AndroidHealthClinic

pomp beter vasthouden gedurende dag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart1986

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2005
Berichten
89
Waardering
0
heyyy, ik zoek een product wat mijn pomp beter vasthoud gedurende de dag. Meestal na een training heb ik echt een flinke goede pomp, maar paar uurtjes later is dat al een stuk minder. En nog wat uurtjes later kan je nog wel zien dat je getraint hebt die dag maar is het bijna te verwaarlozen.

Neem aan dat je dan dus naar creatine's moet gaan kijken, maar er zijn wellicht ook andere/nieuwere producten die iets soortgelijks doen.

Wat raden jullie mij aan?
 
hele dag door eten als een beer! eventueel wtf pumped van alri erbij en mass fx van anabolic extreme.
 
Wanneer het even ongezien kan pushups doen!
 
Wat heb je aan een pomp de hele dag lang?
 
Begrijp het nut er ook niet van.

Wordt gewoon echt breed, dat je die pomp niet nodig hebt.
 
Begrijp het nut er ook niet van.

Wordt gewoon echt breed, dat je die pomp niet nodig hebt.

Vind het ook wel fijn als alles de hele dag hard is anders hoor.
 
omdat dat gewoon lekker voelt :P en ja word gewoon echt breed dat duurt nog wel even. Dus het zou wel handig zijn als die pomp wat langer bleef hangen.
 
grote omg . . .
 
Wat heb je aan een pomp de hele dag lang?

Dan kan hij met een mouwloos t-shirt gaan pronken in de winkelstraat of op café:D


Je zal anabolen moeten gaan gebruiken kerel ofwel goed genoeg eten en lang genoeg trainen tot je het lichaam hebt. Met lang genoeg bedoel ik een aantal jaren trainen en niet 3 uur in de gym.
 
volgens mij zijn hier wel pillen voor...dacht ooit een post van 3xl gezien te hebben waar dat besproken werd.
 
Van beide stoffen(No en creatine) blijken steeds nieuwe voordelen naar boven te komen, zowel voor het prestatievermogen als de gezondheid. No zorgt voor een hele reeks ingewikkelde activiteiten of zet deze in werking. Het reguleert de bloestroom, spiercontracties, zenuwd signalering en spiergroei, om er maar een paar te noemen. No (nitride oxide) kan je niet kopen, maar is een gas dat je lichaam produceert uit aminozuur arginine. Uit je voeding krijg je al gemiddeld 10gram arginine binnen(gevogelte, zuivel, vis, eieren... Arginine wordt slecht omgezet naar NO in het lichaam.

Talrijke onderzoeken hebben aangetoond dat je een arginine supplement nodig hebt om je lichaam meer NO dan normaal aan te kunnen laten maken. Ongeacht de hoeveelheid normaal circulerende arginine, zorgt inname van extra arginine voor een verhoging van de NO productie en bovendien zorgt het voor een gunstig effect op de gezondheid en het prestatievermogen.NO supplementen verschaffen effecten die ook verder gaan dan je spieren.

Ze vergroten bijvoorbeeld de bloedstroom naar je favoriete kleine bodybuilder, zodat deze ook beter opgepompt kan worden. Zelfs als je daarbij geen hulp nodig hebt, kan inname van arginine helpen het zaakje gezond te houden en erectiestoornissen helpen voorkomen. Sommige bodybuilders die NO gebruiken hebben zelfs opgemerkt dat hun huid er gezonder ging uitzien en dat hun haar dikker werd.Testen met proefpersonen die NO supplementen kregen, lieten bij deze mensen dalingen van het vetpercentage met 2% tot 4% in minder dan 30 dagen zien, zonder extra cardio inspanningen of een caloriebeperkt dieet. En er komt bij dat verbranden van vet een geweldige bijwerking om de hoek kijken. Het geeft je extra energie voor je training, carrière of zelfs je coïtusleven – je hebt per slot van rekening ook nog een verbeterde pomp.
 
Back
Naar boven