AndroidHealthClinic

JvR90 Clean Bulk schema 3483kcal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JvR90

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2007
Berichten
6.209
Waardering
220
Lengte
1m90
Massa
90kg
JvR90 Clean Bulk schema 3689kcal

Dames en heren, is dit een goede clean bulk schema? Het verschilt niet veel met mijn cut schema, alleen iets meer koolhydraten.
[afbeelding niet meer beschikbaar]


Edit: Het is 3689kcal
 
Laatst bewerkt:
kom jij hier van bij met 85kg?
 
Geen idee ik volg dit schema pas 4 dagen.. Hoezo? Te weinig Kcal?
 
ik zit op ongeveer 4000kcal en het gaat heel langzaam bij mij. :o maar kan ook aan m'n stofwisseling liggen.
 
Volgens mij ga ik hier best wel mee aankomen. Mss dat ik dalijk de boel nog verhoog. Maar is het qua verhoudingen goed voor een clean bulk?
 
je eiwitten zitten imo te hoog, waardoor je hoger kan gaan in koolh. Volgens mij moeten de koolh altijd heel wat hoger liggen dan de eiwitten.
 
Oke thanks voor de tip!
 
je eiwitten zitten imo te hoog, waardoor je hoger kan gaan in koolh. Volgens mij moeten de koolh altijd heel wat hoger liggen dan de eiwitten.

Moeten ? :) Nix moet hoor ;)

Qua macro's vind ik het een goed schema, alleen de structuur van het eten op zich zou ik anders doen, veel simpeler gewoon elke maaltijd protein+carbs+vet+groenten. Jij lijkt het opgesplitst te hebben in stukjes ofzo. Verder ben ik geen fan van melk etc.

PS : Bij maaltijd om 10 uur, die brinta, das een foutje hoor, hoe kom je daar in godsnaam aan zoveel vet??? Je gaat toch geen heel potjes omegas ofzo erbij slikken? :p
 
Moeten ? :) Nix moet hoor ;)

Qua macro's vind ik het een goed schema, alleen de structuur van het eten op zich zou ik anders doen, veel simpeler gewoon elke maaltijd protein+carbs+vet+groenten. Jij lijkt het opgesplitst te hebben in stukjes ofzo. Verder ben ik geen fan van melk etc.

Waarom niet?
 
Omdat ik er gewoon lichamelijk minder goed van ga uitzien en m'n darmen hebben het ook niet zo graag :p Ik zie er gewoon stukken beter uit als ik de melk uit mijn dieet schrap. Geef mij maar een stuk vlees ipv melk
 
Moeten ? :) Nix moet hoor ;)

Qua macro's vind ik het een goed schema, alleen de structuur van het eten op zich zou ik anders doen, veel simpeler gewoon elke maaltijd protein+carbs+vet+groenten. Jij lijkt het opgesplitst te hebben in stukjes ofzo. Verder ben ik geen fan van melk etc.

PS : Bij maaltijd om 10 uur, die brinta, das een foutje hoor, hoe kom je daar in godsnaam aan zoveel vet??? Je gaat toch geen heel potjes omegas ofzo erbij slikken? :p

Je hebt gelijk, zat een flinke fout bij de brinta, en bij de zalm ook. Die had ik op 100gr gerekend. Nu heb ik wel erg weinig vet, dan misschien toch maar de eieren met het eigeel op eten? Verder ben ik ook absoluut geen fan van melk producten. Ik krijg er altijd een opgezwolle maag van en je houd er veel vocht mee vast. Maar het is wel makkelijke en goede bron van eiwit die je overal naar toe kan nemen.

Ps: Kcals zijn door deze verbetering wel omhoog gegaan. Het is nu 3689kcal

Macros zijn nu grofweg:
400gr eiwit
370gr koolhydraten
100gr vet
 
Misschien iets minderen in eiwit ( die 400 is mss net wat te hoog, met minder kan het mss ook , probeer het uit! ) de rest zou ik zo laten, en aanpassen wanneer nodig.
 
edit: verkeerde post :p
 
De hoeveel eiwit is eigenlijk het zelfde als ik in de cut had. Ik ga dit idd maar ff proberen kijken hoe het werkt. mss dat ik dalijk wat meer koolhydraten en vet er bij gooi. Het kan toch geen kwaat als je te veel eiwitten eet? Drinken doe ik wel goed.
 
Is wat boterhammetjes met pindakaas toevoegen voor extra goede vetten geen idee?
 
Ja is opzich een goede tip. Ik heb een hekel aan brood maar als het moet dan moet het.
 
De hoeveel eiwit is eigenlijk het zelfde als ik in de cut had. Ik ga dit idd maar ff proberen kijken hoe het werkt. mss dat ik dalijk wat meer koolhydraten en vet er bij gooi. Het kan toch geen kwaat als je te veel eiwitten eet? Drinken doe ik wel goed.

Teveel is gewoon kcals teveel hé. De hoeveelheid eiwitten kan verlaagd worden itt de cut omdat carbs proteïne sparend zijn.
 
Teveel is gewoon kcals teveel hé. De hoeveelheid eiwitten kan verlaagd worden itt de cut omdat carbs proteïne sparend zijn.

Dat is waar ook, helemaal niet aan gedacht. Door de cut ben ik zo obsessed van eiwit geworden. Ik ga dan denk ik maar de melk voor iets anders vervangen

Edit: karma krijg je nog tegoed!
 
Laatst bewerkt:
volgens mij moet je inderdaad wat meer (complexe)carbs toevoegen in de vorm van rijst ofzo..trap er anders is een maaltijdje door van 150gr kip + 100gr rijst. en ik zou die maaltijden zoals hierboven al gezegd wordt niet zo opsplisten maar gewoon om de 2 uur iets substantieels naar binnenwerken.
 
Back
Naar boven