MuscleMeat

Hulp nodig bij mijn dieet... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wortel187

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
20 jun 2008
Berichten
49
Waardering
0
Hoi allemaal,

Mijn dieet:

smorgens 4 sneeen brood met jam en honing.

smiddags 2 appels.

savonds 1 bord met wat de pot schaft.

En daarnaast train ik natuurlijk.

Nu mijn probleem, ik voel me heel de dag zwak en futloos ook voel ik mij niet uitgeslapen.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit kan verhelpen?

Heeft er iemand dus slaaptips of eettips?

Alvast bedankt iedereen.
 
omg je voeding zuigt echt ontiegelijk!! schrap de jam, schrap de honing.
neem sochtends brinta, een dik bord vol of havermout, 10 uur 4 boterhammen
12 uur 6 boterhammen en dan met kipfilet of pindakaas en om 3 uur weer 4 - 6
of een maaltijd rijst met kip en groente, en savonds na je training whey en voor
het slapengaan een flinke bak kwark. dan heb je een start want dit zuigt!!!!
eet 6x per dag. en zorg dat je bij elke maaltijd eiwitten koolhydraten en goede onverzadigde vetten krijgt.

suk6
 
Ik ben bezig met afvallen he?! Dus vandaar dat ik zo weinig eet. Ik moet er nog een kilo of 6 vanaf krijgen.

Snappen jullie nu waarom ik zo eet?
 
Snappen jullie nu waarom ik zo eet?

Nog steeds niet.

Tenzij je al onder de 30 kilo zit en graag van dat beetje spiermassa dat je nog hebt ook graag ziet verdwijnen.

Hoeveel (of beter gezegd hoe weinig) calorieen zijn dit per dag ?

en heb je uberhaupt ooit hier wel eens iets van een dieet gezien van iemand die probeert vet te verliezen (hint: sticky, hint2: eiwit ?).
 
Nog steeds niet.

Tenzij je al onder de 30 kilo zit en graag van dat beetje spiermassa dat je nog hebt ook graag ziet verdwijnen.

Hoeveel (of beter gezegd hoe weinig) calorieen zijn dit per dag ?

en heb je uberhaupt ooit hier wel eens iets van een dieet gezien van iemand die probeert vet te verliezen (hint: sticky, hint2: eiwit ?).

Kijk dit is de eerste keer dat ik zo een dieet doe dus ik ben nog een groentje hierin, en ik geloof niet in die Sonja Bakker gedoe. Dus wil een eigen dieet creeren waar ik me lekker in voel en waar ik ook resultaat mee boek.

Maar omdat ik het nog niet goed weet vraag ik het aan jullie.

Kijk ik drink de hele dag door water en ik eet ook 3 keer per dag. Dus dat is de basis en jullie kunnen mij sturen door te zeggen van je kan beter dit doen of beter dat. Mijn doel is om rond de 6 kilo af te vallen en vervolgens dit gewicht te behouden.
 
Ff snel:
Het klinkt raar en tegenstrijdig, zeker voor iemand die net begint: Je moet meer eten om af te vallen!
Bij minder eten gaat je lijf in spaarstand en slaat alles wat hij wel binnekrijgt op ipv verbranden. DAt wil je dus absoluut niet.
Begin idg met je stofwisseling op te krikken:
Op onderhoud eten, of zeker niet lager dan 500kcal onder je ondehoud eten.
Je dagelijkse kcal behoefte moet je dus berekenen: zie sticky's
Eet 5-6 maaltijden, om de 2-2,5 uur per dag Elke maaltijd bevat magere (snel, complexe en casiene..hangt vanaf welke tijdstip) eiwitten, complexe kh en goede vetten
Nogmaals zie sticky's

Dit is even heel snel en globaal. Lees verder op deze forum, bij de sticky's en learn dat waarom het nu niet werkt, hoe je nu aan het eten bent.
Iedereen hier wil je heus graag helpen!
 
Stickies daar staat alles in en als je het dan nog niet weet, dan kan je het vragen ;)
 
:roflol: !!!!! briljant dieet
 
en ik geloof niet in die Sonja Bakker gedoe

gezien jouw briljante kennis van dieeten kan je beter wel sonja bakker doen.

je gaat toch geen jam en honing eten als je dieet, en zero gram eiwit :roflol: oooooh boy, waar is de logica heen.
 
S0nja baKkeR is ThA BoMb!!:roflol:
 
gezien jouw briljante kennis van dieeten kan je beter wel sonja bakker doen.

Of je wel of niet Sonja Bakker zou "doen" hoort in een ander topic thuis ;)

je gaat toch geen jam en honing eten als je dieet, en zero gram eiwit :roflol: oooooh boy, waar is de logica heen.

