MuscleMeat

Linkse Relnichten bestormen de Mcdonalds (video) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lol ik weet precies welke McDonalds dit is, die zit in de buurt van Lisse, langs de snelweg :D
 
**** al die fastfood ketens !!!
 
"Linkse Relnichten bestormen de Mcdonalds"

Uiteraard, wie anders?
 
Wat een idioten. K zou zen flyer steken waar de zon niet schijnt
 
Ok verander dat 'per definitie' dan maar in 'heel vaak'. Heel vaak sluit veganisme en vegetarisme aan bij de linkse levensstijl. Het willen beschermen van de dieren, betogen tegen dierproeven etc zijn typisch linkse ideologieën. Rechts is meer bezig met protesteren tegen de islam, tegen immigratie, tegen linkse politiek dus.

Oh ja en rechts heeft niets met Hitler te maken, vind ik een belediging voor rechts.

De nuance! :D
Maar is vegetarisme dan moeilijk verenigbaar met een rechtse levensstijl? De vergelijking met Hitler ging natuurlijk om het feit dat je alle vegetariërs over de linkse kam schoor en het vegetarisme van Hitler. Gaat nu dus niet meer op :D

BuilderB was zelf pamfletjes aan het uitdelen in de mac:D

Sssjjt! :D

@BuilderB: In het filmpje zie je ze dus duidelijk hamburgers van mensen in beslag nemen en in een plastic zakje doen. Pamfletten uitdelen ok, maar die hamburgers moeten ze dan met hun poten afblijven. :mad: Of ze nou links of rechts (draaiend) zijn zal me aan mijn reet roesten. Dit soort mongolen moeten gewoon opzouten. :D

Mee eens, jatten van hamburgers werkt daarbij denk ik contraproductief...

"Linkse Relnichten bestormen de Mcdonalds"

Uiteraard, wie anders?

Linkse neven? Dierwelzijnsactivisme is niet iets dat zuiver aan links is voorbehouden!
 
Wat een ongeloofelijke losers. We weten allemaal ondertussen wel hoe het met die fastfoodketens zit, en als iemand daar wil gaan eten is dat zijn eigen keus toch? Verdient een nekschot.
 
Ze hebben wel gelijk dat het verderfelijk is, zo'n McDonalds, maar die enkele keer dat ik daar door pure noodzaak eet hebben ze wel van m'n stuk karton met plastic ('hamburger' in Mac-jargon) af te blijven. Ik was niet zoals die menselijke drilpuddingen daar blijven zitten zonder iets te doen, maar die hadden waarschijnlijk hun portie lichaamsbeweging al gehad door van de auto helemaal naar binnen te lopen.
 
De eerste mongool die mijn heerlijke McChicken menu aanraakte had zeer waarschijnlijk een ''probleempje'' gehad. Wat een lozers, ga een baan zoeken en maak je niet druk om wat stomme fastfood ketens.
 
De eerste mongool die mijn heerlijke McChicken menu aanraakte had zeer waarschijnlijk een ''probleempje'' gehad. Wat een lozers, ga een baan zoeken en maak je niet druk om wat stomme fastfood ketens.

Je bent mijns inziens ook wel een mongool als je hier problemen om gaat maken. (ik geef toe, het is geen geslaagde actie. Maar de McDonalds vergoedt jouw maaltijd toch wel. En laat EricR (en) zijn vrienden ook eens plezier hebben :D)
 
De nuance! :D
Maar is vegetarisme dan moeilijk verenigbaar met een rechtse levensstijl?
Nee dat niet, alleen heb ik het idee dat het bij een bepaald soort mensen vaker voorkomt en die mensen minder vaak rechts denken :)
 
Pff al die sukkels die zogenaamd iets zouden doen, laat me niet lachen. Je wilt niks doen als een vrouw op straat verkacht wordt, maar je gaat/wilt iemand iets aandoen om "niks".
 
