op t punt om voor t eerst in mn been te zetten... met frisse tegenzin btw

ik heb 18ml in me quad geduwd, volgende dag een beetje stijf.
no prob!
 
ik heb 18ml in me quad geduwd, volgende dag een beetje stijf.
no prob!


yeah right.................18ml,dat zijn 3,5 5ml spuiten.Geloof veel,maar dat niet
 
haha toen ik dit leesde kreeg ik echt een beeld van je met een spuitje in de ene hand bij je been en de andere hand op het toetsenboard lezend op dit forum

dat klopt ook zo ongeveer :D
 
yeah right.................18ml,dat zijn 3,5 5ml spuiten.Geloof veel,maar dat niet

10ml primo
3ml ace
2ml bold
3ml test

reken maar!


voor de duidelijkheid,

verdeeld over 4x 5ml spuiten hoor!!
 
ik zie het je zo doen sis, ouweh prikmaniak :D
 
Nooit gehoord van 10ml spuiten, stukken makkelijker om zelf te spuiten ook, zijn dikker en meer houvast en kan veel in;)
 
Nooit gehoord van 10ml spuiten, stukken makkelijker om zelf te spuiten ook, zijn dikker en meer houvast en kan veel in;)

geloof mij,

5ml is wel 1 van de max hoor wat je in 1x kan zetten.
bij 10ml maak je een veel te groot depot aan, je scheurt je spier van binnen helemaal stuk!
 
Toen ik in een kuurtje zat, stackte ik 9ml in mn bips zonder probleem 16weken lang. Maar ja ik heb een ferme bips;)
 
ehhe 9 ml in je reet. jeez kerel; ik deed laatst 6ml proberen (terwijl ik wist dat 5ml echt al redelijk de max was) en voila, een flink opgezette reet en niet meer kunnen lopen/trainen.

edit: kan ook toveval zijn geweest natuurlijk...
 
Ja op 1 spot, deed dit iedere keer voor ik slapen ging, nu zal het 6.5ml worden in mijn bips, ik gebruik wel naald van 0.8x50mm en als ik halver wege ben trek ik 10mm uit en injecteer ik verder.
 
Ja op 1 spot, deed dit iedere keer voor ik slapen ging, nu zal het 6.5ml worden in mijn bips, ik gebruik wel naald van 0.8x50mm en als ik halver wege ben trek ik 10mm uit en injecteer ik verder.

ah kijk,
dat is niet 1 spot;)
 
Maak de spuit eens warm like i told you.. :)
 
No pain no gain
 
Beter niet in je schouders zetten, je hebt ze vaak nodig en ze zijn gevoeliger dan andere plaatsen...

En tja, korte esters...eigenlijk overbodig. Hetzelfde bereik je met lange esters, gewoon wat hoger doseren :)

Ene probeer eens spierbalsem kan je halen bij de apo. Houd de spieren warm en verlicht de pijn.
 
Back
Naar boven