Dan kun je beter Sonja Bakker eten (nee letterlijk dus)
 
Oke ik heb een nieuwe dieet gemaakt.

ontbijt:
- 2 sneen brood met smeerkaas of ham of kipfilet.
- 1 eetlepel meusli en 3 eetlepels yoghurt.
- een glas karnemelk.

tussendoortje:
- halve komkommer.
- stukjes wortel.
- stukjes appel.

lunch:
- 2 sneen brood met smeerkaas of ham of kipfilet.
- 250 gr kwark.
- een paar schijfjes ananas.

tussendoortje:
- amandelen, hazelnoten en andere soort noten.

avondeten:
- wat de pot schaft, maar dan wel gecontroleert dus met de goede producten en 1 a 2 keer per week vis.

En heel de dag door goed water drinken natuurlijk.

Dit heb ik er dus van gemaakt.

Wat vinden jullie ervan?
 
Laatst bewerkt:
Oke ik heb een nieuwe dieet gemaakt.

ontbijt:
- 2 sneen brood met smeerkaas of ham of kipfilet.
- 1 eetlepel meusli en 3 eetlepels yoghurt.
- een glas karnemelk.

tussendoortje:
- halve komkommer.
- stukjes wortel.
- stukjes appel.

lunch:
- 2 sneen brood met smeerkaas of ham of kipfilet.
- 250 gr kwark.
- een paar schijfjes ananas.

tussendoortje:
- amandelen, hazelnoten en andere soort noten.

avondeten:
- wat de pot schaft, maar dan wel gecontroleert dus met de goede producten en 1 a 2 keer per week vis.

En heel de dag door goed water drinken natuurlijk.

Dit heb ik er dus van gemaakt.

Wat vinden jullie ervan?


Meer eten meer eten.. maar..t gaat vooruit;) Probeer de kwark te verplaatsen naar half uurtje voor t slapen gaan..ei ei wit in je schema opnemen voor ontbijt bv. kan ook geen kwaad..zonder zout.. i.p.v wortelen kun je beter sperziebonen,broccoli enz eten enn groene thee drinken (zonder suiker!) schijnt ook goed te helpen ik ga t binnenkort ook proberen;)
 
Meer eten meer eten.. maar..t gaat vooruit;) Probeer de kwark te verplaatsen naar half uurtje voor t slapen gaan..ei ei wit in je schema opnemen voor ontbijt bv. kan ook geen kwaad..zonder zout.. i.p.v wortelen kun je beter sperziebonen,broccoli enz eten enn groene thee drinken (zonder suiker!) schijnt ook goed te helpen ik ga t binnenkort ook proberen;)

Ik heb vernomen dat wanneer je een korte tijd voor het slapen gaan nog iets eet, het eten niet goed verteert kan worden. Dit omdat je dan gaat slapen en de motor van je buik op een lagere stand wordt gezet.
Klopt dit niet dan?

En groene thee is heel goed ja, die ga ik er ook op zetten.

Is het wel verstandig om elke dag eieren te eten?
 
Ik heb vernomen dat wanneer je een korte tijd voor het slapen gaan nog iets eet, het eten niet goed verteert kan worden. Dit omdat je dan gaat slapen en de motor van je buik op een lagere stand wordt gezet.
Klopt dit niet dan?

nee.

(verteert misschien langzamer, maar dat is juist goed als je 8 uur slaapt lijkt me)

Is het wel verstandig om elke dag eieren te eten?

Zolang je niet overdrijft (en eventueel oppast met de ei-dooiers) is er geen reden om het niet te doen

http://search.freefind.com/find.html?id=38869215&pageid=r&mode=ALL&n=0&query=eieren
 
Ik heb vernomen dat wanneer je een korte tijd voor het slapen gaan nog iets eet, het eten niet goed verteert kan worden. Dit omdat je dan gaat slapen en de motor van je buik op een lagere stand wordt gezet.
Klopt dit niet dan?

En groene thee is heel goed ja, die ga ik er ook op zetten.

Is het wel verstandig om elke dag eieren te eten?

Geloof deze aardige mensen nu en lees de stickys. Ik heb het in het begin ook niet gedaan en ben 14 kilo afgevallen. Helaas at ik weinig eiwitten en deed ik alleen maar cardio. Daardoor ben ik ook een deel spieren kwijtgeraakt denk ik. Als je doorgaat met krachttraining krijg je later enorm veel spijt dat je een crashdieet gedaan hebt.

Of eieren slecht zijn weet ik niet. Teveel tegenstrijdige onderzoeken.

De topics die bedoelt worden zijn:
over voeding:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/cardio-waarom-59247/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/slechte-goede-voeding-onderscheid-113259/
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/begint-maken-goed-voedingsschema-68557/
over krachttraining:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/verschillende-trainingsprogrammas-25921/

Natuurlijk is er nog veel meer om te lezen en je te verdiepen. Bijvoorbeeld het boek burn the fat feed the muscle.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven