Fitness Seller

Groei Stimuleren

Bezoekers in dit topic

UpToTheTop

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
22 jul 2008
Berichten
894
Waardering
1
Ik ben 16 jaar en 1m65 dus zeer klein. Nu vroeg ik me af als iemand iets wist hoe je sneller kan groeien op natuurlijke wijze???
 
Onmogelijk.
 
Nee. Haal hormoontjes bij de huisarts... ook een beetje natuurlijke manier toch? :P
 
helpt dat veel?
 
Niet ****en met je groei, gewoon accepteren
 
Als je groeihormoon hebt wel ja. Indien je groeikraakbeenschijven nog niet gesloten zijn.
Bij kinderen met groeiachterstand wordt wel eens gebruikt.
 
Schijnt van wel maar dan moet je er wel snel bij zijn, maar goed ik ben g een huisarts.. moet je met hem bespreken

ik gun je ook geen operatie over 10 jaar waarbij je bot in je been gebroken wordt en er een metalen constructie omheen wordt gezet die je elke dag iets uit elkaar moet schuiven door ze aan te draaien, zo groeit het gebroken bot steeds iets verder om het bij te benen en groei je :P maargoed, echt natuurlijk en pijnloos is het niet
 
Ok, ik denk dat ik men groei maar zo ga laten ...
 
hmm ik zat me 5 minuten geleden precies hetzelfde af te vragen. Is dit mogelijk en moet je daarvoor zijn uitgegroeid of nog in de groei zijn? beetje extra lengte is nooit mis :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kan het niet laten :hello:
 
het kan een oplossing zijn... :P
 
Ga op een bank liggen en laat je HELEMAAL uitrekken, doe dat 100 dagen lang en wie weet :)
 
veel eten dan haal je zeker et maximum uit je groei!
 
@lS J3 kL3iN B3nT, O0g j3 w3L sN3lL3r 8r3ed!
 
Het is wel apart ja, mijn broertje is echt een hele lange slungel, terwijl ik op 1.80m ben blijven hangen. We hebben allebei hetzelfde gegeten en evenveel trappen onder onze kont gehad.
Vergeet het dus maar, je blijft een kleine donderstraal. :D
 
Het is wel apart ja, mijn broertje is echt een hele lange slungel, terwijl ik op 1.80m ben blijven hangen. We hebben allebei hetzelfde gegeten en evenveel trappen onder onze kont gehad.
Vergeet het dus maar, je blijft een kleine donderstraal. :D

gghhasst 1.80m is niet klein :D
 
Ga op een bank liggen en laat je HELEMAAL uitrekken, doe dat 100 dagen lang en wie weet :)


Klopt,



Ik was 6 Juni naar dokter geweest voor uitslag van me rontgen foto van me hand en hebben me verteld dat ik niet meer zou groeien dat mij botleeftijd 19jaar was en ik (maximaal 3mm) zou kunnen groeien
toen was ik 1.68 (17 jaar)
nu 1.70 (17 jaar)

ik volg deze strek oefeningen (ELKE DAG) (2x per dag)

http://gettallerforfree.googlepages.com/exercises.html

Je moet er tijd 15 minuten voor over hebben per keer


Succes
 
Back
Naar boven