AndroidHealthClinic

Sticky Melatonine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

borninawonder

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2004
Berichten
719
Waardering
14
Wie gebruikt melatonine en is daar tevreden over ?
Is het een toegevoegde waarde voor training of levenskwaliteit ?
Ik werk op onregelmatige uren en veel gedurende de nacht.
Met melatonine heb ik zelf nog geen ervaring maar uit studies blijkt dat het lichaam zich erdoor makkelijker aanpast aan ploegenarbeid.
Ik overweeg het te gebruiken dagelijks voor het inslapen en omwille van de anti-oxydante eigenschappen.
 
Heb een tijdlang melatonine gebruikt, maar voor mij doet het geen reet. Kan beter gewoon schaapjes gaan tellen.
 
werkt perfect voor mij.
probeer het gewoon, t kost ook geen ruk
 
Bij mij werkt het pas met een dosering van +/- 1 mg
 
Omdat ik ook 4 ploegendienst werk heb ik het een tijd gebruikt om te kijken of ik wat langer overdag kom slapen. Het deed bij mij niet zoveel, ik viel wel als een blok in slaap maar de duur werd er niet langer van. 08:00 erin en 11:30 weer wakker. Ik had wel het gevoel dieper te hebben geslapen, maar niet langer...wat ik graag wilde.

Ik ben er dus weer mee gestopt.

Melatonine zit ook in tomaten...en die eet ik ook lekker veel.:D
 
Maak je kamer gewoon zo donker dat je geen hand voor ogen ziet. Dan maak je zelf genoeg melatonine aan
 
Ik word er wat relaxter van, wellicht door betere slaap. Dat merk ik alleen niet aangezien ik toch wel slaap. :rolleyes:
Mijn vriendin draait veel nachtdiensten en die zweert erbij om meer regelmaat te krijgen.
 
ben vanaf gister ook melatonine gaan gebruiken.
heb heerlijk in een diepe slaapgelegen.
ben namelijk met no explode bezig en kan daar echt niet van slapen ook al neem ik hem op tijd in.
zit nu in mijn derde week en vanacht heb ik voor het eerst weer goed geslapen.
voor mij werkt melatonine heel goed,heb maar 1 tabletje genomen gewoon onder de tong laten smelten.het merk is sleepzz bij etos 12 euro 500 stuks.
slaap lekker allemaal
 
Ik had ze uit Amerika van 10 mg, die dingen werkte wel hoor :D

Wat je hier koop is bende, 0,1 mg ofzo. Kan je beter een keer in USA bestellen of meenemen als je er bent...
 
10mg :eek:
volgens mij zijn de pilletjes die je hier op recept krijgt nog lichter
 
Je kan ze daar kopen van 1, 3, 5 en 10 d8 ik... sc heelde niet veel in prijs dus ik dacht laat ik et meteen goed doen!!

Halve ervan werkte ook al goed trouwens:P
 
Maak je kamer gewoon zo donker dat je geen hand voor ogen ziet. Dan maak je zelf genoeg melatonine aan

Inderdaad. Als je daarbij zorgt voor voldoende zon/daglicht gedurende de rest van de dag, heb je het helemaal goed voorelkaar. Op de werkplek kan je misschien daglichtlampen gebruiken?
 
ik neem altijd 3gr of meer (30 van die mini pilletjes) ja dan werkt het wel
melatonine vanaf 3gr of hoger gedoseerd per pil is verboden in nederland en alleen met een dokters voorschrift verkrijgen
 
Omdat ik ook 4 ploegendienst werk heb ik het een tijd gebruikt om te kijken of ik wat langer overdag kom slapen. Het deed bij mij niet zoveel, ik viel wel als een blok in slaap maar de duur werd er niet langer van. 08:00 erin en 11:30 weer wakker. Ik had wel het gevoel dieper te hebben geslapen, maar niet langer...wat ik graag wilde.

Ik ben er dus weer mee gestopt.

Melatonine zit ook in tomaten...en die eet ik ook lekker veel.:D

Piracetam 5 gram voor het slapengaan werkt ook.
Zeer diepe slaap,snelle REM en dus veel dromen:D
Op 1FAST400 kost het 20euro voor een kg.
Heeft enkel voordelen ,geen bijwerkingen.
 
Juist omdat ik vanalles probeerde (verduisteringsgordijnen, stilte in huis pilletjes) en er eigenlijk geen merkbare resultaten kwamen heb ik me voor de nachtdiensten erbij neergelegd dat ik zo kort slaap.
Vroegah sliep ik door tot 16:00 maar nu ga ik er na het eten nog even in.

Kan ik in de tussentijd even lekker gaan trainen......;)
 
Probeer eens Lean-dreams van Alri. Ik had dat spul zitten in het Tr-lean pakket.
1 uur voor het slapen gaan pof je 2 caps naar binnen en je slaapt echt super diep.
 
Ik gebruik ook voor het slapen Melatonine en kan daar ook goed van slapen. Voornamelijk als ik nachtdienst heb gehad werkt het perfect. Je mag er volgens mij maar 2 per dag pakken. Als ik terug kom van de nachtdienst en dan ga slapen dan is dat rond 07:00 uur en dan slaap ik ongeveer 2 uur zonder melatonine. Daarna pak ik eentje en slaap ik meestal tot een uur of 11. Als ik dan weer wakker wordt pak ik mijn 2e en dat slaap ik weer door tot 14:00 uur. Zo krijg ik toch voldoende slaap. ;)
 
Ik heb het een jaar lang elke dag gebruikt in doseringen van 1 tot 2 gram.. Na een tijdje voelde ik me de dag erna steeds duizelig en behoorlijk verward.

Nu neem ik het enkel als het echt nodig is en maximum 0,1-0,2 gram.
 
Werk in ploegendienst, na de nachtdienst neem ik meestal 1 mg

Of voor een ochtenddienst ook zo nu en doen.

Meestal val ik lekker snel in slaap en slaap ik ook heerlijk door.

Is wel een enkele keer dat het niet werkt, maar meestal is het dan omdat ik veel te kort wakker ben en dus nog bergen energie over heb ;)
 
Back
Naar boven