Haha dit had prachtig geweest als er net een grote groep PLers aan het eten was bij de MacD. Don't touch a hungry man's burger! :D

Dat was het eerste wat in mij opkwam, zie het al voor me haha:roflol:
 
Nee dat niet, alleen heb ik het idee dat het bij een bepaald soort mensen vaker voorkomt en die mensen minder vaak rechts denken :)

Waarom zijn er dan zo weinig rechtse vegetariërs volgens jou? Wat maakt het rechtse gedachtengoed onaantrekkelijk voor een vegetariër? (of wat is het binnen het rechtse gedachtengoed dat vegetarisme weinig aantrekkelijk maakt?)
 
Verbaasd me Builder B dat je de muziek niet herkend hebt die op het einde gespeeld wordt, namelijk Brigade M een extreem nationalistische band.:rolleyes:
 
Verbaasd me Builder B dat je de muziek niet herkend hebt die op het einde gespeeld wordt, namelijk Brigade M een extreem nationalistische band.:rolleyes:

De reden dat ik niet goed meekreeg of het ging om het jatten van hamburgers was het feit dat ten tijde van het kijken van het filmpje 'orion' van Metallica het geluid van het filmpje ruimschoots overtrof. Een gelukkig toeval blijkt nu dus :D
 
Waarom zijn er dan zo weinig rechtse vegetariërs volgens jou? Wat maakt het rechtse gedachtengoed onaantrekkelijk voor een vegetariër? (of wat is het binnen het rechtse gedachtengoed dat vegetarisme weinig aantrekkelijk maakt?)
Ik heb het idee dat linkse mensen zich meer laten beïnvloeden door emoties en empathie, daarbij is voor hen het dierenleed en het doden van dieren om op te eten moeilijker te verdragen. Rechtse mensen denken meer rationeel en volgens hun eigen behoeften. Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat er geen ampathische rechtse - of rationele linkse mensen bestaan ;)
 
Ik heb het idee dat linkse mensen zich meer laten beïnvloeden door emoties en empathie, daarbij is voor hen het dierenleed en het doden van dieren om op te eten moeilijker te verdragen. Rechtse mensen denken meer rationeel en volgens hun eigen behoeften. Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat er geen ampathische rechtse - of rationele linkse mensen bestaan ;)
Volgens mij zijn er juist in Belgie toch veel straight edge skins.
 
"Straight edge refers to a lifestyle that started within the hardcore punk subculture whose adherents make a commitment to refrain from using alcohol, tobacco and recreational drugs. Some adherents may also abstain from caffeine and casual coïtus."

Voor zover ik weet eten ze gewoon vlees en geven ze geen f**k om dierenleed?
 
Ik heb het idee dat linkse mensen zich meer laten beïnvloeden door emoties en empathie, daarbij is voor hen het dierenleed en het doden van dieren om op te eten moeilijker te verdragen. Rechtse mensen denken meer rationeel en volgens hun eigen behoeften. Daarmee wil ik trouwens niet zeggen dat er geen ampathische rechtse - of rationele linkse mensen bestaan ;)

Oke, bedankt voor de uiteenzetting, wel makkelijk voor de discussie.
Maar als dit het sluitende antwoord op mijn vraag is, dan mist rechts empathie en links rationaliteit. Beide zijn geen werelden waar we ons in willen bevinden en dus zijn beide stromingen hooguit de aanduiding van ofwel de afwezigheid van rationaliteit ofwel de afwezigheid van empathie.
Aangezien dit beide noodzakelijke elementen zijn van 'een mens' zijn links en rechts eigenlijk scheldwoorden.
Ook vraag ik me af of rationaliteit en empathie wel op zo'n manier van elkaar te onderscheiden zijn, omdat ik denk dat voor empathie per sé een rationeel vermogen nodig is. Voor emoties denk ik dat dat niet veel anders is. Maar ook onze rationaliteit is gestoeld op emoties. (zo lijkt me de drang om 'waarheid' te vinden (gevolg van) een 'emotie')

Om een lang verhaal kort te maken dat ik dat de scheiding tussen links en rechts op basis van emotie en rationaliteit niet bepaald een fantastisch kader geeft om naar de zaken te kijken.

Ik denk zelfs dat het een verschrikkelijk slecht kader is.
 
Back
Naar boven